Opinie o Blue Bay

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(582 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    pierwsze wakacje z dziećmi

    Dorota 24.06.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    W tym roku po dwuletniej przerwie związanej z COVID 19 postanowiliśmy wybrać się na wczasy z dwójką małych dzieci- 4 latka i 10 miesięcy. W biurze turystycznym nas zapewniano, że jedziemu do bardzo rodzinnego miejsca. Zaproponowano nam pokoje w budynku aneks ze względu na ciszę tam panującą i ogólny spokój w stosunku do budynku głownego. Również zaproponowano nam pokój typu "rodzinny aneks" i w opisie czytamy że ma to być pokój z dwoma oddzielnymi sypialniami- super opcja dla naszej czwórki. zarezerwowaliśmy również 2 rejsy, najpierw na wyspę Symi, później Chalki ( gdy zmieniono termin pierwszego z rejsów, bo w pierwotej wersji miały się odbywać w jednym dniu). W dniu wyjazdu samolot wystartował z godzinnym opóźnieniem, dojechaliśmy do hotelu około 1 w nocy i.. to pierwsze rozczarowanie.. pokój który miał mieć 2 sypialnie ma 1. Po telefonie do rezydentki dowiedzieliśmy się ze dostaliśmy pokoj za jaki zapłacilismy. Na spotkaniu dodatkowo dowiedzieliśmy się że jest tylko rezydentką i nic więcej nie może zrobić jak wysłać wiadomość do szefa, ale jest sobota więc sprawa będzie rozpatrzona w poniedziałek. Na nasze szczęście w recepcji była Polka która po rozmowie z szefem dała nam klucz do pokoju obok. A w pokoju.. hmm tynk ze ścian odpadał, sprzątaczki sprzątały bardzo pobieżnie, głownie zabierały śmieci. Śmieci które wymiotły na korytarz z naszego pokoju tak pozostały do końca pobytu. W niedzielę nasz synek dostał jelitówki.. więc nie daliśmy rady popłynąć na Symi, mogliśmy zadzwonić do ubezpieczyciela i na własną rękę pojechać do wskazanej placówki medycznej bo.. rezydentki na miejscu w hotelu nie było- ona ma pod sobą 30 hoteli tak mówiła.. w środę miał się odbyć rejs na Chalki i tu.. o godzinie 21 we wtorek pani rezydentka zadzwoniła że zepsuł się statek i rejs się nie odbędzie. Podpisałam pismo w którym był zaznaczony zwtot w 14 dni po zakończeniu imprezy.. dziś właśnie minęło a pieniędzy na koncie nie ma.. także tak nam się udały 2 wycieczki fakultatywne Wracając do pokoju i samego hotelu jest położony 10km od lotniska więc codziennie szczególnie w godzinach wieczorno nocnych było słychać lądujące lub startujące samoloty.. marna na cisza. Generalnie jedzenie było średnie. Plaża głownie kamienista. Bardzo fajną atrakcją był aquapark. Budynki typu aneks są około 800m od głownego budynku, idzie się niezbyt ładną okolicą, mija się 2 wypożyczalnie samochodów. Plus za to,że bagaże przywozi obsługa. w dniu wyjazdu od 11.50 czekaliśmy na autobus w niemalże pełym słońcu przed recepcją.. autobus przyjechał o godzinie 13 i nasz samolot miał również w tą stronę ponad godzinne opóźnienie lotu. Udało nam się pojechać do miasta Rodos- rewelacja bardzo polecamy. Przereklamowana natomiast jest dolina motyli, która jest górą z bardzo dużą ilością schodów, a motyli było.. 2. Fajna farma zoo w pobliżu. Wisienką na torcie był fakt, że zgubiliśmy w samolocie w drodze do rodos tablet- linia lotnicza nas odesłała do rainbow, a reinbow na własną rękę na lotnisko.. tableta tam nie było. Podsumowując wakacje dla ludzi o kocnych nerwach. Nie tak sobie to wyobrażałąm. Nie jestem bardzo wymagająca, ale skoro płacę między innymi za pomoc rezydenta na miejscu to chyba nie powinno się załatwiać wszystkiego samemu. Woda w basenach dość czysta, małą ilość leżaków wokół basenów szczególnie w części aneks. Podsumowując- wakacje były dość udane ale to tylko jest zasługa tego że jesteśmy dobrze zorganizowaną rodziną, mówiącą płynnie w języku angielskim. Sama wyspa ładna, słońce cały czas, obsługa hotelu miła i mimo tych wszystkich przygód udało nam się chociaż trochę odpocząć.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    11 dni w Blue Bay

