Opinie o Barcelo Maya Grand Resort

5.4/6 (423 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.4/6
423 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    wakacje

    To napewno nie jest 5 gwiazdkowy hotel. Brudne śmierdzące zagrzybione stare pokoje. teren hotelu ładnie położony. hotel duży z wieloma atrakcjami.

    Weronika - 06.01.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    17/20 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Barcelo

    Hotel ratuje piękna plaża. Pokoje ok, personel sympatyczny, jedzenie słabe, monotonne, mały wybór w porównaniu z innymi hotelami, często zimne. Animatorzy mało zaangażowani, coś tam robią w ciągu dnia, jednak zbyt mało kontaktowi. Są występy wieczorami w teatrach, jednak po nich hitel umiera, żadnej muzyczki na żywo, choćby DJ. O 23 nic już nigdzie się nie dzieje, nuda i smutek. Nie wybrałabym kolejny raz Barcelo.

    MAGDALENA - 20.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nie polecam wymagającym

    Hotel nie zasługuje na swoje gwiazdki, pokoje są stare i brudne, na stołówkach tłumy, kolejki,jedzenie niesmaczne. Pogoda, plaża i woda wakacyjnie/pozytywnie.

    Marta, Warszawa - 15.01.2023  | Termin pobytu: styczeń 2023

    3/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Polecam Hotel nie polecam biura

    To był nasz pierwszy pobyt w Meksyku i wybraliśmy sprawdzony Hotel. Rzeczywiście na uwagę zasługują wszystkie restauracje tematyczne, dlatego nie rezygnujcie z ich rezerwacji już po przyjeździe. Obsługa mega uprzejma i pomocna. Hotel czysty położony w olbrzymim kompleksie kilku Hoteli na terenie którego jest i Casino i Delfinarium... Olbrzymi Hotel - oznacza dużą ilość Klientów - dlatego jeśli marzy Wam się leżakowanie na plaży - musicie jak za dawnych czasów wstać przed godziną 7 rano i zająć sobie leżak, niestety obsługa ma gdzieś zasady - i zakazy takich rezerwacji. Właśnie to rozczarowało mnie totalnie. Bo jest oczywistym, że jedna plaża nie pomieści 700 osób, ale, że przez cały dzień stały puste leżaki, bo nikt się na nich nie pojawił mimo rezerwacji jest normą. We Włoszech - w hotelach w których też nie jest możliwością położyć wszystkich np przy samym basenie - obsługa pilnuje porządku i nie zezwala na takie "sztuczne" rezerwacje. Stąd przy dłuższej nieobecności inni goście mają szanse na zmianę miejsca i wg mnie jest to OK. Zdecydowanie odradzam wykup wycieczek u przedstawiciela Rainbow, ze względu na przebitkę ceny i sztuczne naciąganie czasu jej trwania. My kupiliśmy "Tulum" i w ofercie poza zwiedzaniem starego miasta i lunchem na plaży był "rejs łódką" - UWAGA - 10 minutowe wypłynięcie łódką od brzegu w obrzydliwie brudnych kapokach, snurkowanie i powrót. My akurat trafiliśmy na silny wiatr, więc mieliśmy przemoczone wszystkie nasze rzeczy ponieważ organizator nie zabezpieczył ich w razie takiej sytuacji. Następnie prawie 3h na plaży z płatnym jedzeniem i piciem z przemoczonymi ręcznikami i całą resztą. Na zgłoszenie reklamacji - a zniszczyłam skórzaną torebkę i dokumenty i pieniądze - dostałam odwiedź, że z której wynikało, że powinnam była po prostu nie kupować tej wycieczki - bo cyt "inni nie zgłosili pisemnej reklamacji".... do tego wykupując w Rainbow np dodatkowo lepsze miejsca w samolocie - czyli dopłacając do miejsca premium - trafiliśmy na miejsce popsute bez możliwości jego zmiany (ponieważ nie było takiej możliwości - samolot był pełny) i złożonej reklamacji - do dziś czekamy na reakcję - czyli już trzy miesiące - ponieważ Rainbow pieniądze za sprzedaż wycieczki oczywiście wzięło, ale już reklamacje każe pisać do PLL LOT bo to nie ich sprawa - chore. Dlatego raczej wszystkich ostrzegam, bo gdyby udało się tą sytuację naprawić - zaangażować w nią - to ok, trudno, zdarza się uszkodzenie (oczywiście potwierdzone od razu na starcie przez obsługę samolotu z przeprosinami - bo już było zaklejone z informacją, że nie działa) pomimo tego , że właśnie w takich warunkach spędziłam swoje urodziny....ale pracownicy firmy Rainbow mają gdzieś Klienta, który już wrócił - i powiedziałam, że wystarczyło przepraszam, zwrot dopłaty i po sprawie. A tu mamy 3 miesiące niczego, brak kontaktu itd. Teraz będę już dochodzić odszkodowania, a prosiłam o zwykłą reakcję.

    AGNIESZKA, WARSZAWA - 21.03.2025  | Termin pobytu: styczeń 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem