Opinie o Blue Bay

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(582 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Rozczarowanie biurem podróży Rainbow

    Emilian, Warszawa 21.09.2019 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Miejsce (zgodnie z oczekiwaniami) bardzo atrakcyjne. Świetna infrastruktura obiektu, przemiła obsługa. Podejrzewam, że osoby, które mieszkały w normalnym pokoju - mogłyby smiało wystawić najwyzszą ocenę. Niestety w moim przypadku doszło do nieuczciwości ze strony Rainbow Tours. Kupujac wycieczkę była mi przedstawiona oferta , która okreslała wielkość apartamentu ok. 25 m2. W rzeczywistości wraz z synem otrzymaliśmy kliteczkę , w ktorej mieściło się podwójne łóżko (dwa zsuniete zxe soba pojedyncze) i zostawało po 50 cm po bokach i 60 cm przed łóżkiem. Do tego maleńki korytarzyk iłazienka. Całość (zmierzyłem dokładnie wyniosła 11,47 m2. Interwencja w recepcj nic nie dała - pokój zgodny z zamówieniem.. Rezydentce też się nie udało, mimo że rzeczywiście próbowała. Całe szczęście, ze w pokoju przebywaliśmy zasadniczo tylko aby sie wyspać, bo w przeciwnym razie wyjazd byłby udręką. Najciekawsza jest odpowiedź firmy Rainbow na złożona reklamację: "..w Ogólnych Warunkach Wyjazdu jest zapis, że orientacyjna wielkość pokoju w ofertach moze obejmować również łazienke i taras. Z lazienką mój pokoj miał 11,47 m2, a balkon tez zmierzyłem, skoro i tak musiałem kupic miarkę. Balkon miał 1,80m długosci i 0,95m szerokości, czyli 1,71 m2. Razem daje to 13,18 m2 . Niewiele więcej niż polowa z oferty. To sie może zdarzyć, ale Rainbow dostalo szansę wyjścia z twarzą, czego nie wykorzystało. Od tej pory bede wszystkich ostrzegał przed korzystaniem z tego biura, a sam oczywiscie zapominam o jego istnieniu. La brandę polecam jeśli usługa jest zgodna z ofertą.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Lata lecą a Labranda Blue Bay Resort nic sobie z tego nie robi

    Jakub, Kraków 21.09.2021 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Po raz kolejny daliśmy się nabrać na kategorię hotelu przyznaną przez Rainbow. Zaczniemy od tego co było nie tak a skończymy na tym co było bardzo na plus żeby zostawić dobre wrażenie. Każdy gość hotelowy zauważy, że hotel lata świetności ma już za sobą. Wiele jego elementów wymaga gruntownej przebudowy- przede wszystkim w pokojach. Nasz był usytuowany na parterze. Niedoświetlony, zardzewiała wanna, płytki pamiętające na pewno czasy przed wejściem Grecji do UE, a ich wykonawca swoje wynagrodzenie pobierał w Drachmach. Mamy wrażenie, że wiele obiektów w Polsce o standardach trzech gwiazdek wypada w tym porównaniu podobnie jak Ekstraklasa do Bundesligi. Niestety w typ przypadku Estraklasa to Labranda.... To co dla wielu osób będzie bardzo ważne o ile nie najważniejsze to kwestie posiłków. Chyba najlepsze określenie jakie nam się nasuwa to, że jedzenia jest bardzo bardzo dużo. Czy było smaczne? Kwestia gustu, my mamy wrażenie, że było ono mało urozmaicone i owszem zdarzało się, że to co było na obiad znajdowało swoje zastosowanie na kolację... niby zero waste ale nie w tym wydaniu. Dużym plusem tego hotelu jest urozmaicony repertuar animacji. Szkoda, że nikt nie zadbał o polski akcent w ich wydaniu bo Polacy stanowili blisko połowę gości w hotelu. Natomiast nie zabrakło animacji w języku angielskim, niemieckim i o dziwo ..rumuńskim. Podsumowując: Hotel zasługuje na max 3 gwiazdki ( jeśli weźmiemy pod uwagę wszystkie jego aspekty). Każdy to daje mu więcej gwiazdek jest albo zatwardziałym fanem wszelkiego rodzaju schronisk PTTK lub nigdy nie był w hotelu godnie reprezentującym poziom 4 gwiazdek. Natomiast hotel jest jaki jest, szkoda że pracownicy Rainbow nie przedstawiają rzeczy tak jak one wyglądają i tak na prawdę tutaj mamy największy niesmak. Wynika to albo z niskiego poziomu przeszkolenia pracowników albo z podejścia na zasadzie jak Pan nie kupi to kupi ktoś inny bo przecież każdy po roku siedzenia w swoim M-3 jest wygłodniały wyjazdu jak Magda Gessler edukacji polskiej sceny kulinarnej, Więc jeśli wyjazd oceniamy jakkolwiek krytycznie to głównie za sprawą biura podróży a nie samego obiektu... bo przecież widziały gały co brały! PS. Latające samoloty nad głowami są spoko, ale co kto lubi!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jak ktoś jest miłośnikiem lotnictwa to będzie zachwycony.

    Paweł 25.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Nie zachwyca pobliskie lotnisko z lądującymi samolotami i hałasem czasami co 3 min, pokoje które dostaliśmy max 3 ***, czasami za ciasno - duże obłożenie. Na plus hotel przy plaży, obsługa,

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel dla rodzin z dziecmi

    MACIEJ, GDYNIA 10.09.2020 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Świetne położenie względem plaży, która jest kamienisto żwirowa. Dostępność basenu między hotelem a plaża na plus. Niestety wychodząc z pokoju po 9 rano, aby zając miejsca (leżaki) przy basenie lub na plaży miało się nikłe szanse na sukces. Ludzie wstawali rano, aby zająć leżaki na cały dzien, mimo że z nich nie korzystali cały dzień.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Rozczarowanie

    Dominik, Raków 09.05.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Ogólna ocena jest dobra ze względu na dobre jedzenie oraz dobre napoje alkoholowe jak i bezalkoholowe. Pokój natomiast tragedia mający się nijak do zdjęć i opisu. Widok na morze przesłaniał klimatyzator, natomiast na balkonie mieliśmy kilka karaluchów. Ogólnie stan pokoju zostawiał wiele do życzenia tj. drzwi poobdrapywane, meble najtańsze oraz poobdzierane, klimatyzacja nie działała. Dopiero po mojej interwencji naprawili ją łaskawie patrząc jakbym im matkę zabił. Pokój superior znajomych był taki sam tylko śmierdziało wilgocią na dodatek. Ogólnie nie polecam hotelu gdyż w tej kwocie można lecieć na dużo lepszy urlop.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    2+2

    Dawid, Mysłowice 26.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    czekanie do 15 na zakwaterowanie. średnio działająca klimatyzacja, jedzenie dobre, aczkolwiek dosyć powtarzalne menu. obsługa miła i pomocna. ogólne wrażenia na plus aczkolwiek 2 raz bym nie wrocił

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Może być

    Rodzinka 31.08.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel nie zasługuje na tyle gwiazdek, ile jest podane w ofercie. Ogólnie wakacje udane, ponieważ nie jesteśmy aż tak wymagający, ale jakiekolwiek zatrucia są niedopuszczalne . Nie wiem czy podejście do sprzątania w Grecji jest wszędzie takie samo, ale naprawdę w tym hotelu się nie przykładają. Miski na stołówce brudne, chyba płukanie tylko wodą. Jedzenie dobre, ale monotonne. Brak kolacji tematycznych. Sok pomarańczowy sfermentowany. Zatrulismy się 5 osobowa rodziną. Nie wiem czy to ten sok, czy może cos jeszcze. Podłoga w pokoju myta brudną wodą bez płynu. Cały pokój sprzątany pobieżnie. Stając 10 min przy recepcji 3 osoby się na coś skarżyły, nie tylko Polacy, a to, że pokój źle posprzatany albo że ktoś dostał nie taki co ma w ofercie. Na barmana, na pana, który robi pizzę. Często słychać było jak ludzie na cos narzekają. Można jechać, ale nie w sezonie gdy jest pełne obłożenie i kosmiczna cena( chociaż i tak jest to najtańszy hotel na takim "poziomie ").

