Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
lokalizacja blisko plazy ale rejon dosc zaniedbany lata swietnosci juz za soba, nieliczne hotele tylko mieszkancy lizbony na weekend ; hotel pokoje czyste bez zastrzezen ale nieprzyjemny staly zapach na korytarzu, basen bar lezaki parasole to calkowita porazka kompletnie nie stanowi zainteresowania hotelu zero cienia i roslinnosci, jedzenie to tragedia bez smaku bez wyboru bez zadnych urozmaicen w menu chyba ze ktos lubi rybe 7 dni w tygodniu ze suchym ryzem lub sparowanymi frytkami mieso okropnie twarde bez smaku sniadania b niesmaczne pomidory kwasne plus lokalizacja 15 min od centrum lizbony dobra komunikacja reasumujac cena adekwatna do jakosci nie dla wypoczynku nie dla dzieci tylko jako baza wypadowa dobwycieczek opieka rezydenta bardzo dobra wycieczki bez zarzutu
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zalety Położenie blisko Lizbony, przy plaży, Wady Mało wydajne windy, jeden ekspres do kawy na całą jadalnię, Polecam hotel dla Par Aktywnych Szukających rozrywki Hotel dość zużyty mimo remontów, czysto, miła obsługa, wi-fi w całym hotelu ok. W moim pokoju była mała lodówka. Sprzątanie pokoi bardzo dobre. Wymieniane są codziennie nawet nie używane ręczniki. Jedzenie monotonne, codziennie to samo, ale na śniadania duży wybór, na kolację tak sobie, ogólnie więc średnio. Na szczególne słowa uznania zasługuje Pani Paulina miejscowy rezydent z Rainbowa. Osoba, która poradzi, pomoże np. wypożyczyć samochód, jak to było w moim przypadku. Życzył bym sobie spotykać tak pomocną osobę zawsze na wycieczkach. Bardzo Pani dziękuję, Pani Paulino. Wady to: mało wydajne windy. Z trzech dwie skrajne ciągle się blokują przy intensywnym użytkowaniu (nowi goście, pory posiłków). Basen bardzo mały jak na tak duży hotel. Pewnego dnia na całą jadalnię był tylko jeden ekspres do kawy. Było przed sezonem, ale w sezonie sobie tego nie wyobrażam.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Do Portugalii wybraliśmy się na czerwcowy tydzień z dwójką dzieci z zamiarem zwiedzania ale też i plażowania. Hotel sam w sobie to mocne 3*. Pokój mieliśmy duży, codziennie sprzątany, dzieci piętrowe łóżko i ogromny taras. Bez żadnych dopłat 6 piętro. Wyżywienie niespecjalne. Na śniadania to samo przez cały tydzień a obiadokolacje niesmaczne. Tutaj duży minus. Jednego wieczoru była pyszna ryba. Dzieci jeść nie chciały nic. Miniklub nie działał, animacji wieczornych nie było wcale. Basen bardzo mały - nie korzystaliśmy z niego. Plaża przy samym hotelu bardzo fajna. Niestey było bardzo wietrznie i na plaży nie dało się długo wytrzymać. Było ciepło ale nieprzyjemnie ze względu na duży wiatr. Sądząc po ilości szkółek surfingowych jest tam tak przez większość roku. Woda w oceanie zimna ale wiadomo - to ocean. Robiliśmy sobie wycieczki do Lizbony komunikacją miejską. Bardzo łatwy dojazd. Lizbona piękna - polecam. Byliśmy w zoo i w oceanarium. Z wycieczek organizowanych przez Rainbow nie korzystaliśmy. Pani rezydentka pomogła nam wynająć auto i interesowała się nami. Byliśmy jedyną rodziną z dziećmi ;). Ogólnie wycieczka udana. Lot, transfery, rezydenci super. Hotel ok choć wyżywienie tragiczne. Samo wybrzeże Costa da Caparica trochę mnie rozczarowało. Plaże fantastyczne a na nich pustki ;). Ogromny wiatr, który przszkadzał w spacerowaniu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel bardzo umiarkowany i nie warty ilości swoich gwiazdek ale bliskość Lizbony kompensuje wszystko
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w przeciętnym stanie. Obsługa sprawna ale asertywna.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Moje pierwsze wakacje w Portugali.Kraj piekny,barwny i godny zobaczenia.Ładne plaże i ciekawy krajobraz. Hotel czysty,jedynym zastrzeżeniem jest monotonność posiłków ,z wyjątkiem pysznych słodkości.Pomimo pięknego klimatu nie zrozumiałe jest dla mnie nie zadowolenie Portugalczyków,ktorzy są narodem ponurym i smutnym! Wycieczka objazdowa bardzo interesujaca ,można zobaczyć wiele ciekawych miejsc,jedynym mega mankamentem jest brak profesjonalizmu Pani Emili ,która czyta wszystko z kartek i nie potrafi zainteredowac słuchacza.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam wszystkich, Zacznę od początku, a więc 1. Hotel ładny, blisko plaży i miasteczka gdzie można się przejść i zrobić drobne zakupy jak również samemu wybrać się do Lisbony. Niestety jest pewne ale.... basen hotelowy to tak naprawdę brodzik dla dzieci natomiast pokoje są TYLKO dwuosobowe więc dostaniecie zarywajaca się dostawke lub w najlepszym wypadku jak jesteście w cztery osoby rozdziela was na dwa pokoje. Widok w 99,9% na ulicę gdzie jest śmietnik i remont . Jedzenie, a chodzi tu o obiadokolacje to są zimne i nie dokońca smaczne - wcześniejsze opinie są prawdziwe. 2. Lot samolotem - nie wiem czy jest to wina firmy RAINBOW - a taką informację otrzymałam na lotnisku - rozdziela rodziny i tu nawet matkę podróżując z dzieckiem w wieku przedszkolnym. Znajomość języka i prośby na wiele się tu nie zdają. 3. Rezydent - nic nie pomaga, a wręcz przeciwnie więc jak znacie język angielski sami rozmawiajcie z obsługą hotelu bo jest bardzo sympatyczna i więcej uzyskacie. 4. Wycieczki - nie opłaca brać wycieczek, ponieważ bardzo mało zobaczycie w dodatku Pani rezydent oprowadza i jej wiedza jest na poziomie 0, córka w wieku gimnazjum więcej faktów przytaczała. Proponują samemu poszukać w internecie i podróżować komunikacja miejska lub wynająć auto.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od minusów: wszystkie negatywne opinie, które można znależć na temat tego hotelu są jak najbardziej prawdziwe (hotel stary, pokoje i łazienki brudne, w naszym pokoju nie działało prawie wszystko od prysznica, szafę po okno, jednego dnia rano nie było nawet wody, jedzenie monotonne etc). Zamiast kołdry stary koc (bez poszewki). Obskurny balkon. Ósme piętro hotelu było akurat remontowane, a mając bardzo złą lokalizację pokoi (widok na tył hotelu, śmietniki z gruzem i prace budowlane) trudno było w tym hałasie wytrzymać patrząc na jeżdzącą tuż przed naszym oknem platfromę z gruzem. Zmiana pokoju była niezbęna, udało się drugiego dnia, dopiero po interwencji pani rezydentki. Do tej pory zbywano nas twierdzeniem, że nie ma wolnych pokoi. Zamiana oczywiście nie była bezpłatna, pomimo, że tamte pokoje wogóle nie powinny być udostępniane. Różnica w pokojach z widokiem na śmietnik a z widokiem na ocean była ogromna - pokój bardziej czysty, balkon się nie kleił od brudu, no i były kołdry.Basen jak widać na zdjęciach - jest tam tylko po to żeby można było się pochwalić, że hotel ma basen. Generalnie o 4* to powinni marzyć a nie je posiadać. Hotel wybraliśmy tylko ze względu na lokalizację, nie spodziewając się luksusów, ale czegoś takiego też się nie spodziewałam. A teraz pozytywy: oczywiście świetna lokalizacja, bliskość oceanu, możliwość samodzielnego zwiedzania Lizbony, udało nam się odwiedzić świetne knajpki z pysznym jedzeniem, świetne wycieczki - choć czasami trochę za krótkie, oferta HB plus - w szczególności dostępność butelkowanej wody, uprzejma obsługa w restauracji i barze.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mieszane uczucia ze względu na niekomfortowy dolot (dwie noce zarwane) i przydzielony pokój. Brak wody do picia w pokoju. Jak na ten okres duży upał ponad 35C.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry wybór