Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
masakra. nie polecam hotelu rodzinom z dziećmi. w hotelowym lobby az gęsto od dymu z papierosów.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mega brudny i głośny, jedzenie okropne, bywało, że jedliśmy, na stojąco bo miejsca były tylko dla Egipcjan. Do obiadu nie było mowy dopchać się w restauracji więc przeć cały pobyt obiad jedliśmy na plaży. Woda czysta i ciepła. Baseny i leżaki przy basenie do zdobycia tylko przez Egipcjan i Rosjan. Odradzam szczerze.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro zapomniało mnie poinformować że w części hotelu trwa remont i jest dość głośno a oprócz tego basen podgrzewany jest w remoncie co jest nie dopuszczalne bo jest to jedna z lepszych atrakcji tego hotelu.Jak podpisywałem umowę to nikt mnie nie poinformował o tych problemach a szkoda bo wybrał bym inny hotel.Remont w tym hotelu i basenie nie skończy się szybko także ostrzegam wszystkich którzy tam jadą lub chcą jechać.Ja wróciłem 14.12 2023.Pozdrawiam.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
bez komentarza
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Problem z zakwaterowaniem pokoj dostaliśmy dopiero o 16:30 Wylot z Polski 4 rano o 9 w hotelu zaproponowano nam pokoj bez balkonu i okien z jednym łóżkiem a byliśmy w trójka. jedzenie okropne monotonne .mieliśmy być zakwaterowani w nowej czesci a dostaliśmy pokoj w starej czesci hotelu .
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie zakończyliśmy z dniem 28 września 2023 r. 10 dniowy pobyt w SeaGull Hotel w Hurgadzie. Jest to najgorszy Hotel w jakim dotychczas gościliśmy. Brut, smród i dziadostwo. Pieniądze, które zostały wydatkowane na pokrycie wypoczynku w tym hotelu zostały wyrzucone w błoto, a była to niemała kwota! Zdjęcia zamieszczone na stronie, nijak się mają do obrazu w rzeczywistości. Kolejna sprawa posiłki. Jedna, wielka porażka. Ciągle te same potrawy, mały wybór do tego niesmacznie. Jaki to jest All Inclusive?! Jedzenie, aby przetrwać i do tego trzeba bardzo uważać, aby urlop nie był zmarnowany z powodu problemów żołądkowo-jelitowych. Ciągły brak sztućców i szklanek. Brudne obrusy i utytlane podkladki pod talerze. Reklamowana tak szumnie restauracja obrotowa nie czynna!!! Po wszystko kolejki. Bałagan na stołówce i wokół niej (biegający goście i mnóstwo rozwrzeszczanych dzieci). Brak kompletnie koordynacji ze strony obslugi jadłodajni. Ma również miejsce faworyzowanie gości narodowości egipskiej i rosyjskiej. Dla nich lepsze pokoje i dbałość o komfort wypoczynku. Wybierając ten Hotel popełniliśmy ogromny błąd, zawierzając opisowi i fotografiom zamieszczonym w ofercie hotelu. Jedna wielka, ściema!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
słaby, stary hotel, kiepska plaża, dużo ludzi w większości Rosjsn. Hotel w centrum Hurgady. Nie polecam.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Unikajcie tego hotelu. Wielki kołchoz nie można normalnie zjeść kolacji bo ludzi tyle że nie ma miejsca w restauracji. Masakrycznie ilość plastiku, brud i smród. Absolutnie nie do wypoczynku w lipcu. Może jedynie dla rodzin z małymi dziećmi. Odradzam osoba chcącym wnioskować czy pragnących wypocząć.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od samego początku pobytu same problemy . Zameldowanie w pokoju , który nie nadawał się do korzystania. W sumie dopiero 4 pokój był pokojem czystym i spełniającym warunki. Kontakt z rezydentami bardzo nie przyjemny. Złożyłem reklamację, W odpowiedzi otrzymałem informację , że wszystko było w najwyższym standard. BZDURA.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w tym hotelu po raz siódmy od 5.02.-12.02.2015 r. Bardzo go lubiliśmy i dobrze tam się czuliśmy ale obecnie zmieniamy zdanie.Zakwaterowano nas w części Club.Od ubiegłego roku zaszły duże zmiany , czy na lepsze? chyba nie.Lunch wydawany jest w utworzonych barach na plaży ( kuchnia chińska , indyjska , arabska i włoska), nie jest źle , może skromniej. Przekąski były tylko w pierwszych dwóch dniach , potem już nic. W barze z napojami pustki - stale brakowało piwa , kawy , mleka ,coli , tonic`u , nie mówię już , że trzeba było samemu polować na szklankę , którą płukano w niezbyt czystej wodzie. Od 8.02 przestała funkcjonować restauracja Cleopatra w części Club i musieliśmy biegać na posiłki ( śniadanie i kolację ) ciemnymi alejkami ( aktualnie remontowanymi) do części Resort do restauracji Nefretiti. Tam był po prostu horror . Brak wszystkiego , jedna restauracja obsługiwała prawie tysiąc osób . Trzeba było polować na talerze , sztućce, szklanki , filiżanki.Miejsca były tylko na początku wydawania posiłków lub na zakończenie ( ale wtedy brak jedzenia). Zdobyte miejsca były brudne , serwetki , obrusy powalane jedzeniem przez poprzedników czekanie na sprzątnięcie stołu ok.20 minut. Oceniliśmy , że warunki gorsze niż w stołówce robotniczej w PRL.Zapłaciliśmy za pobyt w hotelu 4* , niestety to nie był hotel, to jakiś koszmar .Wróciliśmy zmęczeni bieganiem na posiłki , zdobywaniem wszystkiego , a przecież to mieliśmy podobno zapewnione??? Zastanawiamy się nad sprawą sądową o zwrot nadpłaty za hotel 4* , bo inaczej tego nie można nazwać. Rezydentka skwitowała skargę wzruszeniem ramion.Szkoda , że Wasze Biuro nie sprawdza warunków w jakich wypoczywają klienci.Straciliśmy do Was zaufanie i rościmy chyba słuszne pretensje.