Opinie o Sea Gull

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(302 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    sea gull resort - draaaamat

    agnieszka, warszawa 18.02.2015

    masakra. nie polecam hotelu rodzinom z dziećmi. w hotelowym lobby az gęsto od dymu z papierosów.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Zupełnie inna rzeczywistość w porównaniu z ofertą biura

    Agata Monika, Warszawa 22.08.2022

    Hotel mega brudny i głośny, jedzenie okropne, bywało, że jedliśmy, na stojąco bo miejsca były tylko dla Egipcjan. Do obiadu nie było mowy dopchać się w restauracji więc przeć cały pobyt obiad jedliśmy na plaży. Woda czysta i ciepła. Baseny i leżaki przy basenie do zdobycia tylko przez Egipcjan i Rosjan. Odradzam szczerze.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Popsuty urlop

    Dariusz, Giżyn 25.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Biuro zapomniało mnie poinformować że w części hotelu trwa remont i jest dość głośno a oprócz tego basen podgrzewany jest w remoncie co jest nie dopuszczalne bo jest to jedna z lepszych atrakcji tego hotelu.Jak podpisywałem umowę to nikt mnie nie poinformował o tych problemach a szkoda bo wybrał bym inny hotel.Remont w tym hotelu i basenie nie skończy się szybko także ostrzegam wszystkich którzy tam jadą lub chcą jechać.Ja wróciłem 14.12 2023.Pozdrawiam.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    sea gull

    Krzysztof 02.07.2014

    bez komentarza

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wczasy

    Iwona, Cieszyn 06.09.2022

    Problem z zakwaterowaniem pokoj dostaliśmy dopiero o 16:30 Wylot z Polski 4 rano o 9 w hotelu zaproponowano nam pokoj bez balkonu i okien z jednym łóżkiem a byliśmy w trójka. jedzenie okropne monotonne .mieliśmy być zakwaterowani w nowej czesci a dostaliśmy pokoj w starej czesci hotelu .

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Stanowczo odradzam wyjazd do tego hotelu

    Agata, Warszawa 12.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Właśnie zakończyliśmy z dniem 28 września 2023 r. 10 dniowy pobyt w SeaGull Hotel w Hurgadzie. Jest to najgorszy Hotel w jakim dotychczas gościliśmy. Brut, smród i dziadostwo. Pieniądze, które zostały wydatkowane na pokrycie wypoczynku w tym hotelu zostały wyrzucone w błoto, a była to niemała kwota! Zdjęcia zamieszczone na stronie, nijak się mają do obrazu w rzeczywistości. Kolejna sprawa posiłki. Jedna, wielka porażka. Ciągle te same potrawy, mały wybór do tego niesmacznie. Jaki to jest All Inclusive?! Jedzenie, aby przetrwać i do tego trzeba bardzo uważać, aby urlop nie był zmarnowany z powodu problemów żołądkowo-jelitowych. Ciągły brak sztućców i szklanek. Brudne obrusy i utytlane podkladki pod talerze. Reklamowana tak szumnie restauracja obrotowa nie czynna!!! Po wszystko kolejki. Bałagan na stołówce i wokół niej (biegający goście i mnóstwo rozwrzeszczanych dzieci). Brak kompletnie koordynacji ze strony obslugi jadłodajni. Ma również miejsce faworyzowanie gości narodowości egipskiej i rosyjskiej. Dla nich lepsze pokoje i dbałość o komfort wypoczynku. Wybierając ten Hotel popełniliśmy ogromny błąd, zawierzając opisowi i fotografiom zamieszczonym w ofercie hotelu. Jedna wielka, ściema!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    slaby

    Małgorzata, --- 30.04.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    słaby, stary hotel, kiepska plaża, dużo ludzi w większości Rosjsn. Hotel w centrum Hurgady. Nie polecam.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wielki kołchoz

    JD 10.07.2022

    Unikajcie tego hotelu. Wielki kołchoz nie można normalnie zjeść kolacji bo ludzi tyle że nie ma miejsca w restauracji. Masakrycznie ilość plastiku, brud i smród. Absolutnie nie do wypoczynku w lipcu. Może jedynie dla rodzin z małymi dziećmi. Odradzam osoba chcącym wnioskować czy pragnących wypocząć.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Fatalnie , nie polecam.

    Robert, Legionowo 10.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Od samego początku pobytu same problemy . Zameldowanie w pokoju , który nie nadawał się do korzystania. W sumie dopiero 4 pokój był pokojem czystym i spełniającym warunki. Kontakt z rezydentami bardzo nie przyjemny. Złożyłem reklamację, W odpowiedzi otrzymałem informację , że wszystko było w najwyższym standard. BZDURA.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Co się dzieje z tym hotelem?

    BOGUSŁAWA, TYCHY 22.02.2015

    Byliśmy w tym hotelu po raz siódmy od 5.02.-12.02.2015 r. Bardzo go lubiliśmy i dobrze tam się czuliśmy ale obecnie zmieniamy zdanie.Zakwaterowano nas w części Club.Od ubiegłego roku zaszły duże zmiany , czy na lepsze? chyba nie.Lunch wydawany jest w utworzonych barach na plaży ( kuchnia chińska , indyjska , arabska i włoska), nie jest źle , może skromniej. Przekąski były tylko w pierwszych dwóch dniach , potem już nic. W barze z napojami pustki - stale brakowało piwa , kawy , mleka ,coli , tonic`u , nie mówię już , że trzeba było samemu polować na szklankę , którą płukano w niezbyt czystej wodzie. Od 8.02 przestała funkcjonować restauracja Cleopatra w części Club i musieliśmy biegać na posiłki ( śniadanie i kolację ) ciemnymi alejkami ( aktualnie remontowanymi) do części Resort do restauracji Nefretiti. Tam był po prostu horror . Brak wszystkiego , jedna restauracja obsługiwała prawie tysiąc osób . Trzeba było polować na talerze , sztućce, szklanki , filiżanki.Miejsca były tylko na początku wydawania posiłków lub na zakończenie ( ale wtedy brak jedzenia). Zdobyte miejsca były brudne , serwetki , obrusy powalane jedzeniem przez poprzedników czekanie na sprzątnięcie stołu ok.20 minut. Oceniliśmy , że warunki gorsze niż w stołówce robotniczej w PRL.Zapłaciliśmy za pobyt w hotelu 4* , niestety to nie był hotel, to jakiś koszmar .Wróciliśmy zmęczeni bieganiem na posiłki , zdobywaniem wszystkiego , a przecież to mieliśmy podobno zapewnione??? Zastanawiamy się nad sprawą sądową o zwrot nadpłaty za hotel 4* , bo inaczej tego nie można nazwać. Rezydentka skwitowała skargę wzruszeniem ramion.Szkoda , że Wasze Biuro nie sprawdza warunków w jakich wypoczywają klienci.Straciliśmy do Was zaufanie i rościmy chyba słuszne pretensje.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem