Opinie o Blue Bay

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(582 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Średnio zadowoleni.

    Sebastian, Narzym 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Ogólne wrażenie - średnie. Nie było najgorzej, ale za takie (nie małe) pieniądze oczekuje się czegoś więcej. Zacznijmy od sprzątania pokoi - ok, codziennie, ale woda, kawa, herbata, cukier nie dołożone bez poproszenia ani razu. Prosząc o wodę w butelce w recepcji, dostałam odpowiedź, że tylko jedna butelka na pokój, a byłam z dwójką małych dzieci... Posiłki bardzo monotonne. Na śniadania zmieniały się tylko jednego dnia parówki z kiełbaskami reszta ciągle to samo. Obiady już ciut bardziej urozmaicone. Słabo, że w aquaparku lody płatne i w dodatku droższe niż przy głównym basenie (bezpłatne tylko do lunchu i kolacji tylko w głównej restauracji)... kawa mrożona też dodatkowo płatna... Przekąski w ciagu dnia tj 12-17 tylko pizza, frytki i gyros, zero owoców, innych przekąsek... w sezonie po śniadaniu nie ma szans na leżak przy głównym basenie, ale za to przy plaży lub basenach przy aneksach coś się znajdowało. Animacje dla dzieci: w ciągu dnia bywały maskotki, wieczorami to samo co już spotkaliśmy w nie jednym hotelu ten sam repertuar MiniDisco a przed nim malowanie twarzy. Była jedna nie miła sytuacja, gdy dziecko (nie z Polski) się zgubiło po tym minidisco, stało z nami przy drzewie płakało, a DJ zamiast ogłosić (był poinformowany), że tu stoi dziecko, to musiał najpierw skończyć swój show z rozdawaniem płatnych koszulek... Transfer z lotniska i na lotnisko bez problemu. Mając porównanie z innymi hotelami, drugi raz tego miejsca bym nie wybrała.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Hotel 4 + ?

    Maria, Warszawa 04.08.2022 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Byłam z wnukami 10 dni w hotelu Labranda Blue Resort. Wybrałam hotel 4 + licząc na luksusowe warunki. Niestety nie nocowaliśmy w budynku głównym a oddalonym o około 8 min. dojścia od hotelu małym budynku. Warunki tu były kiepskie nie zasługiwały nawet na 3 gwiazdki. Przy zakupie wycieczki nikt mnie o tym nie poinformował. Jedynym plusem było to, że przy basenie były wolne leżaki i cisza. Na posiłki trzeba było dochodzić do hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przereklamowany Hotel, ogólna opinia hotelu stanowczo zawyżona

    dariusz, Gdańsk 06.06.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Wraz z rodziną wybraliśmy ten hotel kierując się opiniami z internetu i spędzeniu 2 tygodni w tym hotelu jesteśmy bardzo zaskoczeni tak dobrymi opiniami o tym hotelu. Stanowczo wyolbrzymione są te 4,5 gwiazdki. Hotel jest podzielony na 2 części - główną oraz drugą część oddaloną parę set metrów od głównej. My mieliśmy pokój w tej drugiej. Budynki te dawno nie widziały remontu, trochę jak za komuny. Znajdował się w niej pokoje tzw "standard" - jest to najgorsza część tego hotelu. Syf w pokoju, grzeb na suficie oraz w łazience. Po Prośbie zmiany pokoju po paru dniach dostaliśmy możliwość zmiany pokoju w sąsiednim budynku gdzie pokój wyglądał tak samo beznadziejnie jak nasz dotychczasowy. Sprzątaczki niby codziennie odwiedzały pokój ale wymieniały tylko ręczniki i wymieniały worki ze śmietników. Jak papierek leżał obok śmietnika to już tak leżał przez cały nasz pobyt :). Po tygodniu próbowali nas wyrzucić z pokoju że mamy opłacony pobyt tylko na tydzień czasu (a mieliśmy na 2 tygodnie). Po pół godzinnej kłótni ustalili, że jednak mają błąd w systemie. Jedzenie smaczne, duży wybór. Dla każdego coś dobrego się znajdzie. Drinki tylko w części głownej, w części odległej tylko piwo, nie wiadomo czemu? Tam jacyś gorsi mieszkają? Ogólnie tak można to odczuć. Aquapark niby jest, ale jakiś felerny. Łączenie zjeżdżalni kiepskiej jakości, po zjechaniu było się całym poobijanym. Podsumowując, hotel stary i dość brudny, jedzenie i alko ok. Z naszej oceny max 3 gwiazdki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wyjazd rodzinny

    Joanna, Gaj 04.10.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Obiekt fajnie położony, blisko morze, dobre jedzenie, duży wybór dań w restauracji, każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa miła, pomocna. I tu kończą sie plusy. W obiekcie w ciągu dnia wala sie po ziemi jedzenie, klei się podłoga od rozlanych napoi, nikt tego nie sprząta. Pokój to na pewno nie standard 4*, chyba nawet nie zasługuje na żadną. Grzyb w łazience, odrapane drzwi i meble. Kiedy przyjechaliśmy zastaliśmy nie posprzątany pokój, włosy na podłodze, upaprane olejkami do opalania drzwi i meble. Wszystko zakurzone. Tak naprawdę to chyba tylko została wymieniona pościel i to było całe sprzątanie. Zgłaszaliśmy to do recepcji i rezydenta dwa razy, niestety nadal sprzątnie kończyło się na umyciu podłogi i pościeleniu łóżka. Uwaga na zdjęcia na stronie Rainbow (pokój rodzinny superior) w drugim pokoju nie ma klimatyzacji, zdjęcia nie zgadzają się z rzeczywistością. Jest tylko w pokoju gdzie jest łózko małżeńskie. W nocy nie da się spać, w dzień też ciężko wytrzymać jest tak gorąco w tym drugim pokoju. Prosiliśmy o wymianę pokoju gdzie będzie klimatyzacja we wszystkich pomieszczeniach, rezydentka powiedziała że nie ma takich w tym hotelu. Recepcja obiecała, że jak się coś zwolni to nam wymienią pokój, ale będzie to taki sam standard. Oczywiście, że nie zostało to spełnione.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nieudany wyjazd

    Katarzyna, Opole 01.07.2022 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Hotel należy opisywać z dwóch różnych punktów. Czesc annex garden i część główna. W części głównej obsługa, pokoje, restauracja, drinki, przekąski, plaża naprawde na poziomie lepszy niż w większości greckich 4*. Jedyny minus, dosyć duży, to leżaki na basenach i plaży pozajmowane już od 7 rano. Szkoda, że obsługa nie interweniuje. Natomiast część garden, to porażka. Wg. Mnie nie ma nawet 3 gwiazdek. Zapachy, hałas, robaki, woda w razie deszczu. Pomiędzy 17 a 10 nie ma dostępu do żadnych napojów. Pomiędzy 10 a 17 tylko wino i piwo plus soft drink. Obsługa opryskliwa, niemiła. Baseny brudne i zaniedbane. Jeżeli ktoś jedzie to chyba dla pewności wybrałabym pokój z widokiem na morze, bo wtedy na pewno będzie się w części głównej. W innym przypadku klientów R kwaterują w drugim budynku ok 500m od plaży, restauracji i barów. Generalnie przez cykl następujących wydarz był to jeden z najgorszych wyjazdów, w Grecji i z Rainbow bylismy nie pierwszy raz. Szkoda niestety

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Olbrzymi kompleks ,blisko miasta Rodos

    Ewa 25.09.2022 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Duży kompleks hotelowy plus budynki typu bungalow. Mieliśmy pokój superior z widokiem na morze niestety poziom H centralny widok na scenę gdzie odbywały się imprezy do późnych godzin nocnych .O wcześniejszym odpoczynku zapomnij. Pokój ze śladami grzyba w łazience i zardzewiałym lustrem. Ostatniego dnia pobytu awaria klimatyzacji zgłoszona szybka naprawa ukłon w stronę obsługi hotelu. Mało leżaków na plaży po godz.9 wszystkie zajęte.Jedzenie różnorodne duży wybór obsługa bardzo miła.Zdarzała się kolejka do restauracji Bez dłuższego oczekiwania na stolik, .Blisko miasto Rodos (dobry dojazd autobusem) Morze urokliwe ,kamienisty brzeg zalecane obuwie do wody.Wyspa warta odwiedzenia.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wysoka cena, niska jakość

    PIOTR, Włocławek 04.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Ogółem wyjazd, który nie należał do najtańszej oferty okazał się być bardzo słaby jakościowo. Liczyliśmy na podwójne łóżko, jednak w rzeczywistości były to po prostu dwie jedynki. W pokoju sporo mrówek chodzących po pokoju i łazience. Uchwyt na kosmetyki na ścianie był tylko zawieszony (po położeniu czegokolwiek spadał). Wszystko zostało wysłane rezydentowi na whatsapp, jednak odpowiedzi żadnej. Rezydenta nie było też na miejscu, bo obsługiwał jednocześnie 3 hotele. W hotelu labranda blue bay brakowało jakiejkolwiek informacji przy barze na plaży o tym jakie drinki są w pakiecie all inclusive. Znaleźliśmy dopiero informację w barze głównym. Jedzenie początkowo było dobre, ale z każdym kolejnym dniem panowała monotonia (mięso mielone o takim samym smaku w każdym daniu, nawet podczas wieczoru "meksykańskiego"). Animacje nie były ciekawe. W większości animacje były przeznaczone bardziej dla dzieci niż dla dorosłych. Po wymeldowaniu jak zapewniał nas rezydent miało być miejsce do odświeżenia się przed wylotem, jednak w recepcji dostaliśmy informację, że to wcześniej się rezerwuje. Jeśli chodzi o plusy, to hotel jest położony blisko plaży, są tam darmowe leżaki z których można korzystać, obsługa jest miła i stara się pomóc :)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    pokoje to porażka

