Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w Portugalii zaliczam do bardzo udanych. Jednak hotel pozostawia wiele do życzenia,mianowicie:internet płatny, ręczniki na basen wypożyczane za kaucją(jak w większości hoteli)jednak trzeba je pilnować,bo zdarzały się sytuacje,że podczas naszej nie uwagi ktoś podwędził ręcznik i kaucja nie została zwrócona. Zespół od animacji i rozrywek BEZNADZIEJNY, animatorzy posługują się wyłącznie językiem portugalskim. Aerobik, stretching i inne ćwiczenia prowadzone niechętnie i bez przygotowania. Co do jedzenia nie mam zastrzeżeń, jednak jeżeli chodzi o breakfast boxy (śniadanie przygotowane przed otwarciem restauracji,dla wycieczkowiczów) raz,że dostaliśmy spleśniałe pomarańcze a dwa generalnie była to jedna kanapka z szynką i serem,jogurt i mleko w kartoniku- po hotelu 4* można by się spodziewać czegoś bardziej sycącego -szczególnie, że w perspektywie ma się np.:całodniową wycieczkę do Lizbony. W łazience mieszkały z nami mrówki,a sprzątanie ograniczało się tylko do wymiany ręczników i dostarczeniu papieru toaletowego.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największym atutem Alfamar jest jego piękne położenie,na klifie a jednocześnie z łagodnym zejściem do długiej cudownej plaży.Świetny młody rezydent p.Sebastian Chłan któremu chce się pracować a nie tylko organizować wycieczki(załatwił przedłużenie doby hotelowej o 2godziny co skróciło czas braku pokoju do odlotu.Potrzebny remont,wymiana wind i telewizorów w pokojach a wokół hotelu więcej troski o zieleń.Jedzenie dobre ale mało urozmaicone i stanowczo za mały wybór owoców jak na wrzesień i Portugalię.Sposób podania jedzenia i jego ekspozycja na poziomie hotelu trzy gwiazdkowego.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
cudowny wypoczynek, warto wybrać się do Vilamoury 3 km plażą i popłunąć małym stateczkiem za 20 EURO od osoby, pozwiedzać jaskinie i jak będzie szczęscie zobaczyć delfiny w naturze
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zdecydowanie dla osób nie lubiących nadmiernego zgiełku turystycznego. Daleko od turystycznych miejscowości ale w zamian otrzymujemy idealne położenie (blisko oceanu, piękna plaża z klifami). Po godzinie 23 słychać już tylko szum oceanu, więc idealnie dla chcących odpocząć. Cztery gwiazdki to przesada dla tego hotelu, choć gdyby wymienić meble i armaturę to bez wątpienia byłaby to ocena adekwatna. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Z obsługą żadnych problemów. Jedzenie urozmaicone, bardzo smaczne. Restauracja ma taras z widokiem na ocean - warto tam zjadać posiłki.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Gorąco polecam hotel dla osób ceniących święty spokój i bezpośrednie położenie nad oceanem. Hotel umiejscowiony z dala od centrum turystycznego z dala od dyskotek klubów i restauracji. Na szczęście niedaleko prosty sklep spożywczy i przystanek autobusowy. 90% turystów w hotelu stanowią Portugalczycy co jest zaletą. Pokoje nieco surowe ale codziennie sprzątane i wykupione przez biuro na najniższym z możliwych pięter. Cudowna plaża z pięknymi czerwonymi klifami zatłoczone tylko przy wejściu nieco dalej pusto i zjawiskowo.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Konkretnie - powrót. Po pierwsze prawie godzina w zamkniętym i oczekującym na start samolocie, bez wyjaśnień z jakiego powodu. Poza tym zostałam okradziona - ( pieniądze, zniszczone zabezpieczenie walizki, przegrzebany cały bagaż) konkretnie bagaż główny, przylot do Warszawy z Faro ok 4 rano, od razu interweniowałam na lotnisku, zero reakcji, wszyscy odesłali mnie do przewoźnika - enter air. Nie zgadniecie, ile razy wykręcałam ich nr - nie przesadzam, od 30 sierpnia, bo wtedy zdarzenie miało miejsce - ok. 70 razy, plus dwa maile z opisem zdarzenia! i nic, zero reakcji, a w telefonie za każdym razem jedynie muzyczka i hasło proszę czekać na połączenie. Dziwie się, ze Rainbow współpracuje z kimś takim. Sam pobyt w hotelu, nie licząc mrówek w pokoju i brudu pod łóżkiem, nie był najgorszy... Bez zastrzeżeń rezydent, pan Sebastian. Konkretny, bardzo sympatyczny i lubiący ludzi człowiek.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z pobytu jestem zadowolona. Moja uwaga pod adresem rezydenta to że wszelkie prośby nie dotyczące wycieczek zorganizowanych są spełniane ale niechętnie- np pomoc przy wypożyczeniu samochodu (nie znam języków obcych I dlatego m.innymi podróżuje z biurem.) Oczekiwałabym od rezydenta aby był pomocny w każdej trudnej dla mnie sytuacji. Opieka rezydentów podczas pobytu w Alfa mar była symboliczną. Właściwe tylko załatwiali wycieczki.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedyną zaletą hotelu, jest jego położenie przy pięknej plaży. Zaledwie chwilę drogi od hotelu mamy plażę praktycznie dla siebie. Hotel teoretycznie 4 gwiazdkowy, ale najgorszy w jakim przebywaliśmy. W pokoju nie działała klimatyzacja, wydawała z siebie jedynie hałas. Zgłoszenie problemu do rezydenta i do obsługi hotelu niczym nie zaowocowało. W całym hotelu było bardzo duszno, także podejrzewam że był to większy problem. Łazienka prosiła się o remont, zagrzybiałe felgi oraz uszczerbek w suficie nad wanną nie umilały pobytu. Jedzenie było w porządku, chociaż bez rewelacji. Trzeba było się zaopatrzyć w ogromną dozę cierpliwości, aby wystać w kolejce na kolację, najdłużej czekaliśmy 35 minut. Hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki, w sierpniu 2018 roku odnowiona była tylko fasada budynku.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt zasadniczo w porządku, poza incydentem, który dotknął Naszych współ wczasowiczów. Niestety biuro podróży nie dogadało się (lub nie chciało) w sprawie poprawnej liści miejsc hotelowych, ale to już inna historia. Wycieczka zorganizowana poprawnie. Transfer lotnisko – hotel sprawny. Hotel, na pierwszy rzut oka w porządku, duży, przestronny. Niestety jak wejdzie się dalej, wszystkie ściany, podłogi i sufity wołają o remont. Ostatnie piętra zalane są przez przeciekający dach. Sprzęty stare, dywany w holu mają co najmniej ze 20 lat, sprzęty z poprzedniej epoki. Ogólnie wszytko jest raczej stare i zniszczone. Jakby tego było mało pokoje nie grzeszą czystością. Pleśń w łazience, brudne podłogi. Mieliśmy wrażenie że sprzątanie ograniczało się do zmiany ręczników i pościeli. Obiekt, zasadniczo dobrze wyposażony, niestety jeszcze raz kłania się remont, i jeszcze raz remont. Nie wiem czy to wynik niskiego sezonu, byliśmy w połowie maja, czy jest tak na stałe, jedzenie jest bardzo monotonne. Co dzień przez siedem dni angielskie śniadanie, na obiadokolację zmieniały się tylko mięsa, zupy i inny sos do spaghetti. Kuchnia była podyktowana pod turystów brytyjskich, z owoców morza były tylko smażone kawałki ryb. Nie było możliwości skosztowania regionalnej kuchni. Ogólną ocenę ratuje jedynie posadowienie hotelu wśród przepięknych klifów, oraz własne zejście na plażę. Myślę, że jeżeli hotel zainwestowałby i wyremontował wnętrza oraz urozmaicił kuchnię, było by to naprawdę miejsce godne polecenia. Niestety na chwilę obecną daleko mu do ideału.