Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty , pokoje odnowione , jedzenie na duży plus , posiłki urozmaicone, animacje 6 dni w tygodniu prowadzone przez polskich Animatorów , pokoje codziennie sprzątane , obsługa hotelu miła , na minus brak wystarczającej ilości leżaków w pierwszym dniu pobytu każdy ląduje na trawie na własnym ręczniku plażowym.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony blisko miasta jak i plaży. Ogółem plaże bardzo ładne, zwłaszcza piaszczysta Faliraki Beach. Blisko hotelu supermarkety w których można zaopatrzyć się w zarówno jedzenie jak i rzeczy plażowe. Hotel dostaliśmy w wyremontowanej części, pokoje niewielkie ale czyste i zadbane. Jedynym minusem jest brak szafek na ubrania. Przeszklone łazienki urządzone w bardzo nowoczesnym stylu. W pokoju znajduje się zarówno balkon, sejf, telewizor. W łazience dostępna jest suszarka do włosów. Codziennie wymienane ręczniki jak i pościel. Sam personel beż żadnych zastrzeżeń, bardzo pomocny. Co wieczór w hotelu organizowane są ciekawe animacje. Drinki serwowane przy barze średniej jakości. Jedzenie zróżnicowane, każdy znajdzie coś dla siebie. Najlepiej wypadają kolacje. Możliwość zjedzenia do posiłków czegoś słodkiego bardzo na plus. Otoczenie wokół hotelu bardzo zadbane.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zadbany, czysto, dobre jedzenie, miła obsługa oprócz pani która stała nad klientem i czekała aż zje czy wypije by zabrać od niego filiżankę czy talerz 😞
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sprawdza się świetnie jako baza wypadowa – lokalizacja i sama funkcja noclegowa są naprawdę na wysokim poziomie. Pokoje czyste, obsługa pomocna, więc pod tym względem nie ma się do czego przyczepić. Natomiast próba bycia hotelem „all inclusive” wypada dużo słabiej. Jedzenie w większości przeciętne, powtarzalne i bez większego wyboru, a oferta alkoholi bardzo ograniczona. Widać, że obiekt lepiej funkcjonuje jako klasyczny hotel niż kurort z pełnym all inclusive. Podsumowując – bardzo dobry wybór, jeśli ktoś szuka wygodnego miejsca do spania i zwiedzania okolicy, ale jeśli zależy na rozbudowanym all inclusive, można się rozczarować.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wylot z Katowic 03 czerwca 2019 z jednogodzinnym opóźnieniem PLL Lot.Odprawa dość sprawna.Po przylocie przejazd do hotelu Lymberia.Przy zameldowaniu nie otrzymaliśmy pilota do klimatyzacji.Dopiero po upomnieniu się w dniu następnym z dużą niechęcią udostępniono możliwość korzystania z klimatyzacji.Pani rezydentka na spotkaniu była bardzo zdziwiona tą sytuacją i twierdziła , iż klienci biura Rainbow mieli gwarantowany dostęp do klimatyzacji od 03 czerwca.W związku z tym powinna to zaznaczyć turystom na samym początku po przylocie a tego nie uczyniła.Na spotkaniu zalecała korzystanie z wypożyczalni samochodów , której ceny jak i stan techniczny pojazdów przedstawiał wiele do życzenia.Na tych samych warunkach lecz w zdecydowanie niższej cenie hotel proponował samochody w lepszym stanie.Pokoje nie za duże ale czyściutkie. Okolica (jak to w Grecji ) nie grzeszyła czystością i porządkiem.Wyżywienie wystarczająco urozmaicone dla osób korzystających z all incluswe w cywilizowany sposób.Do plaży (żwirowa wąska mała parasole płatne) trochę daleko ale dla nas ludzi otyłych trochę ruchu to samo zdrowie.Basen nieduży ale spełniający swoje zadanie-jedynym mankamentem to hotel nie reagował na klientów pływających w basenie na materacach i pontonie.Godzina powrotu była niezgodna z pierwotną informacją przy czym kolejny raz było opóźnienie tym razem o trzy godziny.Zaproponowano możliwość pobrania posiłku w konkretnej restauracji o nazwie CAP w równowartości podobno 18 euro.To jest nieporozumienie sugerujące osobom myślącym działanie nieformalne.Na podstawie biletu pasażer mógł pobrać 0,5 l wody i jedno ciasteczko lub kanapkę bez względu na cenę.Ceny tych produktów wahały się od 3 do 8 euro.Jeśli miała być jakakolwiek rekompensata ,to powinien być wydany bon na konkretną kwotę do zrealizowania w dowolnym punkcie gastronomicznym n na lotnisku
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy o obsługa hotelu i ładna plaża. Pokoje obszerne i czyste , sprzątane codziennie. Dużym plusem była lodówka w pokoju. Minusem był mały wybór alkoholi w opcji All inclusive i monotonne co dzień te same śniadania oraz bardzo mały wybór świeżych owoców. Na obiad i kolację spory wybór dań. Okolica nieciekawa (raczej dla imprezowiczów) poza Zatoką Anthonego Quinna i pobliską plażą , która w czerwcu była jeszcze pusta. W łazience wadliwy odpływ wody (po użyciu prysznica woda zalega w całej łazience). Przez cały pobyt dało się wyczuć bardzo silny zapach świeżo malowanych ścian . Klimatyzacja w czerwcu dodatkowo płatna. Wycieczki fakultatywne organizowane po najmniejszej linii oporu - głównie wcieczka objazdowa wyspy.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie jest okej, basen duży, leżaki z rana rezerwowane, ale po obiedzie jest szansa na znalezienie wolnego. Jedzenie słabe. Na śniadania nawet nie chodziliśmy, bo było tylko pieczywo (bułki i tosty), ser żółty, dwa rodzaje szynki, jajko ugotowane na twardo i cos trochę jak jajecznica, trochę jak zapiekanka. Obiady i kolacje zazwyczaj podobne, ciagle ten sam jeden rodzaj ryby tylko różnie przyrządzona. Jeden, czasem dwa rodzaje mięsa (zdarzało się, ze było pysznie przyrządzone albo niejadalne) do tego frytki, makaron i warzywa. Drinki w barze przy basenie słabe, na początku pobytu było okej, później już nawet cola nie smakowała jak cola i były niegazowane. Brak jakiegokolwiek syropu smakowego, można było brać tylko alkohol(wódka, rum, brandy, ouzo) z tymi napojami typu cola, sprite, fanta(mocno rozcieńczone z woda) i to tylko od 16:00, wcześniej tylko piwo z dziwnym osadem w środku. Obsługa mało uśmiechnięta, pani sprzątaczka wchodziła do pokoju jak jej się podobało (brak zawieszki „nie przeszkadzać”) i głośno trzaskała z rana podczas sprzątania w pokojach obok. Jedynie dwójka animatorów zawsze uśmiechnięta - pozdrawiamy animatorkę Ole. Pokoje ogólnie ładne, wyremontowane, klima działała, balkon wystarczający, ale brak jakiejkolwiek szafy i półek trochę utrudniał funkcjonowanie- było jedynie kilka wieszaków powieszonych na rurce zamocowanej w ścianie. Prosiliśmy o łóżko małżeńskie, a dostaliśmy dwa złączone materace, pościel śmierdząca i ręczniki tez dziwnie pachniały. Łazienka przeszklona ładnie wyglądała, ale w ogóle nie praktyczna. Lokalizacja odpowiednia, do plaży jakieś 10/15 min spacerkiem, do centrum około 20 minut spacerem. Plaża nawet ładna piaszczysto-żwirowa, ale wejście do morza już kamieniste. Sama okolica nie zachwyca - jest dosyć brudno. Podsumowując jak za hotel za 2000 zł jest w porządku, ale nie więcej. Rainbow super organizacja, opieka rezydenta od samego wylądowania na Rodos- panie stały przy stanowisku i wskazywały do ktorego autobusu trzeba się udać, szybko i sprawnie. Dodatkowo przy powrocie tak samo, autobus punktualnie odebrał nas spod hotelu, zawiózł na lotnisko, a tam już pani z Rainbow czekała i od razu mówiła gdzie udać się na odprawę i czekała aż wszyscy się odprawią.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo miła i przyjazna obsługa. Jedzenie podłe.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam przelecieliśmy z hotelu Lymberia po dwóch tygodniach spędzonych tam hotel obsługa miejscowość super ale jedzenie monotonne i nie tylko ja narzekałam. Hotel jako miejscówka mogę polecić ale nic po za tym
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Lymberia miał naprawdę fajną strefę basenową-basen stosunkowo duży, regulowane leżaki o które nie trzeba było się przepychać. Jedzenie niestety koszmarne, sałatka grecka była przygotowana niejednokrotnie z nieświeżych oliwek, ogromne zamieszanie związane z covidem, nie wiem czy to grecki rząd nakazał zamawianie jedzenia poprzez kody QR z menu, natomiast to rozwiązanie było conajmniej bez sensu i wprowadzało tylko częste nieporozumienie między gośćmi a obsługą. Odnośnie obsługi hotelowej, panie kucharki w restauracji hotelu były w większości naprawdę niemiłe i opryskliwe, obsługa pracująca dorywczo zzagranicy za to na plus, rekompensowali oni zachowanie miejscowych pracowników. Opcja allinclusive wypadała bardzo słabo - między posiłkami dostępne były wyłącznie napoje nalewane z maszyny oraz lody, nie miałyśmy dużych oczekiwań co do jedzenia, ponieważ nie jesteśmy typem osób które na allinclusive tyją 5kilo natomiast jeśli komuś na tym zależy-odradzamy. Samo miasteczko Faliraki bardzo pod turystykę, nie spotkacie Państwo tutaj typowych greckich klimatów, przykro mi to pisać natomiast na każdym kroku kiczowate sklepiki z pamiątkami, podróbkami znanych marek czy pizza, szkoda. Wyspa nie jest według mnie godna uwagii, jedynymi plusami była cena oraz fakt iż przystanek autobusowy do Lindos ( które swoją drogą warto odwiedzić ) i miasta Rodos był pod hotelem.