Opinie o Wyndham Garden Salalah Mirbat (ex.Mirbat Resort)

5.3/6 (59 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.3/6
59 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.1
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Plażowanie

    Obsługa na bardzo wysokim poziomie. Hotel niestety podzielony na część dla Włochów i pozostałe nacje. Jedzenie i pokoje bardzo dobre. Plaży praktycznie nie ma mała zatoczka z kamieniami 500 m od hotelu.

    Jerzy Jan, Międzyrzecz - 21.03.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Dramat nie polecam

    Jesteśmy w trakcie odbywania pobytu w tym hotelu. Zdjęcia z oferty znacząco odbiegają od rzeczywistości. Hotel jest na miarę 3 gwiazdek egipskich. Dookoła pustkowie, roślinność w hotelu to wypalona trawa. Pan Rafał z Gdyni Riviery, sprzedający nam wycieczkę wprowadził nas w błąd. Pytaliśmy, czy w okresie Ramadanu na terenie hotelu będą ograniczenia. Kilkukrotnie nas zapewniał że nie ma żadnych. Alkohol w postaci kieliszka wina jest dostarczany tylko do pokoju po ówczesnejszym zgłoszeniu. Zakaz picia alkoholu na terenie obiektu.. Jedzenie słabe. Owsianka na śniadanie zimna, frytki miękkie jakby ugotowane. Brak muzyki w tle przy basenie czy przy plaży. Ktoś kto przyjeżdża tutaj na medytacje, to idealne miejsce. Aranżacja na trawniku, to plastikowe głazy pomalowane na szaro. Nie polecam tego hotelu ani biura podróży.

    Wioletta - 10.03.2025

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Opinia hotelu

    Po przybyciu do hotelu i zakwaterowaniu doznalismy szoku. W pokoju bardzo straszny zapach /smród/.Po interwencji w recepcji na drugi dzień przydzielono nam inny pokoj.Pokoj troche lepszy ale zapach nie najlepszy. Interweniowałem u pilotki. W czasie naszej nieobecnosci w pokoju po interwencji pilotki ,prawdopodobnie odgrzybiono klimatyzację- zapach po wejsciu do pokoju przypominał środek do odgrzybiania.Lodówka niesprawna-po interwencji została wymieniona.ALL inclisive-nieporozumienie. Przy basenie przy stoisku z recznikami lodówka z napojami-coca-cola,mirida , woda i to wszystko.Na plaży to samo i dodatkowo expres w którym była gorąca woda i mleko do zrobienia herbaty i rumianku , o kawie nie ma mowy.W pojemniku frytki często chłodne nawet brak keczupu.I to wszystko.Do plaży około 300-500m-ręczniki trzeba nosić od basenu.Po godz 21 brak możliwości napicia się herbaty ,kawy.Cieszymy się ,że już nastąpił ostatni dzien i będziemy wracać do domu-i znowu niespodzianka.Po wyjęciu z szafy ubrań okazało się ,że zapacg ich jest straszny-czuć stęchlizną.Po przyjezdzie oddalismy do pralni okrycia wierzchnie.Oceniam hotel na max 3*.Nie polecam go nikomu i sam więcej do niego na pewno nie pojadę.Był to nasz najgorszy pobyt na wczasach na które bardzo oczekiwalismy i się zawiedlismy.

    Józef, Słupno - 27.03.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem