Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem trochę zaskoczona, bo z sześciu pełnych dni, tylko trzy przeznaczone były na zwiedzanie. Pozostałe trzy to jedynie przejazd autokarem i spojrzenie na Tajlandię i Kambodżę z okien autokaru. Zdecydowanie biuro powinno dokonać zmiany trasy wycieczki ze szczególnym uwzględnieniem środka komunikacji (sugeruję przeloty). A teraz dobre słowo, całodzienne zwiedzanie Bangkoku oraz (koniecznie) wieczorne przedstawienie pozwala "dotknąć" atmosfery, klimatu tego odległego (dla mnie) kulturowo miejsca. Cały dzień w Angkorze również bardzo satysfakcjonujący. To moja druga podróż z Rainbow i o ile pierwsza (Chile Boliwia Peru) spełniła moje oczekiwania, o tyle ta wycieczka, z perspektywy czasu, niestety rozczarowuje.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Autokar w Kambodzy bardzo stary i mało komfortowy, fotele pokryte skają bez możliwości rozsuwania siedzeń w bok z niesprawną klimatyzacją. Klimatyzacja działa poprawnie tylko w przedniej części autokaru, czym dajej tym słabiej a na końcu ukrop. Przejazdy bardzo męczące a organizator twierdzi, że to najlepszy autokar i nie ma możliwości zmiany na inny, tak twierdzi poilot. Organizator wprowadza w błąd uczestników zapewniając przy rezerwacji, że przejazdy bedą pojazdami klimatyzowanymi. Wycieczka zamiast być przyjemnością urlopową jest dla naszej czwórki karą. Piszę w imieniu naszym i znajomych. Inni pasażerowie tylnej części autokaru również narzekają i gotują się. Męczarnia, odradzam czytelnikom wybór tej wycieczki.