Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Sea Gull w Hurghadzie ma świetną lokalizację w samym centrum, co jest dużym plusem. Oferuje liczne baseny i jest podzielony na nową i starą część, co daje różnorodność w wyborze zakwaterowania. Wyżywienie było bardzo dobre, ale hotel wymaga remontu. Plaża w hotelu Sea Gull jest podzielona na dwie części. Jedna część plaży jest przy restauracjach, a druga część to zatoka. Plaża jest bardzo ładna i zadbana.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyzwoity w dobrym położeniu z obszerną plażą i podgrzewanymi basenami. Duży wybór jedzenia, jedzenie dobre. Animacje niestety tylko dla głownych gosci czyli Rosjan i mieszkańców byłego ZSRR którzy stanowią 90-95% gosci hotelu. Czystość średnia aczkolwiek to Egipt więc nie ma co wymagać standardów europejskich. 4 gwiazdek ten hotel nigdy by nigdzie nie dostał. Atrakcje dla dzieci mini zoo itp. Zjeżdżalnie wodne. Napoje alkoholowe w opcji all niezbyt dobre, słabe o zawartości alkoholu max 15%. Osobliwością była "Finlandia" w plastikowej butelce z etykietą odbitą na xero odziwo z egipską banderolą. Ale w tym kraju nie ma czegos takiego jak chroniony znak towarowy. W barze przy basenie piwo z butelek nie nalewaka - lokalne Stella . Wymeldowanie do godziny 12tej ale bez problemu można jeszcze później przed odlotem korzystać z restauracji i barów. Trzeba znać rosyjski gdyż obsługa nie zna języka angielskiego i cięzko się dogadać. W barch jest troszkę lepiej ze znajomością języka angielskiego. Co przekłada się na obsługę i klient nierosyjskojęzyczny dostaje lepsze napitki, lub dyskretne uwagi aby przyjśc za 5 minut.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mały tereń do pływania, nie wolno wyplyczać poza boje, ratownik pilnuje. Odpoczywają prawie sami rosjanie. Miłą obsługa, personel uprzejmy. Jedzenie nie jest zle, ale brakuje owoców i sałatek. Teren hotelu jest zadbany. Pokuj mieliśmy dobry, ale za głośna klimą i lodówka. Wcale ok, twarda 4.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne ocena dobra,pokoje ( z nowej części ) czyste i przestronne. Obsługa bardzo miła, sympatyczna i zawsze pomocna. Baseny fajne ale ciężko znaleźć wolny leżak. Minus za organizację barów, kawa w innym barze , lody w innym i wino w innym , trzeba było biegać od jednego do drugiego. Jedzenie monotonne. Lunch najlepszy przy plaży. Aquapark fajny , ale i tak większość czasu spędzaliśmy na wycieczkach , myślę że ciężko byłoby wytrzymać cały turnus jedynie w hotelu. Położenie super w samym sercu Hurghady - w dzielnicy Sheraton, więc wszędzie blisko. Sprzedawcy trochę nachalni.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mój pobyt w Egipcie był w Hurgadzie w hotelu Seaa Gall od 24 kwietnia do 1 mają. Do samego pobytu to było super ale niestety były dwa zdarzenia ,które trochę popsuły bo odwiózł nas busik ,wysadził i to było tyle nic nie pomógł, przez to ja ostatecznie pokój dostałam na drugi dzień w Nowym Seagaulu przez to wyjazd był z przygodami ,poza tym na 8 dni dwa stracilam ,bo mimo że do Hurgady był samolot o 6 rano oraz o 9:30 to ja o 11:25 leciałam a w hotelu byłam w pokoju przed 19 godz. Dobra w miarę była wycieczka po Hurgadzie oraz później sam pobyt miło wspominam no i wyjazd rano o 8 i tyle I tak minęło 8 dni a Hurgadzie w hotelu Seagull
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pod wieloma względami mógłby być lepszy, mam na myśli warunki sanitarne , a na pewno zdecydowanie lepsze mogłoby być jedzenie, chociaż moim zdaniem i tak, każdy znajdzie coś dla siebie . Bardzo dużym plusem tego hotelu jest to, że jest umiejscowiony w samym środku Hurghady co jest super wypadową lokalizacją dosłownie wszędzie. Na przeciwko hotelu znajduje się kantor, na pewno wszyscy to wiedzą ale wspomnę o tym, że w Egipcie aby wymienić pieniądze należy okazać się paszportem. Po wyjściu z hotelu zaraz po prawej stronie znajduje się punkt apteczny , gdzie ewentualnie można kupić "Antinal " który jest bardzo skutecznym wsparciem w przypadku niestrawności czy innych dolegliwości żołądkowych obecnie kosztuje 5 dolarów.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel atrakcyjny, miła obsługa recepcji. Pozostali pracownicy tylko po otrzymaniu codziennych napiwków uśmiechną się czy porozmawiają, głównie nastawieni na kasę i gości z Rosji. Zbyt natarczywie polecają usługi na terenie hotelu oraz wycieczki fakultatywne, jeśli się odmówi do końca pobytu traktują gości jak wrogów. Ogólnie nie czuliśmy się jak goście ale jak źródło dochodów. Nawet gdy mieliśmy duże zapasy wody w pokoju obsługa wciąż donosiła by dostać napiwek. Na początku trochę nas to zaskoczyło, potem bawiło aż w końcu denerwowało. Podobnie było ze sprzątaniem pokoju - nie mogliśmy pospać bo obsługa pukała co godzinę pytając kiedy może przyjść-czekając na napiwek:) Posiłki codziennie te same i wybór bardzo marny. Warto dołozyć parę złotych i wybrać lepszy hotel bo dojadaliśmy w mieście. Animacje także tylko dla Rosjan. Być może dlatego, że nie byliśmy w sezonie tak to wyglądało, ale opinie na forach internetowych były jeszcze gorsze niz ta, bo dla nas chociaż naczyń starczało.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel super położony bo w centrum Hurgady ale pokoje porażka w głównym budynku nadają się do remontu znajomi mieli pokój super bo wyremontowany jedzenie dobre przewaga Rosjan opaski all są ściągane zaraz po wymeldowaniu się z hotelu nie ładnie pierwszy raz spotkałam się z tym bo w Egipcie nie pierwszy raz tam byłam i to minus dla hotelu
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najlepiej jechać w ciemno, niczego nie oczekiwac to się nie bedzie rozczarowanym. Sam hotel bardzo ładny, składający sie z dwóch budynków i kilku restaruracji ale wymaga bardzo kompleksowego remontu, z wymiana większości mebli w lobby. Do czterech ggwiazdek duuuuuużo mu brakuje.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie jesteśmy całkiem zadowoleni - przyzwoity, czysty hotel z prywatną plażą i leżakami na plaży gratis. Do dyspozycji gości cały kompleks w tym 2 plaże, codziennie sprzątane, bary na plaży, dużo basenów i zjeżdżalni. Dla rodzin z dziećmi rewelacja. Hotel czysty, codziennie sprzątany, bardzo miła i uprzejma obsługa - w barach, restauracji, obsłudze hotelowej. Duży minus - JEDZENIE :( Nie wiem czy kwestia, że byliśmy we wrześniu (chociaż podobno sezon w Egipcie trwa do końca września -> my byliśmy od 02.09.) czy czegoś innego, ale mieliśmy spory problem. I my i dzieci. W ogóle nie było owoców morza, ryba na obiad jedna (ale jakościowo coś w stylu pangi usmażonej w panierce), z owoców tylko jabłka, suszone daktyle i "zdechłe" pomarańcze .. Pieczywo tylko słodkie - jak ktoś lubi słodkie śniadania to ok - my jedliśmy słodkie tosty ze słonym serkiem .. 9-letnia córka jadła w miarę, my sobie radziliśmy, natomiast z 2-latką był problem z każdym posiłkiem. Na szczęście po 2 dniach odkryliśmy, że można jeść obiad w lokalach przy plaży (trochę gorąco wprawdzie), a tam podawali kuchnię azjatycką, włoską, europejską. Pizza i frytki ratowały życie :) Jeśli chodzi o animacje dla dzieci to można powiedzieć, że ich nie było. Podobno odbywały się jakieś zajęcia w pokoiku przy placu zabaw, ale nie udało nam się nikogo namierzyć przez cały pobyt. Animacji w j. polskim nie było w ogóle. Imprezy (chyba fajne) odbywały się późnym wieczorem (ok. 21:30) - mając niespełna 2-letnie dziecko nie udało nam się z nich skorzystać. Raz córka załapała się na zabawę w pianie - w ciągu dnia rozłożono namiot w okolicy plaży i przez przypadek na to trafiliśmy. I raz w ciągu pobytu widziałam, że prowadzono aerobik w wodzie na dużej plaży. Była dostępna siłownia, całkiem nieźle wyposażona, więc jak ktoś ma czas to można korzystać - to na plus :)