Opinie o Sea Gull

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(302 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Fajnie ale…

    Jakub, Poznań 01.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    W dzień przyjazdu otrzymaliśmy pokój ,,niby najlepszy,, po wejściu do pokoju odrazu wróciliśmy na recepcję z prośbą o zmianę pokoju. Mieliśmy dostać pokój z balkonem/tarasem. Za to otrzymaliśmy pokój w którym było ciemno i nie zbyt czysto, sufit w łazience był tak nieprzyjemnie wyglądający że nawet nie chcieliśmy się tam kąpać. Okno w pokoju wychodziło na wspólną część gdzie każdy mógł wejrzeć nam do okna przez co cały czas było zakryte, tarasu ani balkonu nie mieliśmy również mieliśmy wyjście z pokoju na korytarz na którym stały krzesła…. Po 2 dniach proszenia w końcu udało się dostać nowy pokój ale by to osiągnąć musieliśmy wynieść się z swojego i oddać klucze żeby po powrocie z wycieczki otrzymać nowy. Po przyjeździe Pan w recepcji powiedział nam, że nie ma żadnych wolnych pokoi. Gdy mu powiedzieliśmy że nie mamy pokoju bo oddaliśmy klucz, magicznie znalazł się pokój w nowej części który otrzymaliśmy. W nowej części pokoje super, ładne nowe i zadbane zaopatrzenie. Jedyny minus to klimatyzacja która kiepsko chłodziła. Jesli chodzi o hotel to jest bardzo duży i usytuowany w dobrym miejscu. Hotel był sprzątany codziennie i panował ład. Jedzenie było naprawdę bardzo dobre, trochę gorzej z drinkami i alkoholem kiepskiej jakości. Była możliwość zagrania w bilarda tenisa oraz było dużo różnych fajnych interakcji z osobami. Myślę że hotel jest fajnym miejscem na wypoczynek tylko i wyłącznie jeśli ma się pokój w nowej wyremontowanej części.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel w centrum i to na tyle.

    Agnieszka, Łódź 07.08.2022

    Plus to centrum,dosyć dobre jedzenie, choć bez fajerwerków. Pokoje z podwyższonym standardzie bez zarzutu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Potęga południa

    Andrzej, Gródek 19.03.2025 | Termin pobytu: listopad 2024

    Wyjazd sam w sobie ok. Rejs statkiem super, rezydent super, program super, ale... Do płaciliśmy do pokoju z super widokiem na morze, dostaliśmy widok na krzaki i stary walący się budynek. Po przyjeździe oczywiście zareklamowalismy ta sytuacja, na co dostaliśmy odpowiedź z Rainbow, że zieleń też jest piękna. I to raczej był już ostatni wyjazd z tym biurem

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    wrzesień 2018

    Wiola i Łukasz 15.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Witamy wszystkich zastanawiających sie nad hotlem Sea Gull. ODRADZAMY. Na wstępie chcieliśmy dodać, że byliśmy w kilku miejscach w hotelech 4*, ale w Egipcie był to nasz pierwszy raz, jednak z opowiadań znajomych spodziwaliśmy się naładować baterie w warunkach nieuwłaczających ludziom. Zacznę od pozytywów ponieważ jest ich mniej. Piękne otoczenie hotelu - dopieszczne każde źdzbło trawy. Blisko centrum tylko trzeba uważać na tych ... bo tylko patrzą jakby to oszukać turystę, jednak nie uważamy żeby namawilani bardziej niż w Turcji. Zakupy polecamy zrobić tylko w centrum Cleopatra. Piękna Marina i Cherry Street. Plaże malutkie - ale są. Na "lepszej" plaży koło restauracji tematycznych leżaki trzeba zająć przed godz. 8. Na plażach można kupić świeże skoki i kawę mrożoną za 1$. Animatorzy stawali na rzęsach żeby umilić turystom pobyt. Animacje od godz. 10 do 23. Muzyka na żywo 20-22. Teraz te gorsze strony. Pokój tragedia! Meble miały chyba ze 30 lat. Łazienka płakać się chciało. Oczywiście musieliśmy zmienić pokój bo wanna była okropna. Widok mimo prośby ze strony biura na dachy. Obsługa miła oczywiście bo za to co należy do ich obowiązków cały czas wyciąga ręce po dolary. Jedzenie przyzowite ale bieda jeżeli chodzi o owoce. Sezon na owoce był bo można było wszedzie kupić owoce. Rezydenta najbardziej interesowało żeby sprzedać wycieczki a nie powymieniać pokoje. Na koniec na lotnisku 4 razy prześwietlony bagaż, 5 razy kontrola paszportów, 3 razy macanko i oczywiście opóźnienie wylotu. Pobyt w tym hotelu skutecznie zniechęcił nas do podróżowania w tym kierunku. HOTEL OCENIAMY NA 2*. Rainbow wstydź się za taki hotel.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niska jakość

    Małgorzata, Warszawa 18.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Najpierw przydzielono nam 2 obskurne pokoje w starej części hotelu. Żal patrzeć! Po naszym sprzeciwie otrzymaliśmy 2 pokoje w wyremontowanej części. Standard na 3 gwiazdki. Ogólnie hotel stary i zniszczony. Sprzęty w hotelowych barach buczą i wyją (nie da się siedzieć blisko). Jedzenie w restauracjach monotonne, a przede wszystkim bardzo miernej jakości. Barmani dolewają wody do dystrybutorów z sokami na oczach wszystkich gości. Brak majonezu i przypraw, zamiast masła tylko margaryna, dżem figowy tylko w sklepach! Tylko kelnerzy, ogrodnicy i panowie sprzątający bardzo mili , uprzejmi i uwijający się jak mróweczki. Hotelu nie polecamy nikomu za te pieniądze.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Przeczytaj i sam/a oceń

    Michał 17.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Kompleks składa się z 2 hoteli. "Stary" i "nowy". Nocowaliśmy w "nowym" hotelu (2 dorosłych + 2 dzieci). Standard pokoju był adekwatny do hoteli 3*. Kupując wczasy dopłaciliśmy do pokoju rodzinnego, jednak otrzymaliśmy standardowy. Jadąc z dziećmi warto upewnić się czy w pokoju jest wystarczająca ilość łóżek - zameldowanie mieliśmy o 4 nad ranem i była 2 łóżka (dwuosobowe i jednoosobowe). Klimatyzacja działa w sposób zerojedynkowy - mimo, że w pokoju znajduje się panel do regulacji to nie ma on wpływu na temperaturę (w nocy robiło się za zimno od klimatyzacji). Aquapark wygląda jak na prezentowanych zdjęciach. Niestety nie ma klubu dla dzieci mimo, że w opisach występuje taka informacja (obecnie są tam murale do robienia zdjęć). Animacje dla dorosłych odbywają się jedynie na plaży (w morzu), brak animacji przy basenach. Bary dostępne są w hotelu, przy restauracjach, przy basenach oraz na plaży. Niestety w żadnym barze nie jest dostępne menu. Jeżeli nie lubujesz się w drinkach typu whiskey+cola, gin+tonic albo wódka+coś to możesz mieć problem ze znalezieniem czegoś dla siebie. Kawa z ekspresu dostępna jest jedynie w lobby, w pozostałych barach dostępna jest kawa rozpuszczalna w słoiku (należy samodzielnie przyrządzić napój). Hotel nie oferuje soków, a wyłącznie napoje (prawdopodobnie przygotowywane z granulek a nie z soku zagęszczonego). Brak soft drinków dla dzieci. Jeżeli masz wylot wieczorem lub w nocy to pamiętaj, że opaskę należy oddać przy wymeldowaniu (czyli o 12) - bez opaski można korzystać z infrastruktury hotelowej, jednak problem pojawia się przy posiłkach i korzystaniu z barów. Przedłużenie doby hotelowej - do 18 (40$), do 22 (70$) - pod warunkiem, że hotel będzie miał miejsca. Podczas naszego pobytu nie było możliwości przedłużenia doby hotelowej. Pobyt 6-13 czerwca.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nasz pobyt w Sea Gull

    ANITA, Kobiernice 06.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Standard hotelu oceniamy na 4 z minusem. Początkowo przydzielono nam pokój nr 150, w starej nieremontowanej części - wrażenia negatywne. Z pomocą rezydenta i tu bardzo dziękujemy, udało nam się pokój zamienić na 328. Jeżeli chodzi o czystość to w pokoju i łazience oceniamy na 5, niestety w pozostałej części na 3- zniszczone kanapy, brudne podłogi w lobby. Baseny czyste, otoczenie budynu również czyste. Jadąc do Sea Gull trzeba wziąć pod uwagę, że prawie wszyscy goście hotelu to Rosjanie, co niestety łączy się z takim a nie innym ich zachowaniem w częściach wspólnych hotelu, w szczególności na basenach i stołówce- przepychanie się, głośne zachowanie, nie mówiąc o kulturze jedzenia. Bardzo nas raziło również to, że na jednym z basenów w części Resort, gdzie nie było infrastruktury dla dzieci typu zjeżdżalnie (tam uciekaliśmy przed gwarem dzieciaków, które użytkowaly baseny w części Club), odbywała się nauka pływania dzieci Muzułmanów - przymusowo, pomimo płaczu maluchów. Myślę, że nie jest to odpowiednie miejsce do takich lekcji. Wczasowicze szukają przecież odpoczynku, a nie wrzasków trenera i płaczu dzieciaków, które wpychane były przez matki do basenu. Hotel w centrum miasta więc można wyjść zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem do przeróżnych sklepików i to oceniam na plus. Plaże hotelowe malutkie, żwirkowo-piaskowe, bez rafy i rybek. Był to mój 7 pobyt w Egipcie więc mogę stwierdzić, że nie wróciłabym już do tego hotelu. Dla nas zbyt głośny i mając na uwadze ilość gości i narodowość hotel jest umiejscowiony na zbyt małym terenie aby w nim odpocząć i zrelaksować się.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nie polecam

    Aleksandra Posada 21.05.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    W hotelu tym byłam po raz siódmy. Ostatni raz w 2019 roku we wrześniu. Wybierając go teraz miałam więc orientację na co się piszę, ale nie spodziewałam się że tak bardzo zmienia się na gorsze. Niewątpliwie największym atutem hotelu jest lokalizacja. W samym centrum Hurghady, blisko różnych atrakcji, nowoczesnego centrum handlowego oraz urokliwej Mariny. Dalej czar pryska... Nie będę pisać o pokojach które są przed lub po remoncie, nie będę oceniać jedzenia, ponieważ są to oceny subiektywne. Dla mnie bardzo uboga oferta. Wspomnę tylko że po przyjeździe do hotelu w nocy zostawieni sami sobie otrzymaliśmy pokój który nawet na te nazwę nie zasługuje. Ogólnie wrażenie było takie jakby przed chwilą ktoś w pośpiechu wyszedł... Znam ten hotel, ale nawet nie myslałam, że takie pokoje tam można oferowac turystom RAINBOW...brudne mokre reczniki, niezmieniona pościel, śmieci i pełno różnych innych nieczystości. Łazienka..no cóż wejść do takiego czegoś i stąpać po podłodze pełnej włosów żeby zobaczyć obsikane WC...słabo trochę.. Nie wiem co to było,...skąd ten pokój stary, zniszczony,, ruina po prostu, w jakimś dziwnym zaułku za restauracją...Może to za karę, że o jeden raz za dużo w tym hotelu. Nowy pokój dostaliśmy dopiero w południe następnego dnia. Nie dosyć że z 11 dni pobytu przez przedziwne godziny wylotu straciliśmy PEŁNE dwie doby pobytu to sytuacja z pokojem spowodowala kolejne godziny niepotrzebnych nerwów i stresu, ponieważ od 4 w nocy do momentu wymiany pokoju siedzieliśmy na krzesełkach tarasowych:)) Dodam tylko jeszcze ze wyjeżdżając z hotelu o 0.45, czyli tracąc kolejne godziny ... tylko my z tego hotelu nie mieliśmy zapewnionych zestawów śniadaniowych na podróż. To akurat pewnie najmniejszy problem może ale fakt jest faktem... Gdyby nie pozytywne nastawienie do życia to powinnam uznać pobyt za katastrofę

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    średnio.

    alina 14.05.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    jeśli miala bym opisać pobyt w hotelu to : +plaża, dwie plaże- bardzo na plus. pracownicy plaży naprawdę na wysokim poziomie. +dużo stolików w restauracjach, jedzenie też ok, typowe hotelowe. +obsługa w hotelu bardzo pomocna. +sprzątający jak najbardziej na plus. - w pokoju który mieliśmy, łazienka naprawdę obrzydliwa, stara, zaniedbana i zużyta. - prosiłam o łóżeczko dla niemowlaka, składając rezerwację. potem na miejscu w hotelu prosiłam 3 razy.. gdyby nie mój znajomy egipcjanin, który interweniował w tej sprawie z zewnątrz.. nie doczekała bym się na łóżeczko. - przez dwie noce pracownicy kuchni, byli bardzo głośno. nie dało się spać. kiedy interweniowałam w recepcji, owszem poszla tam ochrona, faktycznie zrobiło się cicho.. ale tylko na 10 minut.. potem bylo jeszcze gorzej.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie do końca polecam rodzinom

    KRYSTIAN, BIELSKO-BIAŁA 15.01.2020

    Pokoje rodzinne to jedna porażka - wysoko i brudno, lepiej kupić zwykły pokój ale i tak się trzeba nachodzić. Na 2+2 dali 2-osobowy pokój bez miejsca na dostawkę (nie mówiąc o dwóch). Transfer z lotniska OK, na lotnisko SŁABO (pan z zerowym angielskim, bus do którego walizki/wózek ładuje się przez okno). Jedzenie OK, czystość - zależy jak trafisz (kto sprząta). Super wycieczki fakultatywne w hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem