Opinie klientów o Dreams Sapphire Resort & Spa

5.0 /6
11 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
3.7
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

elzbieta, warszawa 20.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Dobry hotel z bardzo bogatą ofertą w świetnej lokalizacji.

Hotel bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Świetne jedzenie, które możesz za serować sobie do pokoju 24/h. Obsługa doskonała, choć jak zawsze w tej części świata łasa na napiwki. Hotel leży prawie na plaży, którą można w 30 min dojść do najbliższego mikro miasteczka. Fantastyczny ogród pełnej różnych zwierzaków i śpiewających ptaków. Ponieważ jest on zorganizowany w formie rozrzuconych po terenie 12- pokojowych budynków nigdy nie masz poczucia, że jest dużo ludzi. Polecam.

4.0/6

Anna 17.10.2021

urlop we dwoje

Po kilku latach jeżdżenia z dziećmi na wczasy ,tym razem postanowiliśmy wyjechać sami - wybrany pokój o podwyższonym standardzie z opcją dla dorosłych i widokiem na ocean miał dopełnić reszty komfortu - ocena poniżej, Pora deszczowa nie wystraszyła nas ponieważ nie było ani jednego deszczowego dnia mimo iż prognozy straszyły codziennie, padało kilka razy w nocy intensywnie i krótko a ranek witał sliczną pogodą i upałem, jedzenie przepyszne ale trzeba było trochę główkować do jakiej restauracji za każdym razem podążać natomiast aplikacja hotelu wiele ułatwiała. Plaża niestety masakra smierdząca zamknięta obsypana smieciami wyrzuconymi z wody .... W hotelu trwały ciągle jakieś remonty- w ciagu dnia notorycznie słychać było odgłosy wiercenia , stukania,. Gdybym wiedziała ze jadę wypoczywac nad basenem wybrałabym wczasy nad termami we własnym kraju....Rezydent niestety nie był zbyt nami zainteresowany widzielismy go dwa razy w autobusie po przylocie i przed odlotem i raz w hotelu kiedy sprawiał wrazenie bycia znudzonym kolejnym spotkaniem z turystami.

3.0/6

KRYSTYNA, BIAŁYSTOK 25.02.2022

Pobyt w okresie 28.09-09.10.2021

Ogólnie pobyt nieudany. Hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Na stronie biura Rainbow hotel jawił się jako idylliczny z piaszczystą plażą i turkusowym morzem. Parasole i leżaki na plaży oczywiście w cenie. Niestety okazało się, że tej idyllicznej plaży leżą sterty nieuprzątniętych wodorostów i gnijących ryb. Zamiast turkusowej wody w morzu była zupa z gnijącymi wodorostami. Wszystkiego dopełniała wystawiona czerwona flaga. Tak było przez cały nasz pobyt. Niestety nie skorzystaliśmy z kąpieli w morzu. Hotelarz przez cały pobyt nie sprzątał plaży. Kontakt z rezydentem utrudniony. Podobno hotel go nie wpuszczał, ale być może to tylko był wybieg ze strony biura aby nie widzieć stanu w jakim jest plaża. Pozostała infrastruktura hotelu bez zarzutu. Pokoje, jedzenie, obsługa była na wysokim poziomie. Generalnie byliśmy bardzo zawiedzeni pobytem. Po powrocie do Polski złożyliśmy reklamację, którą odrzucono. Biuro mętnie tłumaczyło na początku, że problem z wodorostami jest sezonowy i było to zapisane w umowie. W odpowiedzi podważyliśmy ten zapis, który nie oznaczał jednak, ze plaża miałaby być całkowicie wyłączona z użytku. Panujący na niej smród uniemożliwiał nawet spacer. Odpisali, że dalej stoją na swoim stanowisku i tutaj powołali się na "siłę wyższą". Zabrzmiało to kuriozalnie, ponieważ plaża w sąsiednim hotelu była czysta i wodorosty usunięte. Napisali, że nasze dalsze pisanie nie ma sensu i na dalszą korespondencję nie odpowiedzą. Tak oto biuro Rainbow urządziło nam wczasy za prawie 8 tysięcy za osobę. Nie polecamy tego hotelu. Unikajcie go jak ognia jeśli chcecie się wykąpać i popluskać w morzu Karaibskim. Tam tego nie zrobicie na pewno. Biuro Rainbow wysyła tam swoich klientów w ciemno bez sprawdzenia stanu faktycznego i nie chce ponosić żadnej odpowiedzialności.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem