Opinie klientów o Costa Lindia

5.1 /6
201 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

DOROTA, CZECHOWICE- DZIEDZICE 04.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Zawiedzione nadzieje związane z wypoczynkiem w hotelu Costa Lindia

Gdyby w kolejności wymieniać zalety hotelu należy wskazać: wspaniałe jedzenie - smaczne i urozmaicone, bardzo dużą czystość na terenie hotelu - codziennie sprzątane pokoje, ręczniki i pościel wymieniane według potrzeb, bardzo pomocną i miłą obsługę hotelu, pokoje superior z bocznym widokiem na morze są świeżo po remoncie, bardzo ładnie i nowocześnie wyposażone, dotyczy to również balkonów (stolik, krzesła, leżaki oraz suszarka), świetnie działająca klimatyzacja, bardzo ładna plaża, aczkolwiek stosunkowo niewielka i ciasna, w sezonie może być problem z leżakami, zejście do morza jest kamieniste (otoczaki) i bardzo szybko robi się głęboko (ok. 160 -170 cm), potrzebne są buty do wody i odpowiednie zabezpieczenie dla małych dzieci, woda bardzo czysta, na terenie hotelu dużo basenów o różnej głębokości. Minusy: brak komfortowych stref wspólnych na terenie hotelu z uwagi na wszechobecny, szczególnie przy barze na plaży oraz w w barze Utopia zlokalizowanym w budynku głównym, przykry zapach z kanalizacji, część stref wspólnych pozbawionych cienia, bardzo mało zieleni na terenie hotelu, wszędzie wszechobecny beton oddający ciepło w upalne dni. W dzień wyjazdu, aby wziąć prysznic przed opuszczeniem hotelu, trzeba było korzystać z pryszniców zlokalizowanych po drugiej stronie ulicy, gdzie znajduje się hotelowe centrum SPA. Hotel nie zasługuje na pięć gwiazdek, co najwyżej na trzy. Opieka rezydentów pozostawia trochę do życzenia. Na pierwszym spotkaniu głównym tematem były wycieczki z pominięciem przedstawienia topografii hotelu i znajdujących sią w nim udogodnień oraz innych informacji praktycznych. Rezydentka podczas wycieczki w Lindos i Rodos w dniu 20.06.br. przekazała informacje przed wejściem na Akropol w Lindos, podczas gdy inni przewodnicy przekazywali te informacje grupie, będąc w obiekcie. Za to bardzo dobrze spełniła swoje zadanie rezydentka na wyspie SIMI w dniu 24.06.br. Przekazała mnóstwo ciekawych wiadomości . Na zakwaterowanie w dniu 17.06.br trzeba było czekać ok. 8 godzin, a w dniu wyjazdu (1.07. br.) nie było możliwości przedłużenia doby hotelowej - pokój trzeba było opuścić o 12.00, wyjazd dopiero o 20.20; można skorzystać z bagażowni i płatnych dużych skrytek, w których mieści się walizka i bagaż podręczny (trzeba wrzucić 2 EURO za każde otwarcie skrytki).

3.0/6

Sławomir 27.06.2019

Wypoczynek w Grecji

Nasz pobyt można byłoby zaliczyć do udanych gdybyśmy nie dostali pokoju którego okna wychodziły na ulicę , a pod balkonem znajdowało się zaplecze restauracji hotelowej, gdzie dowożony był towar . Na dodatek obok naszego balkonu znajdował się ogromny wyciąg wentylacyjny z kuchni którego przez cały dzień i prawie całą noc unosił się "zapach" smażonych dań. Praktycznie nie było możliwości przewietrzenia pokoju o żadnej porze .

3.0/6

Renata Brzesko 15.08.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Renata i Darek z rodziną 22 lipiec 2024

Hotel sam w sobie świetny..super lokalizacja ..w pobliżu hotelu mnóstwo tawern restauracji i sklepów ..wiele wypozyczalni samochodów ..jedzenie pyszne ale często powtarzające się potrawy szczególnie śniadania...na stołówce bardzo miła obsługa , pokój w miarę czysty codziennie sprzątany niestety lodówka z chłodnymi napojami zapełniona tylko na powitanie...zepsuta klimatyzacja ktora powinna być często sprawdzana w sezonie Animacje słabe ..w zasadzie mało krótko , brak strefy rozrywkowej dla gości typu dyskoteka itp..Bardzo miła i pomocna animatorka dla dzieci Magda oraz pan prowadzący aqua fitness ..Mnóstwo basenów do wyboru , świetny bar przy plaży, 2 restauracje a la carte do wyboru ...to w sumie tyle z plusów .. Minusy do hotelu dotarliśmy przed 9 rano ...kazano nam czekać na pokój i oznajmiono że doba hotelowa zaczyna się o godz 15 ...jak ktoś posmarował przy recepcji to na pokój czekał krócej...Rainbow wystawiając ofertę nie informuje o której godzinie zaczyna się doba hotelowa narażając tym samym klientów na szereg nieudogodnień natomiast Informacja ta widoczna jest dopiero po zakupie wycieczki...w hotelu faworyzowani są niemieccy goście (my czekaliśmy 7 godzin na pokój, Niemcy dostawali pokój od ręki , dla nich wyznacznik doby hotelowej nie istniał , zaproponowano nam przedłużenie doby hotelowej za 45 euro i zostaliśmy oszukani w dniu wylotu rozchorowało się nam dziecko więc musieliśmy pojechać do miasta Rodos (50km) Do lekarza ..po powrocie okazało się że nasz pokój został zamknięty a bardzo nie miła pani menager wręcz krzykiem kazała nam opuścić pokój i mieliśmy na to 10 min z chorym dzieckiem , skandal i oszustwo..że strony rainbow zero pomocy ...pani rezydent codziennie na wycieczkach , pomimo rozmów zero pomocy ..wiele rodzin zostało podobnie potraktowanych ..zatem nie polecam ani biura podróży Rainbow ani tego hotelu ponieważ hotel nastawiony na kasę i Niemców. .uśmiechają się do czasu ... Nie polecam !

3.0/6

Artur 04.10.2021

Rodos

Hotel niby 5 gwiazdkowy ale realnie ma może z 3 gwiazdki.Pokoje powinny być już dawno wyremontowane.Najpierw dostaliśmy z niesprawną klimatyzacją,po naszej interwencji zmienili nam na trochę lepszy.Jedzenie dobre,duży wybór.Restauracje ala carte to śmiech na sali.Znajomi po takiej kolacji poszli jeszcze dojeść do hotelowej restauracji.All inclusive ultra to chyba tylko z nazwy.Więcej i lepsze jedzenie jedliśmy w 3 gwiazdkowym hotelu w Chorwacji.95% gości hotelowych to Niemcy którzy już po 6 rano mkną na plażę aby zarezerwować leżaki na plaży.Ogólnie na plus to plaża przy hotelu,darmowe leżaki,baseny.Całość niestety zasługuje na maksymalnie 3 gwiazdki.Co do rezydentów to po dojeździe do hotelu mają nas gdzieś.Nie odbierają telefonów,mam wrażenie że są tylko do sprzedawania wycieczek na Rodos.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem