Opinie klientów o Diagoras

4.7 /6
139 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.1
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

ZUZANNA, GDYNIA 15.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Hotel dla mało wymagających

Byłyśmy z grupą koleżanek. Hotel ogólnie czysty, pokoje codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki. Bardzo przyjazna obsługa hotelowa. Jedzenie dla mało wymagających, każdy znalazł coś dla siebie, choć nie było to łatwe. Do plaży i centrum dojeżdża hotelowy bus (bezpłatnie) z bardzo miłym panem kierowcą. Spacer do miasta zajmuje ok.15 minut, ale trzeba przejść przez bardzo ruchliwą ulicę.

4.0/6

Natalia i Karol, Gdańsk 04.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Dwa tygodnie sierpnia na Rodos

Najpierw minusy, które zrzucilibyśmy na barki Rainbow. Po pierwsze, przy wybieraniu opcji wycieczek podczas wypoczynku, rezydent nie informuje o obowiązkowych dodatkowych kosztach wstępu do obiecanych atrakcji na trasie. Zatem jawnie można to nazwać kosztami ukrytymi, gdyż zapytani podczas wycieczki o dodatkowe opłaty, rezydenci-przewodnicy udzielają wymijających odpowiedzi. Drugi minus, to zwlekanie z pomocą przez rezydenta. Od początku wypoczynku mieliśmy problem z ciepłą wodą w naszym pokoju. Zgłosiliśmy tę kwestię pani rezydent drugiego dnia pobytu w hotelu Diagoras. Niestety, problem dalej występował. Po rozmowie z obsługą w recepcji, okazało się, że nic im nie zgłoszono. Brak ciepłej wody jednak dalej występował, więc prócz monitowania u obsługi hotelu, rozmawialiśmy drugi raz osobiście z panią rezydent. Ponownie bez skutecznego załatwienia sprawy. Napisaliśmy więc do pani rezydent. Odpowiedzi się nie doczekaliśmy. Dopiero po ponaglającej wiadomości pani odpisała. Nie zaoferowano również zmiany pokoju, mimo takiej sugestii z naszej strony. Działanie bardzo aroganckie i pozostawiające klientów samych sobie. Sam pobyt w hotelu, mimo powyższej usterki, oceniamy na mocne 4. Hotel oferuje to, co jest w jego zakresie klasowym. Zdecydowaliśmy się na niego ze względu na bycie bazą wypadową. W ofercie all inclusive mieliśmy śniadania (co prawda mało zróżnicowane), ale mimo że nie najlepszej jakości, to można było się najeść. Podobnie kolacje. Z obiadów nie korzystaliśmy. Napoje i alkohole, tak jak posiłki, niewyszukane, ale spełniały swoją rolę w tej klasie. Obsługa przemiła i zawsze uśmiechnięta. Pomagali tak, jak potrafili w języku angielskim, choć bardziej skomplikowane pytania przerastały nieco ich kompetencje. Pokoje były utrzymane w czystości, sprzątano zaś w dni powszednie. Pani od "room service", gdy napotkała zajęty pokój, nie wracała już do niego tego samego dnia w innych godzinach. Klimatyzacja w pokoju działała bez zarzutu. Położenie i okolicę oceniamy bardzo dobrze. Sam hotel nie leży przy głównej drodze, ale jest na tyle blisko przystanków autobusowych, że w kilka minut można było się do nich dostać. Dojście do plaży w około 20 minut pieszo, do centrum Faliraki ok. pół godziny szybszym krokiem. Do hotelu był podstawiany bus, który zabierał gości na plażę i z powrotem w różnych ustalonych z góry godzinach. Podsumowując, hotel jako baza wypadowa sprawdzał się bardzo dobrze. Czysto i w miarę zadowalające warunki.

4.0/6

ANNA L, WOŁOMIN 07.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

PEŁNE ZADOWOLENIE

Nie nastawiałam się na luksusy więc i nie byłam rozczarowana. Pokój codziennie sprzątany tzn. zmieniane ręczniki, suchy dywanik pod prysznic, złożona pościel, przetarta podłoga. Obiekt posiada budynki usytuowane koło recepcji/stołówki i tam jest bar i basen, kolejny budynek ok 100m z basenem i następny ok 200m z basenikiem i barem ( czynnym do 18.00). Okolica spokojna na uboczu. Do plaży ok 1,8 km ale jeździ busik co godzinę. Plaża ładna, czysta można się kąpać bez butów. Leżaki płatne ( 10euro sztuka) , prysznice, bary , sklepik. Jedzenie hotelowe bardzo monotonne, da się przeżyć , mięsożerca będzie miał gorzej. Barmani i obsługa bardzo uprzejmi. Do centrum ok 1,5km ( sklepy, bary, restauracje, dyskoteki). Bezpiecznie wieczorem, dużo ludzi. W hotelu można wypożyczyć auto/skuter, ale taniej na mieście. Do autobusu ok 1 km ( może ciut mniej). Animacje- wieczór karaoke, party, greckie jedzenie, a w ciągu dnia aqua areobik, pika wodna, rzutki, zumba wodna. Animatorzy bardzo mili i starający się. Hotel do wypoczynku bądź jako baza noclegowa. Były dni kiedy byłam sama przez cały dzień na drugim basenie ( gdzie nie ma baru a do najbliższego ok 100m) mogłam poczytać w spokoju bez muzyki , w samotności. Drinki słodkie i prawie bez alkoholu. Atmosfera hotelu rodzinna, spokojna. Pani rezydent Zuzanna bardzo miła, pomocna i z dużą wiedzą. Transport z i do lotniska sprawny. Ogólnie duże zadowolenie z pobytu, wiadomo ile ludzi tyle opinni. Cieszę się, że zwiedziłam RODOS w rozsądnej kwocie

4.0/6

Tomasz Police 15.07.2019

Swobodna atmosfera

Wróciliśmy bardzo zadowoleni. Atmosfera w hotelu swobodna. Co ważne - basen do dyspozycji gości bez żadnych ograniczeń czasowych. Obsługa bardzo życzliwa i chętnie służy wszelką pomocą. Na miejscu można wypożyczyć samochód w bardzo dobrej cenie. Transport na plażę w rozsądnych porach. Jedzenie odpowiednie do kategorii miejsca. Bardzo dobre w czwartki (wieczory greckie) a i w pozostałe dni można było coś dla siebie wybrać. Minus za śniadania (fasola i sucha jajecznica). Duży plus za ciszę i spokój. Hotel położony z dala od zgiełku miasteczka.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem