Opinie klientów o Barcelo Maya Grand Resort

5.5 /6
348 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Robert, Piastów 12.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Nie polecam, hotel (Caribe) mocno przestarzały i słaba obsługa

Jest to duży kompleks 4 hoteli a do którego się trafi zależy od szczęścia. Rainbow nie gwarantuje gdzie kto trafi, czyli loteria. My mieliśmy pecha i trafiliśmy do Caribe. Mocno podstarzały obiekt z fatalną obsługą. Prze pierwsze dwa dni było całkiem przyzwoicie, były wolne leżaki zarówno na plaży jak i przy basenach, nie było także kolejek w barach i w zasadzie poza pokojem można powiedzieć że było w miarę OK. W niedzielę wszystko się zmieniło, przyjechało więcej gości i zaczęły się problemy z leżakami (znane z Turcji i Egiptu), pojawiły sie poranne "rezerwacje" i nie Polacy byli tego przyczyną. Do barów zaczęły ustawiać się długie kolejki i wypoczynek stał się utrapieniem za dość konkretne pieniądze. Posiłki też nie zachwycały, takie typowe barowe, ale był duży wybór i nie było problemów z miejscami. Pierwszy raz zdarzyło się nam aby pokój nie był posprzątany w dzień, zgłosiliśmy temat w recepcji ... ale nic to nie dało . Podstawową przyczyną kolejek w barach był brak personelu, zwiększona liczba gości chyba "zakończyła" kierownictwo hotelu, dał się zaobserwować dość znaczący niedowład organizacyjny. Jest to dość drogie miejsce i nie warte tych pieniędzy, wyprawa do najbliższego sklepu (ok 4km) TAXI z hotelu w jedną stronę kosztuje 23 USD ! - cenią się i to bardzo, na piechotę jest mało przyjemnie i niebezpiecznie bo idzie się drogą szybkiego ruchu, więc doją turystów aż miło. Rezydencji R.PL też nie się gubią i potrafią pomylić hotel przy zabieraniu na wycieczki, generalnie panuje leki bałagan i zamieszanie . Rezydenci nie są szczególnie pomocni i zorientowani, raczej nie warto na nich liczyć . Mamy mieszane uczucia co do tego miejsca, z jednej strony ładna plaża, fajne baseny, ładnie położony obiekt - z drugiej słabe pokoje, problemy z leżakami i kolejki przy barach potrafiły częściowo popsuć wypoczynek. Więcej tam się nie wybierzmy -12 godz lotu + dość konkretna cena a różnica standardzie niewielka w porównaniu z Egiptem a jest bliżej i taniej.

2.5/6

Aleksandra, WIŚNIOWA GÓRA 09.08.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Hotel Masówka

Spędziliśmy w hotelu 2 tygodnie w okresie sylwestrowym. Impreza sylwestrowa- bez szału, żeby zarezerwować stolik trzeba było kupić butelkę szampana za 500$ w górę, bez zakupu tylko można było postać i pooglądać występy. Pokoje bez szału, przynajmniej u nas (w obiekcie są jakby 4 „hotele” i nas zakwaterowano w dość starej części, gdzie po wzięciu prysznica cała łazienka i cały pokój był zaparowany do tego stopnia, że na kafelkach można było się zabić. Obsługa różna, jedni przemili inni nastawieni tylko na dolary i mający wszystko w 4 literach. Baseny super, ale codzienna walka o leżaki. O 6:30 już nie bardzo było „w czym wybierać”. Infrastruktura dla dzieci- super. Zieleń i dbanie o teren- super. Jeśli jedziecie w więcej niż 4 osoby- problem żeby zarezerwować stolik do a la carte dla 6 osób! Ogólnie zrobienie rezerwacji jest trudne bo brakuje miejsc. wiekszosc dań była podgrzanymi gotowcami. Nowa część Caribe to zupełnie inny standard wszystkiego. Niby można korzystać, ale czujesz się trochę oszukany. Obiekt ogromny, WiFi działa. Alkohole w wersji ”zwykłej”- sztos, nie było potrzeby dla nas kupować wersji „premium”. Jedzenie całkiem ok, ale w zależności od hotelu i bufetu. Podczas pobytu w strefie dla dorosłych mieliśmy niemiłą przygodę. Wykupiliśmy takie duże łóżka z materacem, które były dezynfekowane chlorem i zniszczyły nam się ubrania- odbarwiły! Oczywiscie po zgłoszeniu problemu w recepcji i tysiącu maili hotel nie poczuwa się do odpowiedzialności. Widać, że obiekt nastawiony na masówkę i na gruby hajs.

2.0/6

Marcin 27.01.2022

Zepsuta podróż poślubna...

