Opinie o RIU Playa Blanca

4.3/6 (2 opinie)
4.3/6
2 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
3.5
Plaża
5.0
Pokój
3.8
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Hotel wart odwiedzenia

    Niewątpliwym atutem hotelu jest jego usytuowanie bezpośrednio przy plaży oraz bardzo dobre wyżywienie. Wyposażenie pokoju oraz obsługa hotelu była na wystarczającym poziomie chociaż zdarzyło się że przy braku wywieszki na klamce pokój nie został posprzątany (ale może takie są tu zwyczaje). Leżaków zarówno na plaży i basenie wystarczająca ilość nie było żadnych problemów ze znalezieniem miejsca o dowolnej godzinie nawet w pierwszej linii od oceanu. Obsługa w barach i restauracji bez zarzutów (jeżeli jeszcze dało się napiwek to nie trzeba było się nawet ruszać z leżaka a ulubiony drink został przyniesiony). Rezydentka bez zarzutów. W szczególności wyrazy uznania dla przedstawicielki miejscowego Biura Podróży Pani Joanny. Brak rezerwacji w restauracjach a'la carte pozwala również na kilkukrotne z nich korzystanie i spróbowanie kilku dań. Różnorodność dań i ich ilość niestety nie pozwoliła mi choćby spróbować wszystkiego przez dziesięć dni pobytu.

    Zbyszek - 08.12.2017  | Termin pobytu: listopad 2017

    52/62 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Hotel z renomowanej Riu, ale...

    Riu jest bardzo znaną siecią 5. gwiazdkowych hoteli. Ten jednak do nich nie należy, mimo że teoretycznie 5 gwiazdek ma. Powinien mieć 3,5 (gdyby takie były). Na początek plusy – baseny, łóżka nad nimi, ręczniki – wszystko bez zarzutu. Miejsc w cieniu sporo. Posiłki bardzo dobre. Jednak wyposażenie pokoi (dużych) zdecydowanie nie jest 5. gwiazdkowe. Myślę, że i dla 3 gwiazdek byłoby słabe. Dobre jest łóżko i TV oraz sejf i łazienka. Szafy i szuflady odrapana z jakiegoś laminatu, którego się już nie spotyka. Maleńki stolik z laminatu (odrapany). Małe dwa krzesła obite laminatem. Podłoga z jakichś lastrykowych płytek. Brak wykładziny na podłodze. O takich „luksusach” jak szlafrok czy hotelowe kapcie trzeba zapomnieć. Serwis jest fatalny. Nie mają bell boy’ów, więc samemu trzeba taszczyć bagaż (w 5 gwiazdkowym hotelu…). Po południu doprosić się o coś w recepcji nie sposób (nawet jeśli serwis zapomni uzupełnić wodę w mini barze). Jednak Panama jest wspaniała, co niedoróbki wynagradza J. Bezsensowne jest jedynie to, że można polecieć jedynie na niepełne 8 dni z dobą podróży w jedną i następną dobą w drugą stronę (od mieszkania do hotelu). Rainbow nie pozwala dodać drugiej tury pobytu (próbowałem), co naprawdę trudno zrozumieć.

    Piotr, WARSZAWA - 04.01.2019

    31/44 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem