Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwsze wrażenia nie były zbyt dobre. Pomylone konfiguracje łóżek w pokojach (w jednym pokoju miały być dwa łóżka jednoosobowe+dostawka, w drugim łóżko podwójne, a było na odwrót-łóżko podwójne z dostawką w jednym, w drugim łóżka pojedyncze), nie działająca klimatyzacja w jednym z pokoi, brak jakichkolwiek półek w łazience na kosmetyki czy szafy na ubrania (jedynie kilka wieszaków i wiszący mały materiałowy organizer). Dużym minusem był brak dostepu do wody pitnej. Dozownik był dostępny jedynie podczas śniadania. Nie mogliśmy nalać sobie z niego wody do swoich bidonów (kelner nam zakazał pierwszego dnia). Po śniadaniu wodę można było zamawiać jedynie w barze (z ograniczeniem dwa kubki/os.). Wodę kupowaliśmy więc sobie w sklepie... Z każdym dniem hotel zaskakiwał nas jednak coraz bardziej pozytywnie: -klimatyzacja naprawiona została od razu po zgłoszeniu w recepcji -bardzo dobre jedzenie w ramach all- inclusive (niektóre dania były pyszne, inne trzeba było czasem samemu doprawić, ale codziennie znajdowaliśmy nowe pozycje w menu, kuchnia oferowała również dużo dań jarskich/wegetariańskich) -dokładne i częste sprzątanie pokoi (jedynie dozownik do mydła nie był uzupełniany, a kosmetyków powitalnych/mydełka nie było) -codzienne animacje-poza niedzielą (ekipa animatorów przesympatyczna, dzięki nim wieczory spedzaliśmy we wspaniałej atmosferze, było dużo śmiechu i zabawy- pozdrawiamy animatorów Alicje i Fabiana :)) Pokoje prezentowały się jak na zdjęciach, świeżo wyremontowane. Widok z balkonu nie zachwycał, tak samo jak jakość napojów all-inclusive, ale nie można mieć wszystkiego tym bardziej w tak przystępnej cenie. Całościowo hotel oceniam jako bardzo dobry, godny polecenia. Cena jak najbardziej adekwatna do warunków w hotelu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
pokoje czyste i zadbane basen duży, sporo leżaków jedzenie smaczne jednak dosyć monotonne plaża oddalona ok 1km od hotelu czysta jednak leżaki i parasole płatne blisko hotelu kilka sklepów, barów i restauracji animatorzy na bardzo wysokim poziomie
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fajny hotel po remoncie, jedzenie dobre, pyszne desery, kolacje najlepsze. Drinki przy basnie srednie ale idzie sie dogadać z barmanem ;) Szkoda ze woda w nasenie zimna, maly spadek pod prysznicem i przecieka, drinki rozwodnione
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Całkiem przyjemny hotel na spędzenie wakacji. Miła obsługa, 6 dni w tygodniu animacje (poranne po śniadaniu do lunchu oraz wieczorne po kolacji do max 23) Pokoje 'superior' w budynku głównym takie jak na zdjęciach - czyste i odnowione. Nie wiem jak sytuacja wygląda w pozostałych budynkach hotelu. Pokoje sprzątane codziennie, co 2gi dzień wymiana ręczników. W naszym dość dziwnie działała klimatyzacja - tj. głośniej niż chłodniej. W pokojach znajdują się małe lodówki, niestety działają tylko wtedy gdy się jest w pokoju (kwestia włożonej w czytnik karty dostępu do pokoju). Na terenie hotelu basen z leżakami,drugi malutki basen dla dzieci, mały sklepik, kort tenisowy i stoły do ping ponga i bilarda. Można na miejscu wypożyczyć rower albo samochód. Jeden bar w opcji all in (otwarty od rana do 23:00, ale do 16:00 tylko ograniczony wybór miejscowych alkoholi) oraz jeden płatny. Wyżywienie w opcji all in to szwedzki stół, większość dań nakłada się samemu, napoje nalewa i podaje obsługa. Hotel położony trochę na uboczu, ale bez tragedii. Do plaży jakieś 10-15 minut piechotą (do wyboru najbliższa mniejsza żwirowo kamienista lub dużo bardziej oblegana piaszczysta). Do centrum jakieś 15 minut piechotą. Pod hotelem przystanek autobusowy skąd można dojechać do Lindos albo w 2gą stronę do Rodos.