    Edyta 20.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Blue Bay Resort, Rodos – nasze wrażenia po 11 dniach pobytu. Z przykrością stwierdzamy, że Blue Bay Resort nie spełnia standardów czterogwiazdkowego hotelu, zwłaszcza w części Garden. Obiekt jest wyraźnie zużyty, wymaga pilnego remontu i odświeżenia – już od recepcji, która nie robi reprezentacyjnego wrażenia. Na szczęście traktowaliśmy hotel głównie jako miejsce do spania, więc nie wpłynęło to znacząco na całość pobytu. Pierwszy przydzielony pokój – niestety – był dużym rozczarowaniem: maleńki, zagrzybiały, zlokalizowany niemal w piwnicy, z widokiem na mur. Nie spełniał nawet minimalnych standardów. Po interwencji jeszcze tego samego ranka zaproponowano nam lepszy pokój – przestronniejszy, czysty, z ładnym widokiem. Wciąż daleko mu było do poziomu 4*, ale zmiana była zdecydowanie na plus. Brakowało jednak podstawowego wyposażenia, jak np. krzesła. Na uznanie zasługuje szybka i uprzejma reakcja recepcji – w ramach przeprosin w pokoju czekały wino i owoce. Sprzątanie odbywało się codziennie, ręczniki były wymieniane regularnie. 🍽️ Wyżywienie Lunch i kolacja były smaczne, dania świeże i estetycznie podane. Niestety, śniadania rozczarowywały – monotonne, z ograniczonym wyborem ciepłych dań i przewagą słodkich przekąsek. Dodatkowym utrudnieniem były długie kolejki do stolików. 🌊 Plaża i udogodnienia Plaża przy hotelu jest ładna, a widoki o zachodzie słońca – zachwycające. Plus za napoje w szkle serwowane w restauracji i barze (na plaży i przy basenie – już tylko w plastiku). Ręczniki plażowe można było wymieniać co dwa dni, choć często ich po prostu brakowało. 🏄‍♂️ Aquapark Z pozoru jeden z atutów hotelu, niestety – wymagający poprawy. Stan techniczny zjeżdżalni, czystość obiektu i poziom zaangażowania ratowników pozostawiają sporo do życzenia. 🎭 Animacje i obsługa Wieczorne animacje były dość przeciętne, słabo angażujące. Na duże uznanie zasługuje natomiast obsługa – niezwykle miła, uśmiechnięta i pomocna. Pracownicy są otwarci, życzliwi i nienastawieni na napiwki. 💸 Cena a jakość Największym rozczarowaniem była nieadekwatność ceny do oferowanego standardu. Kwota, którą zapłaciliśmy, zupełnie nie odpowiadała jakości zakwaterowania ani poziomowi infrastruktury. Oczekiwaliśmy zdecydowanie więcej – zarówno w zakresie pokoi, jak i całego zaplecza hotelowego. 📌 Podsumowanie Blue Bay Resort ma potencjał, ale obecnie nie zasługuje na cztery gwiazdki. Hotel wymaga inwestycji, modernizacji i poprawy organizacji. Choć dzięki dobrej kuchni i uprzejmej obsłudze udało się nam spędzić miły urlop, to niestety nie był to wypoczynek adekwatny do ceny. 🏝️ Sama wyspa Rodos – absolutnie przepiękna! Bogata w kulturę, widoki i klimat – Rodos zdecydowanie polecamy!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    13.06.2025

