Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
próbowałam już tutaj dodać opinię, ale zdje się że mogą być tylko pozytywne, wiec ok zacznę jeszcze raz. przez środek hotelu przebiega hałśliwa droga, pokoje to na pewno 3 gwiazdki i czas się tam zatrzymał w latach 80-tych, obsługa taka sobie i ciągle monotonne żarcie, naprawdę jest dużo innyh miejsc gdzie można lepiej wypocząć. baseny owszem ładne jak komuś nie przeszkadza przystanek autobusowy pięć metrów od nich i świeże spaliny :) poza tym w nocy hałasowała (wyłączona!) klima i trzeba było wzywać technika który za bardzo nie umiał jej wyłączyć więc co chwila było pstryk! pstryk! od aluminowych kratek które się prężyły i kurczyły na przemian a co do plaży to ma raczej charakter symboliczny, po prostu parę rzędów ciasno ułożonych parasolek. basen na 11 piętrze całkiem ok ale daleko stamtąd do morza i ile można siedzieć przy basenie to wszytko, nie polacam za bardzo i tyle! według mnie jak się wyważy wszytko na plus i minus to hotel może 3,5* góra 4* jak kto życzliwy
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo sredni hotel
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyspa Rodos jest piękna i zachęcam do jej odwiedzenia. Rezydenci Rainbow są profesjonalni i dbają należycie o wczasowiczów. Natomiast pobyt w hotelu Amathus dostarczył mi niezbyt miłych wspomnień, z którymi chciałbym się podzielić. Na początku zostaliśmy przydzieleni do pokoju na 3 piętrze z którego balkon wychodził na wewnetrzny dziedziniec hotelu, który praktycznie całkowicie zarośnięty był różnymi lokalnymi roślinami - wiec widoku nie było praktycznie żadnego i wrażenie było jakbyśmy siedzieli w samych krzakach. Do tego przylegał drugi balkon pod kątem prostym, gdzie zakwaterowani byli również Polacy, więc o intymności nie można było marzyć. Ponieważ poniosłem wysokie koszty za ten pobyt - ponad 17 tys zł za 3 osoby na 2 tygodnie + 1 wycieczka opłacona w kraju, więc zacząłem interweniować. W recepcji hotelu dowiedziałem się że jak dopłace 35 EUR/dobę to mogę liczyć na lepszy pokój. I rzeczywiście dostałem pokój na 8 piętrze z pięknym widokiem na całe wybrzeże w odnowionym i dobrze wyposażonym pokoju. Potem zaobserwowałem że na tym piętrze pokoje zajmowali goście z Europy Zachodniej, ale nie Polacy. Po drugie - nikt nas nie poinformował że jak będziemy używać smartfona na terenie hotelu, to może on automatycznie połączyć się z siecią turecką, co narazi nas na dodatkowe koszty - efektem tego było naliczenie ok 350 zł do abonamentu dodatkowo za rozmowy z krajem dla mojej żony z sieci T Mobile ! Dopiero w czasie wycieczki dookoła wyspy dowiedzieliśmy się o tym, ale było już za póżno. Po trzecie - nikt nas nie poinfomował że w ramach all inclusive ten hotel ma jakiś limit ilości spożywanych napojów - więc jak opuszczałem pokój wracając do domu, dowiedziałem się że za dużo wypiłem napojów przy basenie /nie korzystałem z napojów alkoholowych/ i muszę dopłacić 2,5 EUR !?
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zdecydowanie nie zasłyguje na 5 *. Pokoje są niezwykle zniszczone, obejrzeliśmy ok 6 pokoi i w żadnym nie byliśmy w stanie się zatrzymać. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na dopłacenie (drugie tyle) i pprzeniesienie do hotelu Amathus Luxury. Jest tam bardzo drogo ale tamten hotel zasługuje na 5 *.