Kategoria lokalna 5
4.5/6
Z pobytu jesteśmy zadowoleni lecz mamy drobne uwagi do restauracji i wyposażenia infrastruktury zewnętrznej przy basenach które nie spełniają wymogów hotelu 5 gwiazdkowego.
Marek Tadeusz, PORAJ - 21.02.2018 | Termin pobytu: luty 2018
48/79 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel, taki sobie, bardzo słaba restauracja i bary, beznadziejna japońska w weekend najazd panamczyków i z innych krajów, hałas, wesele i zamknięta część hotelu,... w czasie lotu w premium buisnes class niektórzy pasażerowie ze swoimi znajomymi lecacymi inna klasą urządzali impreze, na co nie reagowali stewardzi. Dopiero po wyraźnym zwróceniu uwagi naburmuszeni cokolwiek powiedzieli, żenada; nie po to płacę troche więcej, abym wysłuchiwał pijackich zwierzen przez noc.W zasadzie powinienem wystąpić o zwrot kosztów przelotu tą klasą/ zdarzyło się to pierwszy raz , /a latam tylko ostatnio klasą buissnes w locie, emirates, katar, quantas.../ Wycieczka do Panama City, niestety w jedną stronę 3 h w korku-85 km, z powrotem 2,5 h w korku. Masakra- gdyby było wiadomo ,że tak może być/ a to był piątek, więc rezydent powinien chyba wiedzieć, ze tak się może zdarzyć/, połowa ludzi by nie pojechała. W inny dzień jechaliśmy 1h 20 min.
Waldemar - 05.02.2018
40/52 uznało opinię za pomocną
2.0/6
hotel jest koszmarnie głośny, pokoje nie są wyciszone, natomiast codziennie odbywaja sie imprezy pod oknami (szczegolnie nie polecam wyboru pokojów z widokiem na ocean), gwarantowana impreza co wieczor, a co sobotę wesle trwające do okolo 2 nad ranem (nawet na 260 osob) z fajerwerkami ok godziny 23... jedzenie średnie, mały wybór, obsługa fatalna, mało kto mówi nawet w stopniu minimalnym w języku angielskim. ładna plaża
Łukasz, Warszawa - 06.02.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018
19/23 uznało opinię za pomocną