Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Organizacja wycieczki przebiegła sprawnie, a sama obsługa hotelowa – z wyjątkiem recepcji – była uprzejma. Niestety, to jeden z niewielu pozytywnych aspektów pobytu. Jedzenie choć powtarzalne, było smaczne i nie sprawiło problemów żołądkowych, co można zaliczyć na plus. Na recepcji byliśmy ignorowani, jakby nas w ogóle nie było. Pokój, który miał być przygotowany dla czterech osób, okazał się brudny i kompletnie nieprzygotowany – dwa łóżka dla czterech osób, klimatyzacja niesprawna, z instalacji elektrycznej kopał prąd, a z odpływu brodzika wylewała się woda pod umywalką. Po interwencjach dostaliśmy dodatkowe, brudne łóżko i propozycję zmiany pokoju na jeszcze gorszy standard, bez balkonu. Wszędzie panował brud i zapuszczenie. Cała polska grupa została zakwaterowana w starej części hotelu, podczas gdy goście z Rosji trafili do nowej. Drinki były rozwodnione i sztucznie barwione, a próba kontaktu z rezydentką zakończyła się wyłącznie przyjęciem zgłoszenia – bez żadnych działań. Gdyby nie dodatkowe wycieczki kupione poza biurem Rainbow, cały pobyt uznalibyśmy za całkowitą porażkę. To zdecydowanie nasz ostatni wyjazd do tego hotelu. Nie polecamy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Stare meble w pokojach. Jedzenie katastrofa. Malo owoców. Arbuzów nie ma wcale tylko za odpowiednią dopłata.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w tym hotelu sea gull w grudniu okres świąteczny .Polecam nowy sea gull pod względem wyzywienia (jest lepsze ) pokoje w lepszym standardzie co prawda trochę mniejsze ale standart wyższy niż w starym sea gull .Towarzystwo młodsze spokojniej i mniej wiary w starym sea gull prawie sami emeryci i ruch jak w życie chaos ....Nie polecam tył bardziej ze nie robią problemu z przeniesieniem jak traficie do sterego sea gull , może jest problem z widokiem bo chcieliśmy na baseny morze to mówili ze nie ma i dostaliśmy na budowę nowego ośrodka .Przed zakupem wycieczki dostałem informacje za biuro rainbow ma wykupione najlepsze pokoje w hotelach i kupując wycieczkę z góry dostaje sie pokuj o wyższym standardzie jest to mitem!Jedzenie jak na ten hotel i cene może być śniadania trochę monotonne i przekąski między posiłkami jakieś stare zeschnięte bułki słodkie także nie ma co liczyć na jakieś przekąski między posiłkami bo chodzimy głodni jak nie pojemy.Wieczorami nudy muchy gryzą tragedia brudasy straszne niby sprzataja na bierząco co oko widzi a zaplecza hotelowe jeden wielki kibel także nie ma sie co dziwić ze much pełna gryzących tragedia !!!! Na obiekcie disco nie rozleklamowane my dopiero na trzeci dzień dostrzegliśmy ze cos takiego jest ale lipa nikt sievprawievnie bawi kiepski didżej kiepska reklama w dodatku bar płatny także wieczorem nudy .Wybralismy ten hotel w centrum miasta ze względu żeby sie nie nudzić w hotelu i przebywać w centrum jednym słowem wyjście do centrum było kara tak natrętni sprzedawcy tutejszych sklepików ze sie spokojnie nie da przejsc 2 metrów atakują gorzej jak te muchy ....Także wyjscie z hotelu sprawiało ból ....O jedzeniu nie wspmne restolracja fish po lewej stronie jak sie wyjdzie z hotelu nie polecam oszuści straszni ,zamówiłem tuńczyka wybranego który leżał swierzy w lodzie czekaliśmy ponad godz dostałem inna rybę pocięta w dzwonki żeby wyglądała jak podzielili po prostu ja na pół a zapłaciliśmy za dwie .Banda brudasów straszna cygany to dobrzy ludzie w porównaniu to tej śmierdzącej obleśnej choloty chien cmentarnych !!!! Malo tego to w dzień wyjazdu odjechał nam autokar który wozi na lotnisko czekaliśmy w wyznaczonym miejscu o ustalonej pozę ale nikogo nie widzieliśmy z tabliczka rainbow twierdzi ze chodził i szukał ale pewnie tabliczkę miał w ręce opuszczona ze trudno było go nie zauważyć nie długo czekając odjechali bez nas .Po chwili orjentujemy sie ze jest cos nie tak dzwonimy do rezydentki pani Pauliny mowię ze nie ma gościa który ma nas zabrać na lotnisko ona na to ze pewnie ktoś sie opóźnia w którymś z hoteli o dla tego to spóźnienie kazała cierpliwie czekac ....po upływie czasu orjentujemy sie nie długo samolot będzie odlatywał ponownie dzwonimy do pani rezydent Pauliny pani wtedy rjaczy zadzwonić co jest z naszym transportem i mówi ze transport nasz odjechał bo nas nie było ...Tragedia !!!!My szybko Taxi na lotnisko w błąd zostaliśmy znów wprowadzeni przez panią Paulinę rezydent ze odlatujemy z terminalu 2 jedziemy tam nic takiego nie ma puste lotnisko a czas nas goni jeszcze chwila i nie polecimy zostaniemy z tymi muchami i brudasami ,każemy Taxi jechać na terminal 1 tak to nasz terminal ale nie chcą nas wpuścić na lotnisko bo nie mamy potwierdzenia lotu ,dzwonimy do pani rezydent Pauliny już nie odbiera telefonu...,,
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Średnio. Hotel dobrze polożony piękne hol z recepcja. Pokój duży niezbyt czysty. Plaża maleñka.......