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Opinia o pobycie w hotelu Labranda

    Danuta i Zbigniew z Rypina 24.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Wystawiłam ocenę 3 tylko ze względu na bardzo miłą obsługę hotelu oraz dostępną infrastrukturę, inaczej byłaby to 2. Zastanawiam się czy biuro ma wiedzę o warunkach panujących w hotelu bo mam duże wątpliwości, ale jeśli tak to byłoby to wielkie lekceważenie swoich klientów. Nigdzie dotąd nie spotkałam się z tym aby serwowano w barach napoje, drinki, kawę, herbatę w opakowaniach jednorazowych lub plastikowych naczyniach - tu tak było. Jadalnia wyposażona w stoły bez obrusów, obsługa zmywała stoły i plastikowe podkładki szmatką i płynem? Kilkumetrowa kolejka wczasowiczów ustawiała się czekając na wolne miejsce. Oferta kuchni była monotonna, pyszne, greckie sałatki w tym hotelu to mit. Po kawę i herbatę trzeba było biegać do barów, na stołówce była dostępność tylko podczas śniadania. Plaża brudna, w ciągu tygodnia nie widziałam nikogo, kto by ją sprzątał. Pełno niedopałków,brudnych naczyń po napojach. W hotelu przebywało wielu Polaków, ale polskiej flagi niestety nie było na maszcie przed hotelem, były innych nacji. Dlaczego? Przed innymi hotelami polskie flagi były. Uczestniczyłam w dwóch wycieczkach fakultatywnym; do Marmaris i Rodos w pigułce. Niestety nie mogę wystawić tu pozytywnej opinii- były to wycieczki nastawione na wożenie turystów do miejsc handlu a nie zwiedzania. Zastanawiam się czy pracownicy biura mają w tym jakiś cel? Dlaczego nie pokazano nam więcej miejsc ciekawych, w które Grecja obfituje. Do sklepu mogę sama iść jeśli mam ochotę kupić wino, oliwę czy pamiątki. Wszędzie tego pełno. Zapłaciłam za wycieczkę z przewodnikiem greckim, która to osoba nie odezwała się prze całą wycieczkę(Rodos w pigułce), aby zobaczyć miejsca ciekawe, nie bazary czy podobno, wysokiej marki sklepy z biżuterią (w Marmaris- zostaliśmy tam zaprowadzeni przez przewodnika z biura)gdzie zostałam perfidnie oszukana. Co to ma być? Jestem bardzo rozczarowana imprezą, która kosztowała mnie niemało. Inna sprawa to pokój, który otrzymaliśmy po przyjeździe do hotelu. Zapłaciliśmy z partnerem za pokój z widokiem na morze, aneksowy- z dopłatą. Natomiast zakwaterowano nas w pawilonie poza hotelem, w pokoju pozbawionym wygód, z brudną łazienką, wyposażonym w łóżko ze zmiętą pościelą, stół i jeden taboret. Po interwencji u rezydenta, w trzecim dniu pobytu zostaliśmy przeniesieni do pokoju w budynku głównym. Pytanie mam do biura, jakie zadośćuczynienie za zmarnowany urlop macie Państwo dla mnie i partnera? Oczekujemy na to.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Marta , pobyt 2 osoby dorosłe +dziecko, budynek glowny blue bay

    Marta, Kraków 03.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    pobyt w hotelu mieliśmy w okresie od 20 do 28 czerwca 2025r. wylot z warszawy w godzinach porannych wiec mogliśmy juz pierwszego dnia jeszcze obczaić hotel, okolicę. hotel położony jest bardzo blisko lotniska, 15minut autobusem- z jednej strony jest to na plus a z drugiej strony na minus ze względu na to ze codziennie nad hotelem i plaza latają samoloty i jest to początkowo dosc uciazliwe(halas) - po dwóch dniach można sie przyzwyczaić. my mieliśmy pokój w budynku głównym na piętrze drugim. w budynku głównym są dwie windy- bardzo małe, bardzo powolne - szybciej jest zejść schodami niż doczekać sie windy🤣- zdecydowanie za mało jest wind i sa one poprstu za małe i stary. budynek główny widać ze w części wyremontowany, recepcja duża, dużo kanap, miejsc siedzących, miejsca na bagaże, przechowalnia na bagaże. Pokój mieliśmy średniej wielkości, przedzielony na dwie częsci, w pierwszej częsci szafki do przechowywania, dośc duża szafa, łóżko sypialniane niezbyt duże, kolejno przejście do "drugiego pokoju" gdzie byl telewizor oraz dwa pojedyncze łóżka, wyjście na balkon.lazienka wyposażona w wannę. bylismy z małym dzieckiem, lepsze dla.nas byłoby rozwiązanie z jednym pomieszczeniem i obok łóżka sypialnianego powinno byc 1 lozko pojedyncze zeby mieć dziecko na oku. w.lazience jeden mankament- drzwi od strony wewnętrznej łazienki były na środku załatane" czymś", nie wyglądało to estetycznie, drzwi ze sklejki a na środku plama jakby z gładzi która miała załatać dziurę w drzwiach 🤣pokoje spdzarane codziennie, reczniki wymieniane co dwa dni. w lazience dozowniki na mydlo , zel i szampon - w momencie naszego zakwaterowania byly puste, dopiero 2dni pdzed naszym wylotem pani uzupelnila zbiorniczki wiec - za to. codziennie 1vutelka wody zostawiana w lodowce. balkon duzy z pokoju widok na morze i główny basen. w godzinach wieczornych animacje dla dzieci a potem prawie do północy atrakcje dla doroslych- cały czas muzyka glosna- wiec dla tych co chcą zaznac spokoju i ciszy nie polecam.jak dla mnie za głośno, dla rodzin z dziećmi małymi nie polecam.za dnia codziennie przy głównym basenie również od godz.10 do 18stej cały czas muzyka , animacje. przy głównym budynku w pobliżu drugi mniejszy basen - przy którym spędzaliśmy większość czasu - ponieważ tam nie bylo słychać az tak tej muzyki. najgorzej chyba mieli ci co mieli pokoje z lewej strony głównego budynku bo z ich balkonu na wprost odbywały sie wieczorne atrakcje- wiec hałas niesamowity. plusem jest to ze hotel jest bezpośrednio przy plazy. plaza początkowo piaszczysta a następnie kamienista, bez butow do wody sie nie obejdzie. duża ilość leżaków, tej gorszej i lepszej jakości.codziennie przed południem podjeżdża pan autem I sprzedaje różnego rodzaju owoce. z tego mniejszego basenu można przejść kilka kroków i jest sie w morzu, wiec można lezak mieć ustawiony w cieniu pod drzewkiem i chodzić a to do basenu, a to do morza. z tego co widziałam po drugiej stronie budynku- za ulicą jest basen ze zjeżdżalniami dla dzieci- byliśmy razem na tych zjeżdżalniach-poniewaz woda byla lodowata. za basenem ze zjeżdżalniami w niedalekiej odległości kolejny budynek należący do hotelu, przy tym budynku jeden basen.obstawiam ze w tym budynku byli kwaterowani wczasowicze z opcją pokoi typu anex- osoby zakwaterowane w tym budynku musieli 10min dojść do głównego budynku i do morza, widok na basen lub krzaki, plus ze ciszę mieli bo muzyki nie bylo słychać i to by bylo na tyle z plusów. wiec jeśli ktoś ma pokoj typu anex to musi sie nachodzić i nie ma wgl widoku na morze. obok głównego budynku sa tez dwa dwupiętrowe podłużne budynki przy których sa baseny- sa to zapewne