Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry hotel ,dobre wyżywienie ,fajna plaza i basen .brak kolejek do barów, zawsze wolne miejsca przy posiłkach. Czysto w pokojach, dobre animacje ,
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu Adriana Beach Club był dla mnie - zabieganej i zapracowanej - prawdziwym relaksem. Obiekt położony jest w 17-hektarowym ogrodzie, w którym codziennie z przyjemnością odkrywałam nowe okazy ze świata roślin. Odnalazłam w nim moje ukochane drzewo, czyli kuflika cytrynowego - zdobił jedno z hotelowych patio i był dla mnie jakby przybyszem z jeszcze piękniejszego świata. Tuż za terenem hotelu rozciąga się niewiarygodna plaża Falesia, czyli 7 km piasku i rudych klifów. Plaża i ocean zachwycają w najwyższym stopniu. Pokój i oferowane jedzenie spełniły całkowicie moje oczekiwania. Przez tydzień zjadłam więcej pysznych ryb (położenie zobowiązuje), niż wcześniej przez rok. I było to korzystne dla mojego zdrowia i ducha. Jestem zadowolona. Jedyny minus tego wyjazdu to odwołana wycieczka do Lizbony (powód: zbyt mała liczba chętnych).
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładnie położony, nam odległość od miasta nie przeszkadzała. Liczba leżaków na plaży jest ograniczona i około godziny 10 może być problem ze znalezieniem wolnych miejsc, nad basenem nie było takiego problemu. Godna polecenia jest restauracja Celeiro - jedzenie bardzo dobre, wino również - jedyny minus jest taki, że menu powtarza się co kilka dni. Obsługa w restauracjach bardzo miła. W głównym barze rzeczywiście obsługa dość wolna, nawet gdy nie ma dużego ruchu. Po wykupieniu wyjazdu okazało się, że mamy opcję all inclusive premium, jednakże obsługa recepcji nie miała takiej informacji przy zameldowaniu i otrzymaliśmy standardowe bransoletki. Po dwóch dniach okazało się, że powinniśmy dostać inne i dopiero po pokazaniu potwierdzenia z Rainbow obsługa wydała prawidłowe bransoletki. Nie była to duża niedogodność, jednakże zapłaciliśmy za to, więc chcieliśmy z tego korzystać. Niektórzy pracownicy mający bezpośredni kontakt z gośćmi mają problem z komunikacją po angielsku, jednak da się z nimi dogadać. Sprzątanie w pokojach pozostawiało wiele do życzenia - łóżka pościelone, ręczniki wymienione, śmieci wyrzucone, ale wyglądało na to, że podłogi nie były ani odkurzone ani umyte. Dwa razy w ciągu tygodnia zdażyło się też, że ekipa sprzątająca w ogóle nie dotarła do naszego pokoju - wyglądało trochę to tak, jakby była niewystarczająca liczba osób sprzątających biorąc pod uwagę rozmiar i rozległość hotelu. Animacje były na przyzwoitym poziomie i całkiem ciekawe. Codziennie w lobby przez kilka godzin dostępny jest przedstawiciel wypożyczalni samochodów, więc wszystko można załatwić na miejscu (samochody z automatyczną skrzynią biegów dostępne tylko na zapytanie).
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Algarve robi wrażenie. Bardzo duża plaża przy pięknych klifach. Woda w oceanie z końcem maja ciepła po krótkiej adaptacji. Hotel znajduje się na uboczu i jeśli ktoś nie lubi tłumnych miejscowości, to tutaj znajdzie spokój. Można skorzystać z wycieczek fakultatywnych albo zorganizować na własną rękę, a jest co zobaczyć choćby Ferragudo czy Albuferia.