Opinie klientów o AP Adriana Beach Club

4.5 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.7
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.9
Rezydent
3.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

xeelt2002 08.12.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Przyjemne miejsce na wypoczynek na uboczu

Hotel położony na uboczu na klifie w pięknym zadbanym ogrodzie z przepiękną plażą,na którą schodzi się po ok 100 stopniach Około godziny spaceru do najbliższej miejscowości Można tam wypożyczyć samochód w bardzo rozsądnej cenie Przyjemny pokój , bardzo miła i pomocna obsługa Przestronna restauracja z dużym wyborem dań Interesujący program wieczornych animacji, który był atrakcją wieczoru. Z pewnością tam wrócimy i polecamy innym

6.0/6

MALGORZATA, BIELSKO-BIALA 08.07.2022

pobyt w Portugali w Adriana Beach Club

Pobyt bardzo udany. Świetnie zorganizowany, lokalizacja hotelu gwarantująca wypoczynek zarówno dla aktywnych uczestników jak i tych którzy lubią spokój i zacisze. Wspaniała plaża nawet pokonywanie stu stopni nie było problemem. Wspaniała roślinność i świetnie utrzymana. Pokoje czyste codziennie sprzątane wraz z wymianą ręczników. Transfer z lotniska i na lotnisko bez zarzutu. Rezydent bardzo przyjazny , wycieczki jakie były w ofercie też doskonale zorganizowane.

4.5/6

Zofia, Poznań 08.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Całkiem przyjemny hotel

Hotel bardzo ładnie położony, nam odległość od miasta nie przeszkadzała. Liczba leżaków na plaży jest ograniczona i około godziny 10 może być problem ze znalezieniem wolnych miejsc, nad basenem nie było takiego problemu. Godna polecenia jest restauracja Celeiro - jedzenie bardzo dobre, wino również - jedyny minus jest taki, że menu powtarza się co kilka dni. Obsługa w restauracjach bardzo miła. W głównym barze rzeczywiście obsługa dość wolna, nawet gdy nie ma dużego ruchu. Po wykupieniu wyjazdu okazało się, że mamy opcję all inclusive premium, jednakże obsługa recepcji nie miała takiej informacji przy zameldowaniu i otrzymaliśmy standardowe bransoletki. Po dwóch dniach okazało się, że powinniśmy dostać inne i dopiero po pokazaniu potwierdzenia z Rainbow obsługa wydała prawidłowe bransoletki. Nie była to duża niedogodność, jednakże zapłaciliśmy za to, więc chcieliśmy z tego korzystać. Niektórzy pracownicy mający bezpośredni kontakt z gośćmi mają problem z komunikacją po angielsku, jednak da się z nimi dogadać. Sprzątanie w pokojach pozostawiało wiele do życzenia - łóżka pościelone, ręczniki wymienione, śmieci wyrzucone, ale wyglądało na to, że podłogi nie były ani odkurzone ani umyte. Dwa razy w ciągu tygodnia zdażyło się też, że ekipa sprzątająca w ogóle nie dotarła do naszego pokoju - wyglądało trochę to tak, jakby była niewystarczająca liczba osób sprzątających biorąc pod uwagę rozmiar i rozległość hotelu. Animacje były na przyzwoitym poziomie i całkiem ciekawe. Codziennie w lobby przez kilka godzin dostępny jest przedstawiciel wypożyczalni samochodów, więc wszystko można załatwić na miejscu (samochody z automatyczną skrzynią biegów dostępne tylko na zapytanie).

4.0/6

IRENEUSZ, NIEGOWA 25.06.2021

opinia

Położenie piękne,plaża piękna,wyżywienie wspaniałe,pokój słabo wyposażony,tv tylko programy informacyjne bez muzycznych ani jednego po polsu
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem