Opinie klientów o Ilyssion Hotel

4.4 /6
78 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.5
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
3.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

KLAUDIA, --- 30.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Rozczarowanie oferta

Biuro podróży przekłamało ofertę hotelu. Cena jaka zapłaciliśmy za hotel nie była adekwatna co do usług all inclusive. Dostęp do morza oraz jak i widoki nie rekompensują jakości wyżywienia serwowanego w hotelu.

2.5/6

Świerklany 12.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Rozczarowanie.

Otoczenie hotelu przepiękne, pokoje sprzątane codziennie, świeże ręczniki i pościel. Byliśmy w nowej części mieliśmy blisko na basen i widok z balkonu oraz ubikacji na morze. Z nowej części jest bliziutko na plażę piaszczystą. Przyjechaliśmy okno bo po 22.00 obsłużył nas przemiły pan (syn właścicieli) . Mimo all nie dostaliśmy nic do jedzenia ale pan z rejestracji zasugerował żebyśmy poszli na drinka i później do pokoju bo bar zamykali o 22.45. Oczywiście poszliśmy do Prefkos do restauracji. Pierwszego dnia zabrakło mięsa na lunch, który zaczynał się o 12.00. Mieliśmy o 12.30 spotkanie z panią rezydent i już dla nas nie starczyło a w kolejce czekało 40 osób. Jedzenia wiecznie brakowało, kolejki się ustawiały przeć godzinami otwarcia miejsc przypisanych do danych posiłków. Kolejki za napojami i nie ważne czy chcesz , wodę, kawę czy wino. Ciastka do kawy o 15.00-5 minut i ich nie ma. Trzeba samemu kupywać sobie wodę bo są godziny gdy nie ma do niej dostępu. Szczerze to wakacje ale za mniejsze pieniądze. My przepłaciliśmy chyba dlatego, że mieliśmy lepszy , nowszy pokój. Obsluga hotelu jakby nie chciała zrozumieć co im się mówi.

2.5/6

Nikol, Zory 15.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

21,25 lat pobyt 07.08-14.08.2023

Ogólne wrażenia oceniam 3,5/6. Baseny ogólnodostępne, picie wydawane od 11:00, dostępny także basen z woda morska, łatwy dostęp do morza oraz całkiem blisko sklep z pamiątkami. Jedzenie kiepskie, powtarzalne, drinki i inne alkohole bardzo rozwodnione, pokój czysty oraz bardzo ładny widok na morze. Proszę zwrócić uwagę, jeśli będziecie wyjeżdżać o późnej godzinie z hotelu to nie liczcie na obiad czy kolacje oraz cos do picia z hotelowego Baru. Wymeldowanie jest o godzinie 11:00 i od tej pory jako juz byli goście nie macie prawa do picia ani jedzenia. Mozecie jedynie korzystać z infrastruktury wokół hotelu. Pani zabiera żetony (dostaje sie jeden żeton na bar na osobę i w momencie jak ktoś z Was chce cos do picia to daje na wymianę żeton) oraz opaski na rękę i musicie radzić sobie sami. Bardzo kiepska sytuacja gdy człowiek ma np wylot późnym wieczorem i tak ma prawde od 10:00 z końcem wydawania śniadań jest bez jedzenia, chyba ze kupi sobie je na własną rękę. Tak samo z piciem. Kraksa. Niestety ale nie odwiedzę tego hotelu po raz drugi.

2.5/6

DANUTA, BYDGOSZCZ 04.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

wypoczynek sierpień 2023

Hotel położony na pierwszy rzut oka pięknie. Z jednej strony morze z drugiej góry. Właśnie takie położenie pomimo pokoju z pięknym widokiem na morze, nie można było korzystać z balkonu i się napawać widokiem, bo góry zatrzymywały powiew nawet najmniejszego wiatru i balkon stawał się patelnią nie do wytrzymania. Pokoje czyste, ale meble powinny być już wymienione. Podobnie recepcja i hol wymaga natychmiastowego remontu i modernizacji. Baseny na terenie dość małe, w godzinie szczytu kąpieli mało wygodny do pływania. Plaża- właściwie to jej nie ma, bowiem zejście po drabince bezpośrednio na kamieniste dno morza. Okolica - pustkowie. Do najbliższego miasteczka trzeba dojść 15 min. Restauracja tak mała i tak duszna, że pot kapał nam na talerz. Dopiero po licznych skargach turystów wstawiono dodatkowo 5 sztuk klimatyzatorów. Posiłki co do różnorodności i jakości oraz smaku nic specjalnego, pozostawia dużo do życzenia. Bardzo uciążliwe było noszenie ze sobą szklanek, bądź kubków z tworzywa, bowiem napoje podawane były tylko wymiennie kubek za kubek lub za żeton. Podawanie alkoholu dopiero po godzinie 18-tej przy opcji all niedopuszczalne. Jeden barman pracujący chyba za karę, bo zero uśmiechu na jego twarzy. Uważam, że za taką cenę 3300 od osoby Rainbow nie powinien proponować tego hotelu. Jego cena powinna kształtować się na poziomie max 2200 zł.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem