Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ok jednak dla Polaków przygotowane pokoje najgorszej jakości. Miał być pokój z internetem - internet tylko na balkonie w pokoju brak. Brak szafy na ubrania , przez cały pobyt walizki były na podłodze bo nie było gdzie położyć ubrań. Jednego dnia nie było wody przez jakiś czas. Podobno tylko w części w której my spaliśmy często się to zdarzało. Także poziom jakości do ceny uważam nieadekwatny. Oczywiście były ładne, normalne pokoje ale te otrzymywali Brytyjczycy czy Niemcy. Byłam na wakacjach i z Itaka i z TUI i w Rainbow przyznam szczerze kontakt z klientem bardzo słaby. O wszystko musiałam się sama pytać, nawet o umowę. Dziwne. Bardziej klientowi zależało na kontakcie niż Rainbow. Złożyłam reklamację również brak odpowiedzi co się z tą reklamacją dzieje. Przykro to pisać ale raczej jest to pierwszy i ostatni wyjazd z Rainbow.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z plusów: ładne, ciepłe morze, fajna plaża, dobra animacja. Hotel jest blisko miasta Rodos. Przy hotelu najtańsza i najlepsza w okolicy wypożyczalnia samochodów. Z minusów: brud i syf, naczynia myją się byle jak; hotel pełny, ludzi za dużo, często brak leżaków, te które są rozwalone, nie wystarczało naczyń; słabe jedzenie (w dodatku nie zawsze świeże). Oprócz tego były problemy z wylotem. Samolot nie mógł wystartować przez usterkę, spędziliśmy cały dzień w samolocie, ale w końcu lot przenieśli.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hej, postaram się po krótce opisać pobyt ..na miejscu byliśmy jakoś koło 13:30 czasu Greckiego .Po zameldowaniu udaliśmy się do pokoju .My akurat mieliśmy wykupiony w pobyt w części Garden -anex. Niestety na samym wejściu czuć wilgoć w pokoju ,a wszystko spowodowane brakiem wentylacji jak i okna w łazience ..w pokoju mieliśmy towarzyszy mrówki ,które towarzyszyły Nam cały pobyt mimo iż incydent zgłosiłam na drugi dzień rezydentowi . W kolejnych dniach przy uruchomieniu klimatyzacji wypadł Nam z niej karaluch .Pokoje "sprzątane " codziennie tak po Grecki :)ręczniki również wymieniane codzienne .. Woda donoszona 1.5 dziennie , niestety jednego dnia o Nas zapomnieli .Kawa ,herbata na przyjazd była , później musiałam upominać się 3 razy ,aż w końcu przestałam .W części garden były śniadania , smaczne ale dużo mniejszy wybór niż w głównej restauracji . Zimne przekąski jak i również napoje miedzy 10-17 ,później trzeba udać się do głównego budynku .Tam za to w porze posiłków kolejki ....jak za dawnych czasów :) Podsumowując moim zdaniem błędem jest pisanie ,że hotel ma 4* , główna część owszem ,ale nie cześć garden ... tam ledwo 3 * .Biuro Rainbow powinno poprawić opis oferty , bo wprowadza w błąd .. wiele osób z pokojów anex było bardzo nie zadowolonych .Jedzenie smaczne , duży wybór ,plaża kamienista ..Jeszcze jedno o 7 "Janusze" zajmowali leżaki , mimo iż przez cały dzień nikt się na nich nie położył ..Jeśli miałabym kolejny raz ,być w tym hotelu , to wybrałabym pokój w części głównej mimo dopłaty ...
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel duży. Zbyt mała liczba restauracji w stosunku do ilości gości (kolejki do restauracji, brak wolnych stolików). Jedzenie monotonne. Połowa naszej grupy zatruła się czymś. W pokojach czuć zapach stęchlizny, niezbyt czyste. W shower room spotkaliśmy karalucha.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel swoje lata świetności ma dawno za sobą. Pokój (rodzinny superior ) składa się z dwóch pomieszczeń, z których tylko w 1 była klimatyzacja - w drugim temperatura była nieznośna i utrudniała spanie. Materac ma dodatkową funkcję masażu sprężynami wbijającymi się w plecy. Winda w hotelu się notorycznie zacinała i nie dawała gwarancji, że na danym piętrze otworzą się drzwi. Ogólną ocenę hotelu ratują obsługa restauracji/barów oraz animatorzy (Spagetti Team)
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznijmy od all inclusive za które zapłaciliśmy a nie istniało , trzeba było płacić za takie rzeczy jak sok , mrożona kawa , popcorn , drinki , które w innych hotelach nawet tańszych są w all inclusive tu wymagały płacenia . Kolejno następne oszustwo to Aqua Park , który praktycznie nie istnieje - cały ten pseudo aqua park to tak naprawdę 5 zjeżdżalni i brodzik dla dzieci z wodą głębokości 40 cm , więc nie ma to nic wspólnego z aqua parkiem tym bardziej że ratownik wygonił mi z basenu 5 letnią córkę bo basen na aqua parku służy tylko i wyłącznie dla osób które wypadają ze zjeżdżalni do tego na aqua parku trzeba płacić za wszystkie większość rzeczy które dostępne są all inclusive w pozostałych częściach hotelowych . Cześć garden w której mieszkaliśmy nie zasługuje na więcej jak 3 gwiazdki , wysłużona , łuszczący się cement w około basenu , połamane leżaki nie nadające się do niczego , obraz psuje również snack bar w części garden gdzie przekąski dostarczano tylko rano , więc wieczorem albo jedzenie było nie do końca świeże albo nie było go wcale . Teraz może napiszę to co nam się podobało : bardzo miła obsługa , która mimo tych wszystkich niedogodności starała się nam dogodzić jak tylko mogła , jedzenie bomba - lepsze niż jadaliśmy w 5 gwiazdkowych hotelach , animacje wieczorne mimo że mini disco dla dzieci było o niedorzecznej porze zaczynało się o godz 21:30 dzięki Sandrze i Melisie bomba, to takie dwa dobre duchy tego miejsca , animacje dla dorosłych super , co do barmanów w głównym barze duży pozytyw , obsługa w głównej restauracji na 5 gwiazdek , bardzo dobrym wyborem jest wybór Greckiej Tawerny ( bezpłatna raz na pobyt ) , Burger Haus mimo że jest w ofercie Reinbow to już nie istnieje
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Gdyby nie łazienka można by uznać urlop za udany. Dostałyśmy z siostrą pokój w aneksie na poziomie minus zero. Kierunek spływu w kabinie był po drugiej stronie niż kratka ściekowa i cała woda wypływała na łazienkę i pokój. Walka z wodą przy użyciu ręczników (bo nie było czym zebrać wody) po każdej kąpieli. Gdyby nie dwie dzikie awantury u menadżera hotelu pokój nie byłby sprzątany ani razu. Po czterech dniach jak już wszystkie ręczniki skisły ktoś łaskawie przyszedł je wymienić. Inni mieszkańcy aneksu nie doczekali sprzątania przez cały pobyt. Całe działanie obsługi kończy się na zapisaniu zgłoszenia w zeszycie na recepcji. Wpis dotyczący pokoju nr 5001 (omijajcie go) pojawiał się codziennie i nic z tego nie wynikało. Mam wrażenie, że Polacy są tam traktowani jako goście drugiej kategorii i nie specjalnie się nimi przejmują. No chyba ze ktoś wykupił pokój superior w budynku głównym. Tam może jest inaczej. Bezradna była nawet Pani Paulina z recepcji, która tłumaczyła wielokrotnie o co nam chodzi. Szczytem była odegrana komedia przez dwóch panów ze skrzynkami narzędziowymi, którzy przyszli wieczorem zobaczyć co się dzieje i obiecali, że naprawią to jutro jak będziemy na wycieczce. Chyba myśleli, ze dwie blondynki uwierzą ze w kilka godziny można wymienić podłogę w łazience. Dodatkowa atrakcją hotelu są nisko latające samoloty. Po 68 w godzinach od 4 rano do 24 przestaje to być zabawne. Hotel za to nadrabia przemiłą obsługą w stołówkach i barach, bardzo dobrym jedzeniem i dobrym białym winem. Plaża i morze bajeczne (potrzebne buty do wody). Okolica piękna.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel wymaga generalnego remontu. Największy minus to brud; pobieżnie sprzątane pokoje, burd w jadalni i na basenach.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Standard hotelu, to podobno 4 gwiazdki i być moze taki jest w głównym budynku. Dostając pokój w części aneksowej przygotujcie się na 3 gwiazdki max, mrówki chodzące po Was w nocy i wytrząsane z włosów rano, oraz grzyba na ścianie. Z drugiej strony w części aneks jest dużo ciszej i byłoby idealnie, gdyby standard pokoju był adekwatny do ceny. Na terenie jest kilka basenów i zawsze można znaleźć chociaż jeden mniej obłożony. Nigdy nie zabrakło leżaka na plaży. Zdarzyły się ginące dmuchane kółka i flamingi, ale za to może odpowiadać porywisty wiatr. Obsługa bardzo miła i zawsze chętna do pomocy. Polecam rodzinom z dziećmi o ile dostaniecie pokój w głównej części kompleksu. Duzo atrakcji dla najmłodszych i aquapark daja radę. Z drugiej strony hotel jest otwarty i każdy może do niego wejść, na dzieciaki trzeba uważać.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
dzie do hotelu okazało się, że pomimo telefonicznego zakupu pokoju z widokiem na morze , otrzymaliśmy pokój na 1 pietrze z widokiem na dach parteru, kominy wentylacyjne i ulicę. Otrzymałam informacje od recepcjonistki, że taki pokó został zakupiony dla nas. Za pobyt, ilu dniowy? No właśnie . W ofercie internetowej 8 dni, w rzeczywistości przyjechaliśmy do hotelu ok 21, w piątek, a wylatywaliśmy o 17 w następny piątek, czyli trzeba było być na lotnisku o 13. Tak więc za 7 noclegów i 5.5 dnia zapłaciłam za 2 osoby ponad 6tys. złotych. Po licznych rozmowach ustaliłam z menedzerką, że od dnia następnego dostaniemy pokój z widokiem na morze z dopłatą 240 Euro??!!. koniec końcem przy opłacie rachunku zapłaciłam 120 euro. W pokoju na łóżku był bardzo twardy materac, ale kiedy zgłosiłam to w recepcji- natychmiast został zmieniony. Tak samo leżaki na żwirowej, niestrzeżonej plaży były bardzo twarde, bez materacy. Piszę o tym dlatego, że mam chory kręgołup i niestety organizator powinien brać pod uwagę, że ktoś może potrzebować miękkie materace. Przez pierwsze dwie noce, w okolicy baseny do piątej rano ktoś urządzał sobie imprezę. Nikt nie reagował z obsługi. Na trzeci dzień zadzwoniłam w nocy do recepcji, aby uciszono hałasujących, bo nie dałam rady spać. Już po drugiej interwencji impreza się zakończyła. Poza tym jedzenie doskonałe, czysto, personel miły i uśmiechnięty, doskonałe masażystki w SPA. Niezbyt dużo dzieci, jednak dla lubiących ciszę i spokój radzę szukać innego hotelu.