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam hotelu ocena hotelu. 4 jest bardo na wyrost najwyżej 2-2,5*
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy i napewno ostatni raz, oprócz czystego i ładnego pokoju oraz lokalizacji w centrum hotel porażka.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotelu Sea Gull nie polecam!. Brak możliwości skorzystania z pełnej oferty - m.in. konieczność rezerwacji stolika w restauracji Fisherman's na wiele dni przed zaplanowanym tam pobytem - nam się to nie udało (4 dni przed wyjazdem to było za późno). Mało pomocna obsługa hotelowa w recepcji (m.in. po awarii wind nie przejmowali się w jaki sposób walizki znieść z 4 piętra - chętnych nawet oczywiście za opłatą nie było). Zdecydowanie "Dużym Plusem" pobytu w tym hotelu była natomiast Pani Małgorzata - rezydent Rainbow, bardzo kompetentna i pomocna, udzielająca wielu rad. Bardzo wysoką notę należy wystawić też wszystkim pilotom i przewodnikom Rainbow (którzy opiekowali się nami i oprowadzali na wycieczkach) począwszy od przylotu aż do wylotu z Hurghady.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
byl to moj 10 pobyt w egipcie niestety najgorszy hotel jaki widzialem hotel stary zniszczony zasluguje n max1 gwiazdke przedewszystkim zamieszkaly przez arabow w 90 % pokje zniszczone stara glosna zagrzybiona klima wieszaki pourywane rozpadajaca sie szafa brak czajnika niedomykajace drzwi balkonowe lezaki na plazy stare drewniane polamane tragedia stolowka posilki monotonne to samo brak talezy ,misek do zupy ,kolejki posilki wydzielane mimo all in clusiw byly 3 posilki zadnych owocow miedzy stare suche pomarancze glosno za wszystko kaza placic raz nie zostawilem kasy w pokoju to ominal moj pokoj 2 butelki wody wydzielane do pokoju na caly dzien w dniu wyjazdu rano 06.00 juz kazano za kawe lure sypana zaplacic brud nigdy do tego hotelu odradzam to jest hotel dla arabow ktorzy higiene maja za nic animacje na plazy 1 raz przez 5min
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem rozczarowana pobytem w tym hotelu..byłam we wielu hotelach w Hurgadzie i Seagull nie spełnił moich oczekiwań. Niestety w hotelu było brudno, w restauracji, na korytarzach, w lobby, na zewnątrz, na basenie, w windzie... barmani i kelnerzy w brudnych koszulach po 3 dni w tych samych - tragedia.. wszędzie walające się plastikowe kubeczki i papierki, plamy po rozlanych napojach czy jedzeniu nigdy nie wycierane, mycie podłóg polegało na wylaniu wody i rozmazaniu... masakra... a szkoda, bo obiekt super!! brakuje tylko kogoś kto nauczy ich sprzątać!!! W pokojach w miarę, choć w dniu przyjazdu podłoga w moim pokoju ro była jakaś masakra, nie mówiąc o prysznicy, który stanowił po prostu piaskownicę...
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dla typowych Polaków i Rosjan. Niczym nie zaskakuje. Stanowczo nie polecam podróżnym którzy przywykli do europejskich standardów.