apartamenty. jeśli chodzi o jedzenie to jest w czym wybrać, ale nie ma szału ,nie ma nic szczególnego, do picia tylko sie nadaje woda butelkowa albo ewentualnie cola- soki słodkie, a woda z dystrybutora jak dla mnie ochydna. do każdego posiłku picie wydawane przy jednej lądzie, mówi sie pani co sie chce i pani daje w szklance, nie ma możliwości zwby sobie samemu wziąć picie czy zrobic kawę- pierwszy raz sie spotkałam z czymś takim. w okresie 8dni naszego pobytu nie bylo d" dnia kuchni greckiej" - a szkoda. restauracja jest za mała na taką ilość gości,ponieważ często zdarzało sie ze byly kolejki zeby iść na posiłek- najgorzej bylo z kolacja i obiadem.pierwszy raz spotkałam sie z taką sytuacją zeby stać w kolejce zeby zjeść posilek albo zeby pracownik mi mówił przy którym stolliku mam usiąść- powinna byc większa restauracja. przy mniejszym basenie jest plac zabaw, jedna zjezdzalnia - i to by bylo na tyle. w opisie hotelu piszą ze sa 3 place zabaw - nie znalazłam w okolicy dwóch pozostałych 🤣a obeszłam cały hotel. w budynku głównym jest też sklepik gdzie można kupic jakies pamiątki, wodę, przekąski.obok hotelu za ulica również w pobliżu 2sklepy. ogólnie standard gotelu napewno nie zasługuje na 4*, co najwyżej 3. widać ze czesc główna hotelu jest częściowo wyremontowana ale sa pewne niedociągnięcia. jeśli ktoś chce odpocząć w spokoju ciszy to nie polecam ze względu na hałas samolotow I ciągle animacje, wieczorna muzykę do północy. ja jestem średnio zadowolona z pobytu ze względu na ten hałas i dodatkowo wylot mieliśmy w sobotę o 4 45 a musieliśmy sie wymeldować z pokoju juz w piątek do godziny 11 wiec bylismy na walizkach kilkanaście godzin.nie ma ogólnego prysznica nigdzie z ciepła woda zsby można było sie odświeżyć przed wylotem. koczowaliśmy do momentu wyjazdu na recepcji, córka spala na kanapie- dobrze ze bylo ich dużo i dosc wygodne. można bylo przedluzyyc pobyt w pokoju ale tylko do godz 18stej wiec to bez sensu- oczywiście za dopłatą, ewentualnie wykupić za dopłatą dobę hotelowa. biuro podróży wcześniej nie poinformowało nas o takiej sytuacji wiec nie polecam biura rainbow.dodatkowo wylot byl niby zaplanowany o 4 45 a bylo pewnie ze ten lot sie nie odbędzie o tej godzinie ponieważ samoloty na rodos w tej godzinie maja zakaz latania wiec na lotnisku od razu dowiedzieliśmy sie ze lot będzie conajmniej z 2godzimnym opóźnieniem, biuro podróży musiało o tym wiedzieć a mimo to wywieźli nas na lotnisko juz przed godziną 2 w nocy. nie polece nikomu biura podróży rainbow za takie wlasnie sytuacje, pod tym względem nie dbają o klienta. drugi raz leciałam z tym biurem i drugi raz sie zawiodłam. także na zakonczenie- kto chce ciszy spokoju to nie jest hotel dla niego, kto chce bardzo dobrych wsrunkow- to nie jest hotel dla niego.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Hotel NIE JEST 4,5 gwiazdkowy

    Dawid 15.09.2019 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Zdjęcia hotelu na stronie Rainbow są mocno podkoloryzowane. Zdjęcie z łazienki w ogóle nie pasuje do tego, co zastaliśmy na miejscu. Byliśmy z żoną w kilkunastu hotelach 4-gwiazdkowych i jadąc do tego hotelu (rzekomo 4,5*) mieliśmy spore oczekiwania. Gdy zakwaterowano nas w pokoju to po raz pierwszy w życiu poczuliśmy się oszukani przez biuro podróży. 4,5* sugeruje bardzo wysoki standard hotelu, tymczasem pokoje są obskurne i maksymalnie zasługują na 2-3 gwiazdki. Podczas rezerwacji wakacji prosiliśmy o cichy pokój, nikt z Rainbow tej informacji nie przekazał recepcji i zakwaterowano nas zaraz obok sceny, gdzie odbywały się głośne imprezy. 4 dni obiecywano nam nowy pokój, nie mogliśmy się rozpakować, zwodzono nas każdego dnia.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem