Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka bardzo spokojna z nie zawalonym programem. Tak że jest czas na zwiedzanie oraz na wypoczynek. Doskonały pilot Pan Maciek z duża wiedzą i pomocny w różnych sytuacjach, interesujący się grupą. Uwaga może tylko do samego programu , może wprowadzić kosztem zwiedzania świątyń inne atrakcje typu Hillarion lub Larnaka. Polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pan Janek jest wysokiej klasy przewodnikiem o olbrzymiej wiedzy i wysokiej kulturze osobistej. Cypr przepiękny, z bogatą historią. miejsce warte polecenia polecam
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Pia Bella bardzo dobry, tęskniliśmy do niego na pobycie. Ogólnie pomysł jednego hotelu i wyjazdów na zwiedzanie w poszczególne dni uważam za dobry, w porównaniu do wielokrotnej zmiany hoteli podczas wycieczki. W programie dziwić może, że mieszkając w Girne brak podjazdu do pobliskiej twierdzy ST. Hilarion, inne grupy to miały w programie. Bardzo dobra pilotka z dużą wiedzą i chętna do dzielenia się z nią, bardzo w tym pracowita, jako absolutne przeciwieństwo towarzyszących nam pilotów tamtejszych. Głosu pilotki po stronie północnej nie poznaliśmy w ogóle, pan po stronie południowej przynajmniej witał się z nami i żegnał. Natomiast dziwi mnie wysokość opłaty dewizowej. Wydatki biletowe minimalne, kościoły bez opłat, wstępy nieliczne i tanie. Napiwki – byłbym rad poznać ich wysokość i dla kogo przeznaczone. To stała pozycja od jakiegoś czasu w wycieczkach Rainbow. Dla mnie to oszustwo biura lub pilota lub jeszcze kogoś innego. Kierowcy wynajmowanych autobusów różni i autobusy różne.- wynajmowane rozumiem w ramach jakiś umów i faktur. Więc jakie napiwki i komu. Bagaże po przyjeździe i wyjeździe nosiliśmy sami, więc dla kogo napiwki. Pokoje – zapewne wg umów i faktur, więc znowu komu….. recepcji hotelu, za co, za wydanie kluczy. Milczący piloci tamtejsi, więc za co im i po co, chyba pracują wg jakiś oficjalnych umów. Jeśli napiwek, to się należał jedynie i tylko naszej pilotce, mówiącej przez całe dnie. Dlatego rad bym otrzymał rozliczenie wpłaty dewizowej, na co to idzie, na potwierdzenie uczciwości biura w tej materii, ale nie sadzę abym je otrzymał, bo mam podejrzenie że część tej kwoty gdzieś znika, a bez tego opłatę dewizową uważam w tej sytuacji za naciąganie klientów biura i zwiększanie czyjś zysków. (mam w pamięci na innej waszej wycieczce, gdzie oczywiście była również pozycja napiwki w koszcie dewizowym i gdzie sytuacja była podobna jak wyżej, jak na końcu wycieczki pilot urządził ponowną zbiórkę na napiwki). Rzeczy miłe, przyjemne i pozytywne pomijam, bo uważam je za normalne.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zawsze ciekawił mnie Cypr i bardzo chciałem tam pojechać. W końcu wspólnie z żoną zdecydowaliśmy się na objazdówkę oferowaną przez RAINBOW. Impreza nieżle zorganizowana, świetna pilotka świetny hotel i obsługa. Wszystkie obowiązkowe punkty zostały zrealizowane...../może nawet za dokładnie/ ponieważ powroty z objazdów dość często następowały w godzinach między 19-20-tą co w praktyce uniemożliwiało kożystanie z przyhotelowych basenów /bo były już zamknięte/ a do tego dochodziło jeszcze zmęczenie całodziennym zwiedzaniem i podróżą. Myślę, że powroty z wycieczek do hotelu powinny być najpóźniej do godziny 17-tej nawet kosztem mniej atrakcyjnych punktów programu. Ogólnie wycieczkę uważamy za udaną ale z pewnością też z tego wzgłędu, że udało nam się na własną rękę dotrzeć do Zamku Hillariona /ponoć nie było chętnych na tę wycieczkę fakultatywną/ bo widoki z niego naprawdę zapierają dech. Dla lubiących łagodne wspinaczki - gorąco polecam.