Opinie o Rajskie wakacje, Seasense Boutique Hotel & Spa

5.4/6
(126 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.5
Pilot
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Transport
5.3
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    116

    Zależy czego sie spodziewasz

    Wiola, WARSZAWA 21.11.2018 | Termin pobytu: listopad 2018

    Ladny hotel, plaża od wschodniej strony wyspy(nalezy liczyc sie z tym,ze po poludniu nie bedzie słonca. Obsluga b. moła,ale podczas naszego pobytu zginęły pieniądze w dwoch pokojach (150-350 euro). All inclusiwe polega na tym,ze dostajesz karte i możesz wybrac tylko nieliczne potrawy z karty. Przy lunchu z kropką,a przy kolacji bez ceny :) . Po prostu duzo stresu,gdybysmy wiedzieli wybralisbysmy bez poilkow. Klimat hotelu bardzo fajny,maly biutiqowy hotel,spokojny z mila obslugą.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Honeymoon ze złymi informacjami :)

    Mateusz Patryk, --- 20.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Chcieliśmy mieć podróż poślubną idealną dlatego długo szukaliśmy destynacji i budżet mieliśmy raczej spory. W pełni uwierzyliśmy Pani z Rainbow Arkadia Warszawa (która najlepiej orientuje się w oferowanych przez Biuro wycieczkach), że Mauritius będzie najlepszą opcją w tym terminie (02.09.-18.09.) z gwarancją pogody (przez to zresztą odrzuciliśmy Malediwy bo to sezon deszczowy). Jakże byliśmy zaskoczeni kiedy na miejscu bywały dni zimniejsze niż aktualnie w Polsce i deszczowe.. Pani rezydent Ola na miejscu zdradziła nam, że to nie jest to wysoki sezon i woda w oceanie nie będzie tak ciepła jak w przypadku miesięcy listopad - luty. Czy poczuliśmy się oszukani? Poniekąd tak, bo śmiało mogliśmy wybrać coś innego, zwłaszcza, że nic nas nie ograniczało. Na szczęście byliśmy bardzo zadowoleni z hotelu (Maritim Resort SPA - bardzo polecamy) i poznaliśmy świetnych ludzi z wycieczki. Ponadto sam Mauritius jest bogaty przyrodniczo i po prostu piękny. Same wycieczki natomiast były mało spektakularne i Pani Rezydent doradziła nam nienajlepszy katamaran po stronie zachodniej - powieliliśmy atrakcje widziane wcześniej, mogliśmy wybrać północny, bo od poznanych ludzi słyszeliśmy lepsze opinie. Same katamarany lepiej samemu zorganizować - taniej i lepsza jakość. Transfery i punktualność - bez zarzutu!:) Lot - tutaj mamy zastrzeżenia. Chcieliśmy zrobić upgrade lotu i wydzwaniałam do trzech różnych osób z Rainbow aby na koniec się dowiedzieć, że jest to niemozliwe. Było możliwe jak dowiedzieliśmy się od innych uczestników wycieczki, którzy trafili na bardziej kooperatywnych pracowników Rainbow (chyba z Poznania), którzy nawet dla nich zrobili check-in aby mogli siedziec obok siebie. Było to szczególnie istotne, gdy w grę wchodziła 15h podróż. Gdy o to samo poprosiliśmy na wylocie z Mauritiusa, Pani z Warszawy Arkadia dwukrotnie nam odmówiła i poleciła aby zrobić to samemu - tyle, że przy grupowej rezerwacji jest to niemożliwe z telefonu lub aplikacji Emirates. Na szczęście pracownicy hotelu Maritim udostępnili nam komputer, aby to zrobić.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Rajskie wakacje

    HANNA, LUBLIN 21.10.2021

    Ocena byłaby wyższa gdyby nie hotel i nieporozumienia z pilotem bo przez to nie były to "Rajskie wakacje" na których miałam nadzieję miło odpocząć i ciekawie spędzić czas.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    71

    Całkowity brak profesjonalizmu

    Kasia z Wrocławia 06.01.2019

    Pani "rezydent" Anna całkowicie zepsuła nam czas na Mauritiusie przeznaczony na zwiedzanie. W ogóle nie nadaje się na rezydenta/przewodnika (niewiele wiedziała, często się powtarzała, nie znała aktualnych cen produktów). Mimo zapisów umownych ani razu nie była na dyżurze w hotelu a jedynie pod telefonem lub Whatsapp. Prawie codzienne spóźniała się o ok. 20 minut, spacer po stolicy to w jej wykonaniu przejazd autobusem, wizyta na półwyspie Le Morne to tak naprawdę zatrzymanie się na punkcie oddalonym o ponad 12 km! W dodatku okłamała nas, że pod samą górę czy na plażę Le Morne nie da się dojechać (byliśmy tam później we własnym zakresie). Podobnie było w parku Casela, gdzie najpierw mówiła, że nie ma tam ptaków, później, że nie są w cenie biletu (w internecie wprost jest napisane, że są). Pani Anna nie raczyła nawet zostawić nam żadnej informacji o godzinie wyjazdu na lotnisko (wykupiliśmy opcję 7+7). Dowiadywaliśmy się tego we własnym zakresie. Bardzo irytujące było też to, że po drodze zbieraliśmy ludzi z kilku hoteli, w tym dojezdnych ze wschodu wyspy, więc codziennie traciliśmy ok. 1 godzinę nim zaczynaliśmy cokolwiek zwiedzać. W wykonaniu Rainbow Mauritius tylko na wypoczynek, resztę lepiej zwiedzić we własnym zakresie lub kupić tylko pojedyncze wycieczki (o możliwości wykupienia pojedynczych wycieczek biuro też nas nie poinformowało).

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    55

    Mauritius , objazd i wypoczynek.

    Wojciech, Bydgoszcz 16.07.2019

    Chętnych na tę opcję wypoczynku i objazdu na Mauritisie uprzedam, że składna propozycja przez Biuro o możliwości wyboru przez klienta dowolnego hotelu to nieporozumienie i wpuszczanie klienta " w maliny".. To wręcz wprowadzanie człowieka w błąd. Chyba , że ktoś lubi spędzać czas w autokarze i czekać na jego "zapełnienie".. Codzienne przejazdy od hotelu do hotelu by zabrac lub wysadzić kogos to zjawisko z jakim spotkałem się po raz pirwszy i nie mający logicznego uzasadnienia. Jak by nie mogła cała grupa mieszkac w jednym (max. dwoch hotelach)?. Za takie pieniądze lepiej godzinę dłużej pospać lub posiedzieć nad brzegiem oceanu niż spędzać ją w autokarz. Nigdy w życiu nie zdecydowalbym się na ten wyjazd gdybym zosatał jasno o tym poinformowany. Wojtek P.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    86

    ODRADZAM

    Zdzisław 24.01.2019

    Oferta niezgodna z rzeczywistościa. - Podane informacja w ofercie, że hotel jest nowy. Hotel jest po remoncie a nie jest nowy. Remont polegal na lekkim odmalowaniu. JEst stary, wszedzie grzyb/ - Zdjecia w ofercie sa niezgodne z rzeczywistoscia. Zdjecia przedstawiaja apartament a nie pokoje w ktorych sa zakwaterowani goscie. -W ofercie sa podane 3 restauracje z czego 1 jest czynna bez wyboru. Oferta ALL inclusive to jakies nieporozumienie -> sniadania bufet (bardzo ubogi) lunch dania z karty jedno menu przez caly tydzien to samo, bez wyboru, bez zmiany czyli 1 przystawka / 1 danie glowne / 1 deser (7 dni to samo danie bez wyboru/ mozliwosci zmiany chociazby ze wzgledu na nietolerancje zywieniowe) kolacja przystawka/ danie glowne/ deser (3 dania do wyboru karta 7 dni bez zmiany) Wycieczka Mauritius w pigulce jest niedostepna o czym dowiedzielismy sie na miejscu od rezydentki Odradzam wszystkim ten hotel i te oferte calkowicie niezgodna z rzeczywistoscia ktora zastalismy na miejscu

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem