Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
6.0/6
PAULINA, BYDGOSZCZ 09.07.2021
Raj na wyspie Rodos <3
Serdecznie polecamy hotel Lymberia, który został jakiś czas temu wyremontowany i jego standard spokojnie możemy określić na 4,5 gwiazdki. Przepyszna kuchnia serwująca codziennie inne pyszności tak więc każdy znajdzie coś dla siebie. W aktualnej sytuacji pandemicznej hotel zadbał o swoich gości dzięki czemu na stołówce czuliśmy się bezpiecznie a obsługa zadbała o nas jak w restauracji. Dzięki aplikacji mogliśmy zamawiać dania oraz napoje z menu w aplikacji telefonicznej a czas oczekiwania nie przekraczał 3 minut. Czas wolny przy hotelowym basenie urozmaicił animator, który bez problemu zapamiętuje imiona wszystkich gości i zachęca do udziału w rozrywach przygotowanych przez niego gdzie można wygrać przepyszne koktajle ze świeżych owoców.
6.0/6
Katarzyna, Niemce 04.07.2022
Super wyjazd
Jesteśmy bardzo zadowoleni z hotelu Lymberia, bardzo miła zawsze uśmiechnięta obsluga, smaczne lokalne jedzenie, w tym pyszne desery, schludnie, czysto, super lokalizacja :) byliśmy z 3,5latką, również bardzo zadowoloną:)
6.0/6
Erwina, Bolesławiec Dolnośląski 14.09.2021
Wczasy
Sceptycznie podchodzę do hoteli 3/0,5 gwiazdek.Czytam zawsze opinie ale nie zawsze są adekwatne z opisem.Tym razem postanowiłam sprawdzić hotel Lymberia.Dwupietrowy bez windy i bez pomocy wniesienia ciężkich walizek.I to tyle minusów.Pokoje odnowione ale mało półek na akcesoria toaletowe.Jest mała lodówka wystarczająca. Sympatyczne Panie sprzątające codziennie z wymianą pościeli i ręczników,gdzie w hotelach 4-5 gwiazdek zdarzało się rzadko.Na poziomie parteru dużo stolików z krzesłami w hotelu i po za nim można posiedzieć w cieniu.Stołowka ogromna z klimatyzacją. Przesympatyczna obsługa,dużo jedzenia świeżego, owocami,lodami,napojami itp.Mimo inclusive są wyznaczone godziny na alkohole, piwo napoje przy basenie.Może to dobrze.Niestety mimo szczepień ubieralismy rekawiczki na rękę i miseczkę tylko podczas posiłku.Ogromny basen woda cholernie zimna,mnóstwo leżaków . Ośrodek bardzo zadbany czysty.Niesamowita uprzejmość, grzeczność. Grecy spokrewnione z Polakami szczególnie Krakowskie .Udany wyjazd cieszę się że wybrałam ten hotel. POLECAM WARTO.
6.0/6
Stanisław, Nędza 07.09.2022
Nasz pobyt w Lymberia Hotel
Spędziliśmy z żoną osiem wspaniałych dni w Faliraki.Mieszkaliśmy w hotelu Lymberia. Zachowamy jak najlepsze wspomnienia z pobytu w tym miejscu. Już w chwili przybycia powitały nas uśmiechnięte twarze pań recepcjonistek. Z dużym zaskoczeniem usłyszeliśmy z ust jednej z nich, Pani Żeni, serdeczne powitanie i życzenia miłego pobytu, ... wygłoszone poprawną polszczyzną. Hotel utrzymywany we wzorowej czystości, ze smacznym i atrakcyjnie podawanym wyżywieniem, a co najważniejsze, ze szczerze uśmiechniętymi, służącymi każdą pomocą pracownikami. Każdemu naszemu przejściu przez hotelowy hol, stołówkę,basen towarzyszyły uśmiechnięte twarze wszystkich pracowników, szczególnie zaś Pani Żeni, która co rano tradycyjnym "Kalimera" witała nas i życzyła przyjemnego pobytu. Za Pani uśmiech Żeniu, troskę o gości i pełny profesjonalizm z całego serca dziękuję. Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów w pracy oraz szczęścia w życiu osobistym.