Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.5/6
Katarzyna, Pniewy 14.09.2022
Opinia dotyczącą all inclusive Hotelu
Bardzo słabe all inclusive. Jedzenie monotonne, niesmaczne a najgorsze było to że na kolacje miksowali to co się nie zjadło z obiadu. Owoców praktycznie brak, warzyw- bardzo mało, przekąsek nie widzieliśmy wcale, lody- najgorsze jakie jadlam w życiu, jedynie smaczne były ciasta. Hotel taki sobie, my dostaliśmy pokoje w piwnicy przy miejscu składowania prania, słaby widok, a zapłaciliśmy za wakacje na prawdę sporo.
2.5/6
YELYZAVETA, Bielsko-Biała 04.07.2022
Byliśmy zdenerwowani, gdy codziennie szliśmy 1,5 km na plażę, zamiast 750 jak było napisane w opisie i jak mówi pracownik Rainbow. Pokoje są nowoczesne, ale codziennie bez zwłoki o 8-9 rano do pokoju wchodzi sprzątaczka i nawet nie masz czasu się ubrać na banalnie. Podawany alkohol bardzo koliduje z lodem i wodą, więc nie można nawet liczyć na zwykłe piwo w usłudze all inclusive. Ogólna ocena hotelu 5/10. 🙄
2.5/6
M, Poznań 01.11.2022 Termin pobytu: październik 2022
Lymberia początek października - wypoczynek
Hotel niestety odbiegał od naszych oczekiwań... Górnolotnie opisana oferta all inclusive... Powtarzające się codziennie dania, mało regionalne - pizza, spaghetti, frytki, czasem coś regionalnego, praktycznie brak owoców (raz pojawiły się na kolacji jabłka i kilka razy winogrona). Pokoje faktycznie widać, że niedawno zostały odnowione aczkolwiek mieliśmy w pokoju zatykający się odpływ, co powodowało, że każda kąpiel skutkowała zalaniem łazienki. Wielokrotnie zgłaszaliśmy problem do recepcji, poprosiliśmy o pomoc Rezydentkę ale to niestety nie przyniosło skutków. W godzinach nocnych, bar nocny znajduje się przy recepcji zaraz obok pokoi dla gości, co skutkuje hałasem aż do wczesnych godzin porannych. Obsługa - recepcja bardzo sympatyczna. Świetny animator oraz obsługa "restauracji". Sytuacją na minus było zniknięcie z naszego pokoju bluzki, po zgłoszeniu do recepcji, otrzymaliśmy informację, że pewnie pojechała do pralni. Niestety mimo zgłoszenia braku rzeczy w połowie pobytu nie otrzymaliśmy koszulki z powrotem... Przy wymeldowaniu zostawiliśmy numer telefonu z prośbą o kontakt ale nikt nie wyszedł z inicjatywą... Według oferty jest blisko do pięknej plaży... Tutaj niestety też mieliśmy odmienne wrażenia, plaża może faktycznie nie jest bardzo daleko, natomiast okolica, w której znajduje się hotel przypomina Slumsy a nie miejscowość pełną życia. Z naszej wycieczki wiele osób skarżyło się na ogromne różnice między ofertą a stanem rzeczywistym. Jeśli ktoś się zastanawia czy lecieć do Grecji w październiku, zdecydowanie polecam, piękna pogoda, bardzo ciepło aczkolwiek warto rozejrzeć się za lepszym hotelem jeśli ktoś nie planuje objazdu tylko wypoczynek.
2.5/6
Aleksandra, Iwanowice 22.10.2018 Termin pobytu: wrzesień 2018
Szału nie ma...
Ciezko określić nasz wyjazd. Pierwsze 3doby spędzone w całkiem innym pokoju niż miał być:łóżka na kółkach, a miały być łóżka sypialniane dla pary, smród w pokojach od jakiegoś (chyba) środka , na ścianie w ''zaglowku"były gwoździe, a drzwi do balkonu były zepsute i wychodząc z pokoju nie dało się ich zamknąć na klucz... A z balkonu na balkon bardzo łatwo się dało przejść. Do tego wszystkiego z naszego budynku do restauracji i basenu trzebabylo przejsc przez drogę. Fakt, wspomniane bylo w ofercie, że hotel współpracuje z drugim przez drogę ,ale my chcieliśmy ten glowny. No i jeszcze w pokoju mieliśmy pełny aneks kuchenny (mielismy allegro inclusive)!! PoPo zgłoszen roszczen do rezydentki usłyszeliśmy,że 'przeciez wiadomo,że to wszystko jest przereklamowane i kto wgl wierzy w foldery wycieczek zorganizowanych.... ",Mimo to poszła i zgłosiła portierowi, ale dopiero przenieśli nas w połowie wyjazdu. W drugim pokoju łóżka już miały zamiast 4 kółek to 2 i troche mniej się rozjeżdżały, pokój już był mniejszy ale w trochę lepszym stanie ( nie wyglądał,żeby przeszedł niedawno remont --ak oferta opisywała). Zwieńczeniem wyjazdu w ostatni wieczór był szczur, tuptal sobie koło baru, a zarazem wyjścia z kuchni(nie wiem czy nie wyszedł z niej)... A pracownicy zamiast próbować go się pozbyc, wesoło tłumaczyli,że oni z nim piją wieczorami wódkę i , że to jest 'Jerry'. Inni znów mieli karaluchy... Trochę tego jeszcze by się znalazło. Pozdrawiam.