4.5/6
Hotel fajny ładne położenie safari męczące bardziej dla osób młodych posiłki smaczne obsługa super busy za daleko od lotniska szczególnie w nocy ludzie bardzo przychylni i sympatyczni
ANNA BERNADETA, OLSZTYN - 10.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Świetny hotel Neptune Beach Resort. Kapitalna lokalizacja przy plaży i kilka minut taksówką do Parku Hallera. Znakomite jedzenie, czystość bez zarzutu. Więc najwyższa ocena tego hotelu. Safari to wielkie przeżycie. Dzięki naszemu kierowcy mogliśmy zobaczyć i sfotografować lwicę. Obydwie lodge bez zarzutu. Niestety nie wszystko było super. Przede wszystkim stan techniczny i wyposażenie busików. Już przy wsiadaniu w Mombasie zauważyliśmy wybrzuszenie na tylnej oponie ale według kierowcy "hakuna matata". Po wejściu do auta i zajęciu miejsca okazało się, że nie mam do czego zapiąć pasa bezpieczeństwa więc całą podróż odbyłem bez jakiegokolwiek zabezpieczenia co przy sposobie jazdy miejscowych kierowców to hardcore. Jeden z współpasażerów miał klamrę ale nie trzymała ona pasa. Oczywiście opona z wybrzuszeniem wystrzeliła na szczęście nie na drodze Nairobi - Mombasa tylko na szutrze więc obyło się bez dodatkowych atrakcji typu poślizg lub tym podobnych. Dwa z dziewięciu busików miało awarię co uniemożliwiło części uczestników skorzystania z wizyty w wiosce Masajów i przedłużenie czasu powrotu z safari do hotelu. Piloci, zwłaszcza w przypadku awarii pierwszego busika wykazali się totalnym zlekceważeniem sytuacji bo z miejsca zbiórki jeden pilot odjechał pomimo, że nie dojechał jeden busik. To samo zrobił na drugim punkcie. W końcu ze zdefektowanym busikiem jadącym 5 km/h został do asekuracji jeden busik. A wystarczyło na pierwszym miejscu zbiórki poczekać na wszystkie busiki i rozdzielić sześciu pasażerów do pozostałych busików. Pozostało pytanie - jak tak poważne BP RAINBOW może nie wymagać od swoich partnerów aby ich sprzęt spełniał podstawowe warunki bezpieczeństwa.
Adam, Gliwice - 19.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Bardzo fajne hotele i dobre, urozmaicone jedzenie co mnie mocno zaskoczyło na plus.Zobaczyłam wiele zwierząt i pięknych ptaków. Transport powrotny do Mombasy długi i męczący-dobrze byłoby pomyśleć przy powrocie z safari o samochodach z klimatyzacją. Na safari zdecydowanie więcej pilotów !!!
Hanna, POZNAŃ - 05.02.2020
6/8 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Cudowny wyjazd! Przede wszystkim organizacyjnie ( program i miejsca) świetnie. Decyzja o wyjeździe i wyborze Kenii podjęta na 2 dni przed wyjazdem. Ani przez moment nie poczułam, że coś może się nie udać i na lotnisku okaże się, że to pomyłka:-) Wszystko na czas włącznie z realizacją punktów programu. Hotel Neptun Village przyjemny wraz ze śliczna plażą i absolutnie pomocnym zespołem. Rezydent na miejscu w Kenii- p. Dawid- dostępny, bardzo uprzejmy. Safarii i hotele w parkach bardzo fajne, w ciekawych lokalizacjach o bardzo dobrym standardzie. Samo Safarii - piękna przygoda, głównie dzięki lokalnemu przewodnikowi Hasamowi, ktory z przyjemnoscia dzielił się opowieściami o Kenii, ale szczegolnie zadbał o nasze wrazenia z przyrody Parków West Tsavo i Ambroseli. Pani Agnieszka, przewodnik na czas Safarii,absolutnie fajna osoba, pomimo dużej grupy ( 6 busów), starała się dla każdego znaleźć czas i opowiedzieć kilka ciekawostek z Kenii i bardzo dbała o realizację programu, punktualność nas jak i lokalnych wykonawców usługi. Wszystko było wprost piękne i zgodne z oczekiwaniami do czasu Reef hotelu w Mombasie - tzw. hotel transferowy. Standard zdecydowanie nizszy od wczesniej proponowanych, ale to akurat ujete bylo w ofercie. Niemniej jednak hotel bardzo brudny, ręczniki i posciel w tragicznym stanie - poplamione i z dziurami. Nieprzyjemnie. Poza tym wymeldowanie już o 10h... a wyjazd na lotnisko o 17h30. Kąpiel w pokoju prysznicowym-zniesmaczeni byliśmy tym faktem. Szkoda ze program nie obejmuje poznego check- out w dniu wyjazdu, tymbardziej, ze w dniu orzyjazdu jestesmy poznym wieczorem i nasza doba hotelowa juz leci. Zdecydowanie ten punkt do dopracowania, bo bardzo psuje całkowity odbiór wyjazdu.
Renata - 19.11.2018 | Termin pobytu: grudzień 2018
53/54 uznało opinię za pomocną