Opinie klientów o Portugalskie wariacje

4.7 /6
149 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Intensywność programu
4.1
Obsługa hotelowa
4.9
Pilot
4.6
Plaża
5.4
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Program wycieczki
4.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.9
Transport
4.4
Wyżywienie
4.0
Zakwaterowanie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Andrzej Piotr, Lublin 08.06.2019

Lizbona i okolice na przelomie maja i czerwca

Mieszane uczucia ze względu na niekomfortowy dolot (dwie noce zarwane) i przydzielony pokój. Brak wody do picia w pokoju. Jak na ten okres duży upał ponad 35C.

3.5/6

Danuta, Warszawa 23.06.2017
Termin pobytu: maj 2017

Portugalskie wariacje

Dobry wybór

3.5/6

Katarzyna, Łomianki 20.08.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Portugalia

Witam. Hotel sam w sobie - ladmy, czysty, zadbany Wyzywienie - zimne w wiekszosci posilki wynikiem cateringu i braku kuchni Basen - maly i okropna cerata zamiast kafelkow, obrzydlistwo niehigieniczne Wycieczki fakultatywne - nie widzi sie polowy rzeczy tak sie biega. Zwiedzanie lizbony - mial byc klasztor hieronimitow byl kosciol/bazylika, fatima - zero informacji o muzeum ktore jest na terenie poza tym przyjazd w godzinach jego zamkniecia! Wielkaa szkoda. Autokar - jeden z popsuta klima w 43stopniowy upal Obsluga rezydenta - mila sympatyczna mloda kobieta Wylot - duze problemy z wizzerem przy wylocie, stresy i wymog placeni 60 euro od osoby. A co jakby ktos niemial. Zenada. Ale sprawa szybko rozwiazana.

3.0/6

Katarzyna Alicja , Rzeszów 28.08.2019

męczący pobyt

wycieczkę/pobyt wykupiłam 2 miesiące wcześniej, z prośbą o pokój na wyższym piętrze. Pomimo faktu, że na wycieczce były osoby, które wykupiły pobyt "last minute" kilka dni przed, to otrzymałam pokój na 1 piętrze, pok. 101, do 3 rano hałas z pobliskiej kawiarni nie pozwalał usnąć. Pokój: ok ale poza łazienką, nie wiadomo dlaczego otrzymałam pokój przeznaczony dla osób z niepełnosprawnością fizyczną, co skutkowało brakiem jakichkolwiek półeczek w łazience i możliwością trzymania w niej kosmetyków, a najgorszy był fakt, iż drzwi w kabinie prysznicowej były tak zamontowane, że woda wylewała się na podłogę, podłoga z kolei była wyżej niż podłoga w przedpokoju i woda wypływała na przedpokój, pod drzwi wejściowe. Drzwi wejściowe obdrapane i rozklekotane. z szafy garderobianej nie korzystałam, jej stan i wygląd zmusił mnie do trzymania rzeczy w walizce. Fakt prośby przy rezerwacji/wykupie imprezy o pokój na wyższym piętrze tuż przy meldowaniu zgłosiłam rezydentce, która odp., że tak przydzielono, wiem, że pokoje przydziela opiekun imprezy i skoro były osoby, które wykupiły ją później i mieszkały na wyższych piętrach, to jaka to prawidłowość? niechlujstwo opiekuna. Fakt dotyczący wypływającej z łazienki wody zgłosiłam rezydentce i hotelowi, pokoju mi nie zmieniono tylko dostarczano 4-5 ręczników na podłogę, które część wody wchłaniały ale w łazience i tak stała woda i na maxa nasiąknięte nią ręczniki. Plusem było łóżko i pościel oraz wydajna i cicha klima. Restauracja dla klientów Rainbow znajduje się na 8 piętrze i jest ..hm klasy B.
132333438
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem