Opinie o All Senses Ocean Blue

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(154 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.3
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Średnio plus

    Dariusz, Jaworzno 20.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Jedzonko takie sobie - zjadliwe ale bez szału. drinki typowo greckie tanie alkohole z tanimi dodatkami - tak żeby było. 🍺 dobre. W trakcie rezerwacji wprowadzono dosyć istotną zmianę a mianowicie usunięto z opisu placyk dla dzieci. Pokoje w porządku z klimatyzacją. W łazience standard czyli grzyb na fugach. Stan obiektu oceniam na średni. Dużo niedociągnięć. lokalizacja hotelu bdb, blisko do plaży, fajny czysty i zadbany basen. Bar dzienny prócz tanich drinków dostarczał kawę, wodę i ciepłe przekąski typu zafoliowane bułki ze śniadania z syneczka (w plus 35 stopniach rzeczywiście można uznać to za ciepłe przekąski). Stały dostęp do lodów (bar + restauracja (niestety w restauracji w połowie pobytu zaczęły się topić - ryzyko zatruciem)). Wiem czego mogłem się spodziewać za tą cenę i to w Grecji dlatego ogólnie oceniam pobyt na Rodos pozytywnie. Jesli chodzi o Rainbow to wszystko w porządku (prócz wycieczki która była niezgodna z opisem).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel nie na 4 gwiazdki

    DANIEL, Gdańsk 26.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Dojechaliśmy wraz z żoną i niespełna 2 letnim synem o 3:40 na miejsce, zameldowaliśmy się i idziemy do pokoju a tam totalna masakra. Wszędzie piach, obdrapane ściany, drzwi które przepuszczały tone światła do wnętrza + owadów. Na środku pokoju uskok, o który w ciągu parunastu minut wielokrotnie się potknelismy a syn przewrócił lub spadł... Najgorsza była jednak łazienka, w prysznicu pełno piachu, włosów a po chwili pokazał się nam w nim karaluch, na wszystko mam zdjęcia i filmiki. Dopiero drugiego dnia dzięki Panu Dariuszowi z recepcji udało się otrzymać sterylniejszy pokój. 3 gwiazdki daje tylko za to że zawsze było dużo jedzenia oczywiście powtarzającego się, hotel niedaleko morza i były to pierwsze nasze wakacje z dzieckiem, to jedyne plusy pobytu

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Mogło być lepiej

    Aleksandra 11.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Brak animacji dla dzieci, pomimo informacji na stronie biura podróży, że takie animacje w hotelu są (jedyna atrakcja to mini disco trwające 15 min od godz. 20:45, kiedy większość dzieci śpi...). Pokoje rodzinne os strony basenu, gdzie wieczorem odbywają się imprezy, więc jest głośno. Jedzenie monotonne, codziennie praktycznie to samo, tłuste, ciężkostrawne, mało owoców (co jest zaskakujące). W hotelu karaluchy, łazienka kwalifikuje się do remontu (zapleśniały silikon). Zaletą hotelu jest miły personel, pokoje codziennie sprzątane, spory basen z dużą ilością leżaków. Blisko do morza i miasta Rodos. Co do samego biura podróży oburzający jest fakt takiej organizacji wycieczki dla osób z Warszawy, że trzeba zdać klucze do pokoju o godz. 11, podczas gdy lot jest kolejnego dnia nad ranem, więc czeka się w hotelu 15 godzin na transfer na lotnisko, w tym w porze nocnej (nie polecam dla rodzin z małymi dziećmi), bez dostępu do łóżka czy własnej łazienki (są dwie łazienki ogólnodostępne, przy czym przez kilka godzin trzy z czterech kabin w łazience męskiej były nieczynne...). podkreślenia wymaga fakt, że osoby ze wszystkich pozostałych miast miały transfer na lotnisko w tym samym dniu, w którym zdały pokój i jedynie dla podróżujących z Warszawy zafundowaną wątpliwą przyjemność oczekiwania w lobby przez 15h... Możliwość przedłużenia doby za 45 euro tylko do godziny 18, co przy podróży z małym dzieckiem jest nieporozumieniem. Ogólnie za tę cenę można na pewno znaleźć coś lepszego.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel niezgodny z prezentowaną ofertą

    JAKUB, POZNAN 19.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Minusy: - potężny smród z kanalizacji w łazience w pokoju hotelowym - przeciętna czystość pokoju + zaniedbana łazienka i zaniedbany balkon - w hotelu karaluchy (w naszym pokoju nie spotkaliśmy, ale na korytarzu spotykane, a inni goście sugerowali, że u nich niestety zabrakło szczęścia co do braku obecności karaluchów w pokoju) Plusy: - dobre kolacje i obiady w restauracji AI - super mili i pomocni pracownicy hotelu i restauracji - blisko plaża, sklepy i względny spokój (jedynie samoloty lądują obok, ale traktowaliśmy to jako plus - szybki transfer) - mili rezydenci z Rainbow Jeżeli minusy są do zaakceptowania to ok, chociaż w 1 tyg czerwca w tej cenie oczekiwałoby się przynajmniej większej czystości i chociażby neutralnego zapachu

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wypoczynek czerwiec 2025

    Robert 11.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Hotel w spokojnej okolicy pokoje sprzatane codziennie + wymiana ręczników . Jedzenie w miare głodnym się nie chodziło lecz bez szału bardzo dobre ciasta no i feta . Blisko lotniska to na plus lądujące nad hotelem samoloty nam akurat nie przeszkadzały ale niektórzy z gości sie skarżyli na hałas. Dużym plusem wypożyczalnia aut obok hotelu w przystepnej cenie polecam . Ogólnie hotel godny polecenia .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dostateczny

    Dariusz, Środa Wielkopolska 20.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Brak prądu 2 dni 🥴 łazienka z której wydzielał się nieprzyjemny zapach z kanalizacji ,klimatyzacja w pokoju która nie była dawno czyszczona ,pod łóżkiem nie zamiatane dawno 😉śmieci po poprzednich lokatorach ,jedynie pogoda atrakcje i jedzenie dobre

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Polecam poszukać innego hotelu, w szczególności osoby z dziećmi.

    MARTYNA, Iwonicz-Zdrój 20.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Czystość hotelu oceniłabym na słabą, hall główny wygląda pięknie i robi wrażenie, natomiast gdy weszliśmy do pokoi zastaliśmy mnóstwo kurzu i plam. Codzienne sprzątanie polega jedynie na wyniesieniu śmieci i wymianie ręczników, które nie zawsze były i tak czyste. Jedzenie było dość monotonne. Warzywa były bez smaku, a mięso ociekające tłuszczem, przez cały pobyt jeden rodzaj ryby na parze oraz mule. Co ciekawe all in clusive jednak za drinki np. Mojito trzeba zapłacić 8 euro. Jest tylko kilka drinków, które mamy za darmo, z tym że do 23, później trzeba było już płacić. Najgorsze jednak były 2 wieczory bez prądu. Pierwszego dnia po naszym przyjeździe podczas animacji nastąpiło zwarcie i do następnego dnia do godziny 13:00 była przerwa w dostawie prądu, co za tym idzie rozmrożona lodówka w pokojach i zalana podłogą oraz brak możliwości zagrzania dzieciom jedzenia. Śniadanie też składało się z kanapek. Następnego dnia stało się to samo, a recepcja nie była w stanie nawet określić kiedy mniej więcej ten prąd odzyskamy. Porozstawiane świeczki dawały bardzo mało światła, a goście potykali się o własne nogi. Podczas spotkania z rezydentem zostaliśmy poinformowani, że w razie czegokolwiek mamy się z nim kontaktować, jednak po wielu próbach nie dało się do niego dodzwonić i nigdy też nie oddzwonił. Basen w teorii miał być otwarty do godziny 18, w rzeczywistości basen ze zjeżdżalniami był zamykany o 16/17. W barze przy basenie miały być podawane przekąski, które składały się jedynie z kanapek. Z plusów obsługa hotelu była miła, a plaża niezatłoczona. Sklepy były blisko.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Adekwatna cena do jakości

    Mateusz, Wrocław 17.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel wymaga remontu , za mała ilość pracowników. Pokoje średnio posprzątane , zależy jak się trafi. Jeden pokój ok, w drugim zepsute elementy. Bar z jednym barmanem, raz na jakiś czas przyjdzie na chwile drugi. Trzeba ciągle stać w kolejce po drinki1 barman na 400 pokoi hotelowych. Brak animacji dla dzieci , dwie zjeżdżalnie z atrakcji . Wieczory tematyczne dla dorosłych słabe. Jedzenie okej, ale tylko dla tych, którzy jedzą mięso. Dla wegetarian bardzo słaby wybór. Ogółem do tego hotelu bym nie wrócił . Z plusów , na recepcji pracuje sympatyczny i pomocny Polak. Jak ktoś nie zna języków to fajne ułatwienie żeby coś załatwić. Odradzam wycieczki organizowane przez rezydenta, bezpośrednio w Rodos(15min drogi ) wycieczki ciekawsze i 2/3 RAZY tańsze niż oferuje rezydent

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wakacje

    Karol 10.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Hotel All Senses Ocean Blue wymaga generalnego remontu – pokoje są mocno zużyte, a klimatyzacja mimo zgłoszeń nie działała prawidłowo. Jedzenie było w miarę, choć często zimne. Plusem był upgrade pokoju z prywatnym basenem oraz pomocna obsługa. Minusem zdecydowanie brak plaży przy hotelu. Same wakacje były w porządku, choć nie najlepsze, ale za to biuro podróży Rainbow spisało się świetnie – organizacja wyjazdu, transfery i kontakt z rezydentem były na bardzo wysokim poziomie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel ok, na koniec rozczarowanie

    Katarzyna, Rzeszów 16.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel spełnił nasze oczekiwania, jedzenie pyszne. Karaluch rzeczywiście jeden napotkany na szczęście na korytarzu, nie w pokoju. Minus za brak placu zabaw, który był w opisie oferty. Niestety na koniec rozczarowaliśmy się. Byliśmy jedyna rodzina, która wracała z tego hotelu w tym terminie. Bus miał podjechać o godz. 5.00. Czekamy od 4.50 zgodnie z zaleceniami na tablicy, 5.10 nie ma nikogo. Rezydent nie odbiera, kolejny nie odbiera, kolejny odebrał i stwierdził, że nic nie wie o opóźnieniach i żeby czekać. Dopiero rezydent Sławomir (któremu serdecznie dziękujemy) zainteresował się sprawą, zamówił nam taksówkę. Jednak taksówka nie posiadała fotelika dla naszego prawie 2 letniego synka. Byliśmy mocno zestresowani, dziecko wybudzone niepotrzebnie godzinę wcześniej. Taksówka przyjechała około 5.45. Zdążyliśmy na odprawę, jednak kosztowało nas to dużo niepotrzebnego stresu. Rezydent miał być na lotnisku, nikogo nie było. Wielkie rozczarowanie na koniec... Przez to, że byliśmy jedyna rodzina z tego hotelu, zostaliśmy potraktowani po macoszemu. Nie po to wykupiliśmy wakacje z biura podróży, żeby na koniec zastanawiać się jak i czym dotrzeć na lotnisko. Przykre.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem