Opinie klientów o Portugalskie wariacje

4.7 /6
149 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Intensywność programu
4.1
Obsługa hotelowa
4.9
Pilot
4.6
Plaża
5.4
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Program wycieczki
4.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.9
Transport
4.4
Wyżywienie
4.0
Zakwaterowanie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Witold, ŁÓDŹ 17.06.2016

pobyt w pierwszym terminie

Hotel w przeciętnym stanie. Obsługa sprawna ale asertywna.

3.5/6

Anna 29.08.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Piękna Portugalia

Moje pierwsze wakacje w Portugali.Kraj piekny,barwny i godny zobaczenia.Ładne plaże i ciekawy krajobraz. Hotel czysty,jedynym zastrzeżeniem jest monotonność posiłków ,z wyjątkiem pysznych słodkości.Pomimo pięknego klimatu nie zrozumiałe jest dla mnie nie zadowolenie Portugalczyków,ktorzy są narodem ponurym i smutnym! Wycieczka objazdowa bardzo interesujaca ,można zobaczyć wiele ciekawych miejsc,jedynym mega mankamentem jest brak profesjonalizmu Pani Emili ,która czyta wszystko z kartek i nie potrafi zainteredowac słuchacza.

3.5/6

Iwona, Zgierz 20.08.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Prawda o wyjeździe

Witam wszystkich, Zacznę od początku, a więc 1. Hotel ładny, blisko plaży i miasteczka gdzie można się przejść i zrobić drobne zakupy jak również samemu wybrać się do Lisbony. Niestety jest pewne ale.... basen hotelowy to tak naprawdę brodzik dla dzieci natomiast pokoje są TYLKO dwuosobowe więc dostaniecie zarywajaca się dostawke lub w najlepszym wypadku jak jesteście w cztery osoby rozdziela was na dwa pokoje. Widok w 99,9% na ulicę gdzie jest śmietnik i remont . Jedzenie, a chodzi tu o obiadokolacje to są zimne i nie dokońca smaczne - wcześniejsze opinie są prawdziwe. 2. Lot samolotem - nie wiem czy jest to wina firmy RAINBOW - a taką informację otrzymałam na lotnisku - rozdziela rodziny i tu nawet matkę podróżując z dzieckiem w wieku przedszkolnym. Znajomość języka i prośby na wiele się tu nie zdają. 3. Rezydent - nic nie pomaga, a wręcz przeciwnie więc jak znacie język angielski sami rozmawiajcie z obsługą hotelu bo jest bardzo sympatyczna i więcej uzyskacie. 4. Wycieczki - nie opłaca brać wycieczek, ponieważ bardzo mało zobaczycie w dodatku Pani rezydent oprowadza i jej wiedza jest na poziomie 0, córka w wieku gimnazjum więcej faktów przytaczała. Proponują samemu poszukać w internecie i podróżować komunikacja miejska lub wynająć auto.

3.5/6

Anna 22.06.2016
Termin pobytu: czerwiec 2016

...

Zacznę od minusów: wszystkie negatywne opinie, które można znależć na temat tego hotelu są jak najbardziej prawdziwe (hotel stary, pokoje i łazienki brudne, w naszym pokoju nie działało prawie wszystko od prysznica, szafę po okno, jednego dnia rano nie było nawet wody, jedzenie monotonne etc). Zamiast kołdry stary koc (bez poszewki). Obskurny balkon. Ósme piętro hotelu było akurat remontowane, a mając bardzo złą lokalizację pokoi (widok na tył hotelu, śmietniki z gruzem i prace budowlane) trudno było w tym hałasie wytrzymać patrząc na jeżdzącą tuż przed naszym oknem platfromę z gruzem. Zmiana pokoju była niezbęna, udało się drugiego dnia, dopiero po interwencji pani rezydentki. Do tej pory zbywano nas twierdzeniem, że nie ma wolnych pokoi. Zamiana oczywiście nie była bezpłatna, pomimo, że tamte pokoje wogóle nie powinny być udostępniane. Różnica w pokojach z widokiem na śmietnik a z widokiem na ocean była ogromna - pokój bardziej czysty, balkon się nie kleił od brudu, no i były kołdry.Basen jak widać na zdjęciach - jest tam tylko po to żeby można było się pochwalić, że hotel ma basen. Generalnie o 4* to powinni marzyć a nie je posiadać. Hotel wybraliśmy tylko ze względu na lokalizację, nie spodziewając się luksusów, ale czegoś takiego też się nie spodziewałam. A teraz pozytywy: oczywiście świetna lokalizacja, bliskość oceanu, możliwość samodzielnego zwiedzania Lizbony, udało nam się odwiedzić świetne knajpki z pysznym jedzeniem, świetne wycieczki - choć czasami trochę za krótkie, oferta HB plus - w szczególności dostępność butelkowanej wody, uprzejma obsługa w restauracji i barze.
131323338
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem