Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel patrząc ogólnie jest dobry. Najsłabszy punkt to klimatyzacja. Klimatyzacja w tym hotelu jest centralna jedynie z regulacją siły nawiewu. Natomiast podczas dnia aż do wieczora prawie nie chłodziła pokoju. Nieco lepiej było w nocy. Myślę, że słabo o nią dbano, gdyż jakość powietrza była zła. To wskazywałoby, że nie jest czyszczona i odkażana. Wyjechałem z bólem gardła. Lekarz uznał, że to od bakterii czy wirusów z klimatyzacji. Antybiotyk pomógł.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo fajny hotel zgodny z opisem. Polecam. Pyszne jedzenie. Beznadziejny basen, dla wybranych, którzy wstaną o świtaniu, żeby zająć leżaki. Mnie to nie przeszkadzało, bo spędzałam czas na plaży, a tam nie było problemu z leżakami.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uwaga: hotel stosuje overbooking. Dostaliśmy inny pokój na jedną noc niż mieliśmy mieć. Dostaliśmy family room bez czajnika, z odrapanymi drzwiami łazienki i zepsutym korkiem w umywalce. Inni Polacy tego samego dnia również zostali umieszczeni w innych pokojach niż mieli dostać. Rezydentka poinformowała nas, że tego samego dnia dowiedziała się o zaistanialej sytuacji i oni nie są za to odpowiedzialni tylko hotel. Kilka dni później kolejni Polacy którzy przylecieli zostali poinformowani przez rezydentkę, że pokój będą mieli w zupełnie innym hotelu, ale w olympos mogą korzystać z plaży i jedzenia. Hotel nie poinformował nas o rekompensacie. Dopiero na spotkaniu informacyjnym się o tym dowiedzieliśmy. Niestety pani z recepcji (blondynka) nie chciała nam dać w ramach rekompensaty masażu i dopiero po zwróceniu uwagi niechętnie nas zapisała. Z racji tego, że przyjechaliśmy o 22 nie mogliśmy już skorzystać z kolacji i dostaliśmy do pokoju mały talerzyk z jedną kromką i plasterkiem szynki oraz sera. Na spotkaniu informacyjnym rezydentka koloryzowała dostępne przez biuro wycieczki typu „uginający się stół od jedzenia w Ebonie”. Co więcej tydzień później chcieliśmy kupić kolejną wycieczkę, którą mieliśmy już zarezerwowaną i mieliśmy zapłacić za nią kartą o 11:40 przed kolejnym spotkaniem informacyjnym o 12:00. Pani siedziała sobie w samochodzie a chłopak czekał ponad 20 min, po czym przyszła równo o 12 i mówi, że nie działa jej terminal i poszła na spotkanie. Wycieczka Rodos w pigułce nie polecam. Bardzo mało czasu na zwiedzanie Akropolu i Lindos. 2 godziny na to to zwyczajnie za mało. Na drugi dzień sami się wybraliśmy do Lindos autobusem, który rezydentka również odradzała i zachwalała ich wypożyczalnie aut. Wycieczka błękitny rejs. Pierwszy przystanek na pływanie miało być 40 min, a było pół godziny. Obiad na statku dobry, ale obsługa nakładała porcję które były śmiesznie małe, dodatkowo trzeba było stać w długiej kolejce po jedzenie. Największym niesmakiem pozostał overbooking, za które rainbow umywa ręce.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd był bardzo udany piękny widok z pokoju , czysto. Tylko niestety dłuży minus za łazienkę no i meble wymagają wymiany .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wporzadku ale trzeba pamiętać że to hotel 4* i to Grecja, nic mu nie brakuje jedzenie smaczne , gościu w snack barze robi bardzo pyszaą pizze , tylke te łazienki mogą wam sprawdzić problem .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety hotel stosuje overbooking i wysyla do hotelu 300m dalej lub zmienia na pokoje o niższym standardzie, więc nigdy nie możecie być pewni czy dostaniecie pokój zgodnie z umową. O takiej "przyjemnosci" dowiecie się w recepcji zapewne od Pani Natalii która nie należy do miłych osób. Nie dajcie się tez zwieść zdjeciom leżaków z materacami które są udostępniane w galerii i które wprowadzają klienta w błąd, są to leżaki hotelu obok które są PŁATNE. .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie ok, jedzenie mało doprawione, mały wybór. W pokoju były karaluchy, po poinformowaniu rezydenta został zmieniony pokój w którym również był karaluch. Mało atrakcji dla gości (takich jak aqua aerobik czy popołudniowe gry/ zabawy). Obsługa ok, drinki w barze średniej jakości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ze świetną lokalizacją. Widoki super. Jedzenie dobre i urozmaicone. Obsługa bardzo miła zwłaszcza pani Roksana w recepcji. Sam hotel ma swoje lata i to widać. Płytki w łazience wyszczerbione, miejscami pleśń. W łazience tylko wanna co dla części osób może być minusem. Plaża ok choć dosyć zaśmiecona, konieczne buty do wody bo kamienie i żwirek dają się we znaki.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest położony w dobrej lokalizacji, przy ładnej, czystej, piaszczysto - żwirowej plaży, która nie jest zatłoczona w szczycie sezonu. Obsługa bardzo miła i pomocna. Oferta All Inclusive oceniam pod kątem jakości jedzenia 7/10. Jest smacznie ale bez fajerwerków i dość monotonnie. Duzym minusem była słaba klimatyzacja w pokoju oraz sam pokój który nie miał remontu chyba od lat 90tych. Jeśli komuś zależy na ładnym wnętrzu to możne się rozczarować. Nam osobiście poza pokojem się podobało, chociaż następnym razem wybralibyśmy inny hotel za tą cenę.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dobrze usytuowany w pobliżu małego centrum handlowego. Można napić się dobrej kawy i kupić pamiątki. Na plus sklepik w samym hotelu z cenami niższymi niż w centrum opodal:) Sam hotel stary, widać, że potrzebuje remontu. Maleńkie łazienki ze starą wanną i za małą deską sedesową. Brak dokładanej wody do pokoju. Internet tylko w lobby i przy basenie. Słabe jedzenie, bardzo słabe. Woda w basenie zimna. Brak animacji. Jak do tego doszło kilka zimnych,deszczowych dni to mało jest rzeczy do dobrego wspominania. Na plus obsługa, Pani w recepcji mówi po polsku. Przemiły barman w barze przy basenie i panie w sklepiku w hotelu.