Po przeczytaniu wielu opinii o tym Hotelu, wybraliśmy go na naszą podróż poślubną pod koniec listopada 2021. Od samego początku Resort zrobił na nas złe wrażenie. Tydzień przed wylotem dostaliśmy informacje z Rainbow, że jednak nie będziemy mogli skorzystać ze wszystkich oferowanych wcześniej restauracji a'la carte, a udostępniona będzie nam jedynie 1/4 z nich... Po długiej, męczącej podróży i zameldowaniu w Hotelu dostaliśmy klucz do pokoju, ale pierwszy raz spotkaliśmy się z tym, że NIKT nie wskazał nam nawet drogi do pokoju! Walizki targaliśmy przez pół resortu, aby go odnaleźć! A w Resorcie jest ponad 2000 pokoi... Pan na recepcji, zapytany o cokolwiek, odpowiadał jak za karę, w dodatku po Hiszpańsku, gdyż angielskiego nie znał. Kolejną rzeczą w Ofercie Rainbow było All inclusive 24h, jak się okazało na miejscu, po przyjeździe około godziny 1:00 w nocy wszystko było pozamykane! W Hotelu kompletne zero organizacji, ludzie pracujący na barze, stołówce czy recepcji wydają się, jakby pracowali za kare! Pierwszy raz spotkaliśmy się, że na Karaibach w Hotelu 5* z Animacji dziennych była jedynie siatkówka plażowa oraz Bingo dla Amerykanów przy Basenie... Na domiar wszystkiego w połowie naszego dwutygodniowego pobytu do Hotelu przyjechali setki ludzi najprawdopodobniej z jakiejś sekty, którzy o wschodzie słonca przez co najmniej tydzień czasu, urządzali sobie modły i krzycząc w niebogłosy i wydając różne dziwne dźwięki biegali jak zahipnotyzowani po plaży. Na wyjazd zabraliśmy ze sobą suknie ślubną i garnitur, aby wykonać sesje poślubną na plaży, ale było to niestety niemożliwe... Nikt nigdzie nie poinformował gości Hotelu o tym, że coś takiego będzie miało miejsce... Nikt również nie zareagował na zachowanie tych ludzi!!! Nie mogliśmy przez to korzystać z plaży, bo w momencie wejścia na nią, zostawaliśmy uciszani przez "opiekunów'" tej sekty, bo przeszkadzamy im.....Czyli płacę masę pieniedzy za hotel i nie mogę korzystać swobodnie z plaży? Jak pokazaliśmy zdjęcia rodzinie i znajomym to nie mogli uwierzyć... Strach pomyśleć co byłoby gdybyśmy byli tam z dziećmi.... Dodatkowo pokoje, a w szczególności drzwi są już bardzo wysłużone, a efektem tego była wymiana karty do pokoju średnio 4 razy dziennie i zamiast spędzać czas odpoczywając, co chwile biegaliśmy na recepcje! W jeden dzień karta zupełnie przestała działać i pod pokój, dopiero po około godzinie czasu i małej awanturze na recepcji ktoś przyszedł, aby to naprawić. Przez całe zajście spóźniliśmy się na naszą wycieczkę do Tulum... Nie jest to jedynie nasza opinia, ale również i naszych przyjaciół którzy podróżowali razem z nami. Długo zbieraliśmy się do wystawienia tej opinii, bo jest to pierwsza negatywna opinia w życiu, którą wystawiamy jakiemukolwiek Hotelowi... A naprawdę bardzo dużo juz zwiedziliśmy... Hotel ma naprawde ogromny potencjał, piękną plaże, bardzo dobre wyżywienie, ale zdecydowanie brakuje mu kogoś kto o to wszystko zadba. W Meksyku jest zdecydowanie dużo lepszych Hoteli, szczególnie za tą cenę! Nas skusiły bardzo dobre opinie... My wróciliśmy bardzo niezadowoleni i na pewno nie polecimy nikomu tego resortu!!!

2.0/6

Agnieszka , Lublin 09.04.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Słabo nie dla mnie

W opisie hotelu jest napisane wioska meksykańska i tak faktycznie jest. Jak ktoś lubi takie olbrzymie hotele to będzie idealny. Ja decydując się na ten hotel sugerowałam się że skoro jest aż tak duży nie będzie kolejek w restauracjach, problemu z leżakami i tu się rozczarowałam. Po godzinie 9 na plaży ciężko było znaleźć wolny leżak, trzeba było wstać o 7 żeby znaleźć jakieś wolne w cieniu. O 9.30 kolejka na śniadanie w porze obiadowej w restauracji przy plaży kolejka, do baru kolejka. Jedzenie różnorodne ale słabo przyprawione, mięso z grilla twarde. Osobiście nie polecam.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem