Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy i napewno ostatni raz, oprócz czystego i ładnego pokoju oraz lokalizacji w centrum hotel porażka.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotelu Sea Gull nie polecam!. Brak możliwości skorzystania z pełnej oferty - m.in. konieczność rezerwacji stolika w restauracji Fisherman's na wiele dni przed zaplanowanym tam pobytem - nam się to nie udało (4 dni przed wyjazdem to było za późno). Mało pomocna obsługa hotelowa w recepcji (m.in. po awarii wind nie przejmowali się w jaki sposób walizki znieść z 4 piętra - chętnych nawet oczywiście za opłatą nie było). Zdecydowanie "Dużym Plusem" pobytu w tym hotelu była natomiast Pani Małgorzata - rezydent Rainbow, bardzo kompetentna i pomocna, udzielająca wielu rad. Bardzo wysoką notę należy wystawić też wszystkim pilotom i przewodnikom Rainbow (którzy opiekowali się nami i oprowadzali na wycieczkach) począwszy od przylotu aż do wylotu z Hurghady.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
byl to moj 10 pobyt w egipcie niestety najgorszy hotel jaki widzialem hotel stary zniszczony zasluguje n max1 gwiazdke przedewszystkim zamieszkaly przez arabow w 90 % pokje zniszczone stara glosna zagrzybiona klima wieszaki pourywane rozpadajaca sie szafa brak czajnika niedomykajace drzwi balkonowe lezaki na plazy stare drewniane polamane tragedia stolowka posilki monotonne to samo brak talezy ,misek do zupy ,kolejki posilki wydzielane mimo all in clusiw byly 3 posilki zadnych owocow miedzy stare suche pomarancze glosno za wszystko kaza placic raz nie zostawilem kasy w pokoju to ominal moj pokoj 2 butelki wody wydzielane do pokoju na caly dzien w dniu wyjazdu rano 06.00 juz kazano za kawe lure sypana zaplacic brud nigdy do tego hotelu odradzam to jest hotel dla arabow ktorzy higiene maja za nic animacje na plazy 1 raz przez 5min
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem rozczarowana pobytem w tym hotelu..byłam we wielu hotelach w Hurgadzie i Seagull nie spełnił moich oczekiwań. Niestety w hotelu było brudno, w restauracji, na korytarzach, w lobby, na zewnątrz, na basenie, w windzie... barmani i kelnerzy w brudnych koszulach po 3 dni w tych samych - tragedia.. wszędzie walające się plastikowe kubeczki i papierki, plamy po rozlanych napojach czy jedzeniu nigdy nie wycierane, mycie podłóg polegało na wylaniu wody i rozmazaniu... masakra... a szkoda, bo obiekt super!! brakuje tylko kogoś kto nauczy ich sprzątać!!! W pokojach w miarę, choć w dniu przyjazdu podłoga w moim pokoju ro była jakaś masakra, nie mówiąc o prysznicy, który stanowił po prostu piaskownicę...
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dla typowych Polaków i Rosjan. Niczym nie zaskakuje. Stanowczo nie polecam podróżnym którzy przywykli do europejskich standardów.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
masakra. nie polecam hotelu rodzinom z dziećmi. w hotelowym lobby az gęsto od dymu z papierosów.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mega brudny i głośny, jedzenie okropne, bywało, że jedliśmy, na stojąco bo miejsca były tylko dla Egipcjan. Do obiadu nie było mowy dopchać się w restauracji więc przeć cały pobyt obiad jedliśmy na plaży. Woda czysta i ciepła. Baseny i leżaki przy basenie do zdobycia tylko przez Egipcjan i Rosjan. Odradzam szczerze.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro zapomniało mnie poinformować że w części hotelu trwa remont i jest dość głośno a oprócz tego basen podgrzewany jest w remoncie co jest nie dopuszczalne bo jest to jedna z lepszych atrakcji tego hotelu.Jak podpisywałem umowę to nikt mnie nie poinformował o tych problemach a szkoda bo wybrał bym inny hotel.Remont w tym hotelu i basenie nie skończy się szybko także ostrzegam wszystkich którzy tam jadą lub chcą jechać.Ja wróciłem 14.12 2023.Pozdrawiam.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
bez komentarza
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Problem z zakwaterowaniem pokoj dostaliśmy dopiero o 16:30 Wylot z Polski 4 rano o 9 w hotelu zaproponowano nam pokoj bez balkonu i okien z jednym łóżkiem a byliśmy w trójka. jedzenie okropne monotonne .mieliśmy być zakwaterowani w nowej czesci a dostaliśmy pokoj w starej czesci hotelu .