    Magdalena, Szczecin 30.09.2021 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel ogólnie ładny z zewnątrz ale pokoje, które są przydzielane w części ogrodowej to porażka. Nie oczekiwałam cudów ale to co zobaczyłam przeszło samo siebie. Pierwszy pokój jaki otrzymaliśmy był tragedią. Brak zestawu do zaparzania kawy, który był w umowie. Łazienka malutka ale to by nie było problemem gdyby w łazience nie było jaszczurki. Kafelki ściany trzymały się na słowo honoru przez co zwierzątko miało świetną kryjówkę pomiędzy kafelkami gdzie powinna być fuga! Wentylator w łazience trzymał się na dosłownie jednym przewodzie i zwisał ze ściany. Oczywiście wokół niego jak i przewodu pełno czarnych pajęczyn i kurzu. Telefon ani ten w pokoju ani w łazience nie działał. Jedyna szafa jaka była w pokoju posiadała jeden drążek i aż 3 wieszaki, zero półek. Dobrze że była w pokoju dostawka to było miejsce na ciuchy z walizek. Pokój poi spotkaniu z rezydentem został zmieniony na inny w tym samym budynki. Na szczęście już w nim nie było jaszczurki lecz multum mrówek. Śmieszne było to że w pokoju były tylko dwa gniazdka - jedno do telewizora a drugie do lodówki. W łazience kontaktu nie było więc o podłączeniu swojego sprzętu nie było nawet mowy. Tutaj zestaw do kawy był lecz niekompletny. Mieliśmy tylko czajnik do gotowania, który i tak nie mieliśmy gdzie podłączyć bo jak już wspomniałam nie było kontaktów w pokoju! Na szczęście jedzenie było dobre jak to w Grecji zazwyczaj oraz pogoda. Liczne atrakcje dla dzieci i dorosłych oraz park wodny. Podsumowując to były pierwsze i ostatnie wakacje z tym biurem podróży.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Ogólna ściema...

    Stachura 16.08.2020 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Własnie wróciliśmy 14 sierpnia z wczasów hotelu LABRANDA BLUEBAY RESORT. Przestrzegam przed pokojami z tarasem w bungalowie,,GARDEN,,ponieważ są to pomieszczenia adoptowane chyba po piwnicach.W biurach RaiNBOW nikt nas nie poinformował o tym budynku ktory sie miesci 350 metrów od plaży.Pomieszczenia sa ciemne,zarobaczone(pająki i kalaruchy).Umywalki w lazienkach sa zle osadzone i ruszja sie we wszystkie strony a brodzik jest tak płytki iz wylewa sie z niego woda na łazienke po kilku minutach mycia.Grzyb na scianach i lodówka jest normą a gdy zglosilismy ten fakt w recepcji to przyszedl szpec i zamalował ten grzyb na miejscu mówiąc iż jest już ok.Gdy przybylismy do hotelu to prawie caly autokar polaków zameldowano własnie w tym budynku ktory hotel zakupil w styczniu tego roku a ktorego nie ma w informacji Rainbow ani na zdieciach.W głównym budynku lokowani sa przede wszystkim Niemcy a polacy traktowani sa jako gorszy sort.Najpierw upycha sie polaków w zagrzybionych bungalowach lub bez działajacej klimatyzacji a reszte pokoi rezerwuje sie dla innych.Infrastruktura hotelu jesli chodzi o baseny i resteuracie i bary jest OK.Jezeli chodzi o obsługe tez nie mam żadnych zastrzezen jedynie co do przyznawania pokoi.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Blue Bay Rodos Grecja

    Sylwia i Jacek mazowieckie 20.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Nie polecam! Hotel położony bezpośrednio na drodze podchodzących do lądowania samolotów. Przynajmniej 3samoloty na godzinę przelatują 200-300m nad głową. Obojętnie czy jesteś w hotelu, przy basenie, czy na plaży huk jest silny. Plaża kamienista, brzydka i z kotami załatwiającymi swoje potrzeby przy samych leżakach. Jedzenie w miarę, ale za to dziwni kelnerzy/obsługa wyglądający raczej jak ochrona jedzenia w restauracji. Biegają na oślep, przepychając się wśród gości, przewracają dzieci, tak jakby byli najważniejsi. Pokój mimo, że rodzinny to bardzo mały z widokiem na brudny, pełen śmieci dach niższego piętra. Ogólnie wyspa silnych , zimnych wiatrów, dlatego duża liczba szkółek kitesurfingu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem