5.9/6 (32 opinie)
Kategoria lokalna 5
5.5/6
Napotkany zespół rezydentów nie w pełni rozumie swoją rolę - opiekuna osoby korzystającej z wypoczynku. Zwraca uwagę brak szkolenia (lub szkolenie było ok lecz niewystarczające w tym przypadku). Odnieśliśmy wrażenie, że grupa rezydentów raczej sama dobrze się bawi niż dba o zadowolenie i bezpieczeństwo wczasowiczów.
5.0/6
Witam, w sobotę wróciłam z pobytu w tym hotelu. Spędzałam pobyt z siostra. Pokoj za dopłata w Polsce z widokiem na morze i balkonem, zadbany, czysty, bardzo dobrze sprzątany. Kącik kawowy jest, zaskoczył mnie ekspres przepływowy.ale działal. Zaopatrzona lodówka, ciągła dostawa wód mineralnych. Dobra obsługa w barach, naprawdę dobre alkohole, zamiast proseco oryginalne szampany. Pyszne jedzenie. My zaopatrzyliśmy się w adapter do gniazdek, ale ponoć można wypożyczyć w hotelu. Minusy: sfatygowane leżaki na płazy , plastikowe z siatka zapadniętą od ciężarów ciał, bez materacy. Bardzo duże fale, wiec dla dzieci brak możliwości kąpieli, spacery z zanurzonymi stopami tez nie możliwe, bo piach zapada się do kolan. Ogolnie, fajnie było zobaczyć, ale więcej tu nie wrócimy. Trochę przeszkadzał nam cień rzucany przez wysokie hotele na plaże, dość wcześnie bo około 16.30. W/ g opisu hotel znajduje się w pobliżu knajpek i baranów. Nie wyobrażacie sobie, ze bedzie to wyglądać jak w Europie. Dobra komunikacja do centrum , autokarem R1, R2, za dolara bezpiecznie, busiki zatrzymują się po kiwnięcia ręka. Dwa centra handlowe Forever 21 , Liverpool , gdzie możecie zakupić pamiątk i wszystko inne. Rezydentka Paulina , ciepła, szczera.
5.0/6
Byliśmy przez 2 tygodnie w Cancun, hotel bardzo fajny na dość wysokim poziomie, ( niestety nie pobił hotelu z Tajlandii), ale i tak godny polecenia, wszędzie czysto, miła obsługa. Dostaliśmy z wyłącznie dobrej woli pana z recepcji ( miał na imię FERNANDO) dużo lepszy pokój niż w rezerwacji ( mieliśmy pokój z balkonem standard), a otrzymaliśmy junior suite z jaccuzi na ogromnym tarasie. Niestety muszę napisać co było oczywiście naszym zdaniem minusem w hotelu- to jedzenie. Było go dużo i nie było złe ale.... bardzo monotonne i nie mam na myśli tu powtarzalności potraw, bo to normalne w wersji all inclusive, ale mam na myśli to, że codziennie jedliśmy na śniadania, obiady i kolacje to samo ( tzn. przez 2 tyg. w ciągu dnia to samo na śniadania co na obiady i tak dalej...). Na terenie hotelu bardzo dużo wielkich jaszczurek ( iguany). Lubiliśmy je karmić owocami, szczególnie lubiały czerwone winogrona, dość często wylegiwały się pod naszymi leżakami przy basenie. Piękna, szeroka plaża, kolor morza również zachwycający. Ogólnie POLECAM!!!!!! Niestety Rainbow jako organizator trochę mnie zawiódł ( a jestem ich stałym klientem). Zaczęło się od wylotu z Warszawy. Połowa grudnia a Rainbow zafundował nam przejazd autobusem do samolotu zamiast wygodnego rękawa. Na pokładzie kolejny zawód tylko zimne posiłki nic na gorąco ( a nie był to nasz pierwszy lot dreamlainerem z tym biurem podróży i wiem , że może być inaczej), trochę lepiej było na powrocie, bo dostaliśmy jeden ciepły posiłek, ale na rękaw znów nie było co liczyć. Acha i jeszcze jedna ważna kwestia hotel w opisie ma ,że w okolicy liczne restauracje i sklepy, co nie jest prawdą, ponieważ trzeba wszędzie dojechać i jest dość daleko, ale nie ma problemu z komunikacją miejską R1 i R2 to są autobusy, które jeżdżą z dużą częstotliwością. W lepszym stanie są te koloru czerwonego.
5.0/6
To drugi wyjazd do Meksyku wcześniej playa del Carmen teraz Cancun.Cancun zbyt amerykańskie.meksyk ogólnie drogi ale super jedzenie piękne plaże i cudowne morze .jeszcze wrócimy