Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
żenada nie polecam hotele fatalne jedzenie masakra transport masakra piloci to jakieś nie porozumienie zenada
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Afryke mielismy "powitac" 13 listopada 2021 roku. O 6:30 stanelismy w dlugiej kolejce do stanowiska check-in czeskich linii Smartwings. Ku naszemu przerazeniu, okolo 7:30 dowiedzielismy sie od pani , ze tylko zona moze poleciec do Mombassy. Na mojej koncowej wizie otrzymanej online od rzadu Keni zabraklo imienia ale bylo nazwisko, zdjecie, data urodzenia, numer paszportu itd. Moje imie i nazwisko oraz numer paszportu bylo na dokumencie Pesaflow jaki otrzymalem po zlozeniu aplikacji o kenijska wize. Nie uzyskalismy pomocy od pracownika Rainbow , ktorego blagalismy o interwencje. "Pozegnanie z Afryka" kosztowalo nas okolo 16 tysiecy zlotych.