Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Objazd dobrze zorganizowany , Obsluga pilota wymaga dodatkowych pochwal. Pana Macieja trzeba szczegolnie docenic za wiedze i osobiste zaangazowanie , byl pomocny w zalatwianiu nawet drobnych spraw . Niestety , calosc tych pozytywow przeslania sposob w jaki Rainbow uprawia polityke cenowa. Rabat na poczatek w wysokosci 31% wedlug mnie jest ucieczka przed korzystaniem z karty lojalnosciowej (posiadacze karty maja prawo do 30% rabatu) . Nie kupiucie wycieczki na 4 czy 5 miesiecy przed jej terminem bo ceny na miesiac przed wyjazdem potrfia byc nawet objete 60% rabatem ( kalkulacja ceny wyjsciowej niestety trudno ale wedlug mnie zakrawa na oszustwo ) . Dlatego wczesna rezerwacja jest dla osob ktore lubia sponsorowac wyjazdy pozostalym uczestnikom wycieczki ( Czuje sie od tej strony potraktowany nie fair a to wlasnie na takich klientach powinno Rainbow zalezec najbardziej . A ja sie czuje troche jak frajer ) wiec nigdy wiecej Rainbow tak dla zasady , bo zasady byc musza ,chociaz wycieczka naprawde godna ale nie polecam
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
warto szukać wycieczek prowadzonych przez pana Macieja P. Zawsze gwarantuje najwyższy profesjonalizm..
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłoby 6 gwiazdek gdyby noclegi były w 2 hotelach - zwiedzanie północy - hotel w Kirenii, zwiedzanie południa - hotel na południowym wybrzeżu. Poza tym wszystko mi się podobało.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie do końca jestem zadowolona z wyjazdu. Główny powód niezadowolenia to pilot. Dotychczas - inne wcześniejsze wyjazdy - pilot na wycieczkach objazdowych zawsze był beż zastrzeżeń. Pani pilot ani razu nie była w stroju służbowym i nie miała identyfikatora. Myślałam że to teraz taki standard, ale okazało się pani pilot która miała grupę rozpoczynającą po nas, była w stroju służbowym , miała identyfikator i udzieliła uczestnikom bardzo wyczerpującej informacji. A my tego od naszej pilot nie usłyszelismy. Między innymi o ręcznikach przy basenie, także o gorącym piasku na plaży, jakie trzeba wziąć obuwie. Ponieważ my tego nie usłyszeliśmy, to ja i moja koleżanka na plażę nie poszłyśmy, bo miałyśmy sportowe wygodne obuwie ale z otworami, a boso się nie dało przebiec. Gdybyśmy były poinformowane to przecież w hotelu miałyśmy pełne obuwie. Nie wiem, czy tak powinno być, że będąc na wycieczce na Cyprze więcej pilot opowiada o Turcji, niż o Cyprze. Dwa punkty programu- wyjazd w okolice Paphos - nie zostały zrealizowane, katakumby i kościół Ayia Kyriaki. Pani pilot powiedziała że Katakumby to nic ciekawego, a kościół widzieliśmy z daleka, a mieliśmy go zwiedzać. Oba te punkty zostały zrealizowane w tempie superekspresowym. Odnosiło się wrażenie, że pani pilot i lokalna przewodniczka bardzo się spieszą, żeby jak najszybciej mieć czas wolny. W tym samym dniu od rana zaraz po zwiedzaniu Chirokipatii zaprowadziły nas na kawę do wątpliwej jakości baru. Dostaliśmy kawę w filiżankach bez podstawków i bez wody, a oczywiście pilotki i kierowca otrzymali wszystko. Pani pilot po zgłoszeniu braku wody powiedziała, że widocznie zapomnieli i poszła do swojego stolika. Także Pani pilot przekazała że na lotnisku będzie obecny któryś z rezydentów aby pomóc przed odprawą, nikogo jednak nie było. Może biuro Rainbow powinno poinformować że uczestnik wycieczki powinien obowiązkowo znać angielski. Napewno bardzo żałuję że pilotem nie była Pani która przyjmowała następna po nas grupę. Poznaliśmy ją czekając w recepcji na transfer na lotnisko.