    Mirosław 30.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Witam. Szczerze nie polecam....hotel stary ,swoje lata świetności ma już za sobą .Biorąc pokój typu standard ląduje się w budynku gdzieś nie wiadomo gdzie 500 metrów od głównego budynku. Tam o jakimkolwiek standardzie nikt nie słyszał . Dopiero po dopłaceniu 150 euro znalazł się pokój w głównym budynku . Za taką kasę 3900 za osobę + 150 euro katastrofa . były to pierwsze i ostatnie wakacje z firmą Rainbow i w tym hotelu .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Urlop na Rodos

    Iwona, Bytom 10.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Przebywaliśmy w Labranda Blue Bay przez 11dni i z przykrością przyznam że za długo. Hotel jest najgłośniejszym i najbrudniejszym hotelem w którym byliśmy do tej pory. Muzyka bębni od rana do wieczora w każdym zakątku hotelu, a nawet na plaży. Przez 11 dni pobytu łazienka nie była ani razu sprzątnięta, a w pokoju została podłoga przetarta i śmieci wyniesione dopiero po interwencji rezydenta, miała być woda mineralna w pokoju, ale też dostarczono dopiero po interwencji, tak samo papier toaletowy. Hotel nie zasługuje ma 4 gwiazdki, lunchboxy też nie były dostępne. Z przykrością stwierdzam że pierwszy raz nie było nam żal wyjeżdżać.Jedyne co to jedzenie było różnorodne, reszty nie polecam.Dodam że zawsze podróżujemy z Reinbow i pierwszy raz było tak źle, ale myślę że jest to wina organizacji hotelu i jego obługi.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    rozczarowanie

    KATARZYNA, Wrocław 06.07.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Wybrałam hotel sugerując się pozytywnymi opiniami na jego temat. Niestety na miejscu czakało mnie rozczarowanie. Hotel nie zasługuje na 4,5 gwiazdki. Na początek dostałam pokój inny niż rezerwowałam. Okazałao się, że Rainbow ma w swojej ofercie źle zrobione opisy pokoji rodzinnych - nie sa dwupomieszczeniowe . Widok na morze z wysokości parteru był znikomy. Pokoje sa słabo wyciszone. Słychac wszystko co się dzieje dookoła jakby to było w pokoju. Materace sa stare i niewygodne, Czuć spręzyny wystające. Hotel pod koniec czerwca był juz przepełniony. Tworzyły się ogromne kolejki do restauracji i barów. Był problem ze znależieniem wolnych leżaków. Częśc gości leżała na ręcznikach na trawie. Brakowął tez czystych ręczników plazowych. Mimo iż wymiana należała się co 2 dni, praktycznie mozna jej było dokonac co 4 dni. Animacje słabe. Zespół międzynarodowy. Animatorki z polski zajmowały się dziećmi, ale na mini disco nie było ani jednej pisoenki po polsku. Polski animator nie miał prawa tez powiedziec kilku słó po polsku do gości. Tak jak robili to animatorzy z innych państw. Występy wieczorne powtarzalne częsciej niż raz na tydzień. Na dodatek dośc póxno , bo zaczynały się około godziny 22:00. W restauracjach i barach brakowało czystych talerzy oraz szklanek i kieliszków. Widziałam jak kieliszki były tylko opłukiwane pod kranem i nalewano juz w niego iinej osobie drinka. Jeśli zwróciło się uwagę obsłudze, to byli oburzeni. Pokojowe notorycznie nie zostawiały wody w naszym pokoju. W hotelu nie działa tez pokój zabaw z bilardem. Jest zlikwidowany.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Dobre, ale jest parę ale...

    Barbara Halina, Jarosław 16.05.2023 | Termin pobytu: maj 2023 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Ogólnie wyjazd zaliczam do udanych zwłaszcza że zakupiony był w ofercie last minute. Ale zastanowić się należy czy te nisko latające co 15 minut samoloty pozwolą Wam odpocząć na urlopie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    rodos wycieczka rodzinna ze znajomymi

    ANNA, TCZEW 16.05.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel fajny ,pokoje wyglądały jak schronisko, rezydent mało zainteresowany klientem. Na pewno będę wraz ze znajomymi wybierała inne biuro podróży.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Część główna bdb, garden annex ndst.

    Oskar Rafał, Warszawa 24.07.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Stanowczo odradzam pobyt w części garden annex. Część sprzedawana jako 4,5*, w rzeczywistości to stare budynki z max 2*. Malutka, stara winda, kiedyś chyba towarowa, poklejona odpadającą szpachlą, nie działa średnio co 2 dni, więc wózek dziecięcy trzeba nosić. W pokoju zamiast trzeciego łóżka było coś, co wyglądało jak wydłużony parapet lub podest na trumnę. Nie dało się na tym spać. Mieszkańcy tej części to goście drugiej kategorii. W części głównej na powitanie jest wino i owoce (znajomi byli w tym samym czasie), w annex nic. Na pożegnanie w części głównej paczuszki z oliwą, w annex nic. Nawet wody i kawy nam nie uzupełniano, bo pani sprzątaczka się obraziła, gdyż upomniałem się o przykrycie na noc (6 nocy nie miałem, spałem pod ręcznikiem, wcześniej nie zgłaszałem, ale gdy i żonie nie dała, to już musiałem poprosić). Restauracja śniadaniowa dla annexu to ok. 30% tego, co w części głównej. Bar z softami, piwem i winem tylko do 17:30, później daleka wyprawa do części głównej. Przekąski? Tylko w części głównej. A część główna? Fajne przekąski, ale restauracja główna przekombinowana - usiądziesz tylko po wskazaniu miejsca przez obsługę, więc czekasz w długiej kolejce, napoje do posiłków tylko serwowane, więc albo bardzo długo się czeka, albo się nie dostaje. Nieważne, czy to sok przy kolacji czy kawa rano, uda się lub nie. Na dolewkę nie ma co liczyć. To nie wina obsługi, która bardzo się stara, ale nietrafionego pomysłu na serwis. Mimo że hotel jest duży, wielkiego wyboru wśród dań gorących nie ma. Płyt zimnych sporo. Animacje ciekawe, chociaż team mocno bezkrytyczny wobec siebie, team Rainbow niewyróżniający się. Reasumując, część główna do polecenia, zjeżdżalnie też. Część garden to dramat.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    KIEPSKI POCZATEK MIŁY KONIEC

    Ewa Wanda, Warszawa 30.09.2021 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Nasz opiekun, Pan Łukasz - SUPER!!!!! Bardzo nam pomógł. Hotel czas świetności ma za sobą. Wiele niedociągnięć i niedoróbek w pokojach, Zdecydowanie brakuje tzw. "Złotej rączki", która czuwałaby nad jakością pomieszczeń. Niestety wrażenie bałaganu. Dodatkowo makabryczny hałas. Dudnienie muzyki od rana do wieczora. Jestem za muzyką, ale powinna być DYSKRETNA, żeby nie utrudniała życia. Byliśmy fajną paczką, więc generalnie jesteśmy zadowoleni.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt od 06.06.2025 do13. 06.2025 dwie osoby dorosłe

    Lapka 16.06.2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel oceniam bardzo słabo szczególnie pokój w którym mieszkaliśmy zaniedbane nadaje się do generalnego remontu w łazience liczne ślady pleśni drzwi napęczniałe od wilgoci wody pokoje codziennie sprzątane ręczniki wymieniane co drugi dzień Wystąpił problem z wodą pitną butelkowaną do pokoju nie dostaliśmy jej przez dwa dni ponieważ tłumaczono że jest jakiś problem z dostępnością. Jedzenie w restauracjach monotonne szczególnie lunch, brak owoców sezonowych dostępne tylko i jabłka gruszki pomarańcze animacja dla dorosłych bardzo słabo lub ich brak, obsługa i personel na plus zawsze chętni z i pomocą uśmiechnięci. Ogólnie uważam że hotel swoje lata świetności ma już dawno za sobą.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem