Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo nie udany. Na 4 gwiazdki zasługuja jedynie sprzątaczki i rezydentka Malwina.Reszta to kategoria hostelu.Jedzenie tragiczne,zimne i nie smaczne obiadokolacje.Kontakt z pracownikiem biura w Łodzi Panem Rafałem bardzo nie miły.Człowiek okazał sie nie uprzejmy i nie oddzwonił pomimo obietnicy.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Lot bez możliwości siedzenia koło chorego towarzysza podróży nie sprzyja odstresowaniu. A tak niestety załatwił nas przewoźnik. Dziwne, że kupijąc pobyt za kilka tysięcy za osobę zabrakło możliwości wykupienia biletu lotniczego obok siebie. Stalo się tak w każdą ze stron i nie tylko nam. Podróż z diabetykiem potrafi być stresująca. Drugi duży minus to ostatnia doba. 10,5 h w holu hotelowym. Hotel całkowicie zarezerwowany. Nie było możliwości dokupienia doby. Może warto organizować loty w ludzkiej porze?
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Informacje praktyczne
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam hotelu. Obiekt 4 * nie posiada własnej kuchni, posiłki były zimne podawane w bemarach przez firmę cateringową. Basen zbyt mały na tak duży hotel. Pani rezydent nie zachęcała do wycieczek a wręcz straszyła odradzając. W hotelu goście Rainbow traktowani jako drugi sort. Stoliki do posiłków wyznaczane i to jeszcze grupowe ( stoły 8-10 osobowe) zero prywatności. Najgorszy pobyt jaki byłem z Rainbow