Opinie o Amus Hotel & Spa (ex. Rhodes Bay Hotel)

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(105 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    polecam

    agnieszka, sierpc 15.07.2014

    hotel z bardzo dobrym wyżywieniem, pięknymi widokami, lecz średnimi pokojami -raczej w standardzie 3gwiazdek

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pobyt sierpień 2022

    Krzysztof, Warszawa 25.08.2022

    Generalnie super wakacje. Hotel posiada sporo basenów (ciekawy na 11. piętrze), przyjemną kamieniastą plażę z leżakami (polecam zabrać buty do wody). Personel miły i pomocny. Jedzenie smaczne, aczkolwiek dość monotonne (raz na kolacji był wysyp dań z owocami morza, a później już standard). Hotel nie należy do najnowszych, natomiast jest świeżo wyremontowany (za wyjątkiem klatek schodowych i toalet w spa). Mała łazienka w pokoju (pod prysznicem bardzo mało miejsca). Rainbow sprzedał nam pokój z balkonem/tarasem natomiast przydzielono pokoj z oknem (co uniemożliwiało wysuszenie czegokolwiek).

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pozytywna ocena

    Waldemar Bydgoszcz 28.03.2014

    Ogolna ocena dobra

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje sierpień 2019

    Katarzyna, Rumia 15.08.2019

    Pobyt w hotelu uważam za udany. Byłam z mężem i 8 letnim synkiem. Bardzo fajna plaża wydzielona dla hotelu. A co do 5* to jedzenie oceniamy na 6*, bardzo urozmaicone i smaczne, co do obsługi to 4*, zależy w którym miejscu A co do pokoi od 4 piętra w dół to masakra, do remontu jakieś 3*. Polaków umieszczają na 4 piętrze. My za dopłatą 20 € za noc przenieśliśmy się na 1 piętro, a dopłata za widok na morze. Usytuowanie hotelu w bardzo dobrym punkcie. Animacje bardzo słabe i hotel nie polecany dla rodzin z dziećmi. Głębokie baseny od 130 cm.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    wszystko ok

    Urszula, Lodz 02.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    pobyt jak najbardziej udany

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Amathus Beach Hotel Rainbow

    Magdalena, Radom 05.09.2019

    Jeśli chodzi o obsługę, jedzenie i ambicje hotelu to fakt 5* ale standard pokoi niestety na 3*, wymagają remontu bynajmniej na tym piętrze co my mieliśmy pokoje. Dużą zaletą jest serwis sprzątający, codziennie sprzątanie. Dla nas jednym największym minusem jest słaba obsługa w biurze rainbow w Radomiu gdyż nie zostaliśmy poinformowani o tym że musimy sobie jedną dobę hotelową dokupić sami która nie była wliczona w koszt wycieczki a dodam że byliśmy z półrocznym niemowlakiem. Więc hotel polecam jak najbardziej natomiast samo biuro rainbow z siedzibą w radomiu w galerii słonecznej już nie bardzo za nie udzielenie wszystkich istotnych informacji.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Przeciętniaczek,jak na 5*

    Jarosław, Gdańsk 05.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Hotel dobrze wychodzi na zdjeciach ;-00 W rzeczywistości dawno już wymaga remontu i odświeżenia! uwaga!Pokoje z widokiem za dodatkowa opłatą,którą warto zabezpieczyć w biurze,bo na miejscu ceny dwu,trzykrotnie wieksze! dosyć dobre zaplecze sportowo rekreacyjne i jakośc basenów. Plaża taka sobie,do której dziwaczny dostęp przez tunel pod ulica;-))) Na zdecydowaną uwagę zasługują bufety lunchowe i kolacyjne,różnorodność potraw może śmiało usatyswakcjonować malkontentów! w przeciwieństwie do wieczoru ala carte,słaby i prościuteńko zorganizowany. W wieczornym programie rozrywkowym,w wiekszości wystepuje personel hotelu;-0000 Ważne!!!Zdecydowaną większość gości hotelowych stanowią osoby w mocno statecznym wieku/60-70/ Odradzam pobyt z dziećmi!! Bezpośrednia okolica słabiusieńka i mało atrakcyjna,ale łatwiutki dostęp do taniego busa lokalnego i wszędobylskich taxi. I jeszcze jedno:nawet na tej wyspie mocno już odczuwalny kryzys gospodarczy Grecji.Przykre. I jeszcze drugie:samolot z opóżnieniem przeszło 3 godziny,calusieńki pierwszy dzień z głowy,a w hotelu czekały suche bułki z serem lub szyną:-((( Dużo,dużo więcej oczekiwaliśmy od 5* !!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel Rhodes Bay - Różne Standardy Pokojów

    Jakub, Warszawa 11.09.2020

    Ogólna Ocena Pobytu. 4- : Jedzenie 5 (Bardzo dobry Bufet), Czystość 3+ ( Trzeba przypominać o posprzątaniu pokoju), Baseny 4, Fajne Baseny, trochę za mało atrakcji (brak zjeżdżalni, brak masaży wodnych). Pokoje 2+ (niestety pokoje to nie standard 5 gwiazdkowy ale maksymalnie 3, klienci Rainbow Polska właśnie takie otrzymują, inni goście dostają lepsze Hotele w lepszych Standardach). Dojście do morza przez Ulicę ocena 4-.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    nie miło oceniam początrek wakacji, ale to z powodu jak niżej

    Katarzyna, Warszawa 05.08.2014

    Na lotnisku w Warszawie spędziałam wiele godzin, gdyż samolot był opóźniony blisko 4 godziny, co było tym przykrzejsze, że lot był zaplanowany w środku nocy. Na lotnisku na Rodos, wymeczoną nieprzespaną nocą spędzoną na na Okęciu, rezydent poinformował, iz bez mojej zgody zmieniono mi hotel, bo w tym, który zarezerwowałam w styczniu jest "overbooking". Nie wyraziłam absolutnie na to zgody i chyba tylko dzięki temu, że jestem osobą z problemami zdrowotnymi, rezydent wyraził zgodę na moj pobyt w hotelu zarezerwowanym przeze mnie 5 miesięcy wcześniej zapewnaijąc mnie, że w hotelu wszystko jednak będzie załatwione i nie będzie kłopotu. Niestety hotel nic o tym nie wiedział i pokazał mi, że w ogóle nie zostałam "zgłoszona" jako ich gość. Dopiero po jakimś czasie hotel znalażł dla mnie i dla córki wolny pokój.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wczasy sierpien 2022

    Agnieszka, Bełchatów 22.08.2022

    Hotel odrestaurowany natomiast nie w calosci, widac niedociagniecia rowniez w infrastrukturze (tylko 1 lazienka w czesci ogrodowo-basenowej - ciagla kolejka). Prysznice w czesci SPA stare, wrecz rozpadajace sie kabiny. Pokoje odnowione w calosci, lacznie z lazienkami. Bardzo ladne patio przy lobby (kaskada wodna, staw z rybami, palmy). Bardzo dobre jedzenie, kazdy znajdzie cos dla siebie. Minusem jest dozwolone palenie na zewnatrz w czesci publicznej, czyli tarasy w restauracjach i czesci basenowej, czasem to irytowalo, w szczegolnosci przy posilkach. Hotel raczej nie jest oblegadny przez Polakow (2-3 rodziny na turnus), wiekszosc stanowia Brytyjczycy, ok 80%, a co za tym idzie zero zasad :) - do basenu wchodza z jedzeniem, napojami a nawet papierosami - obsluga hotelu nie reaguje, pozniej plywaja w basenie kubki, torebki, ktore ratownik wylapuje.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem