Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy pierwszy raz na wakacjach w tym hotelu, ogólnie rzecz biorąc luksusów się nie spodziewaliśmy więc Krótko o plusach i minusach Plusy: -Dobra lokalizacja z widokiem na morze -W miarę czysto -Miła i pomocna obsługa -Mini market na terenie hotelu -Przystanek naprzeciwko hotelu -Jedzenie zależy od dnia bywało gorsze i lepsze Minusy: -Pokoje odnowione byle jak i nam w tydzień pękł sufit po całości -Picie z plastikowych kubków -Jedzenie monotonne i dosyć słabej jakości (da się najeść ale nic poza tym) -6 kanałów w Tv z czego działają 4 -Napoje i drinki średniej jakości (po paru dniach już się mocno przepiły) -Przy większej ilości osób na posiłkach obsługa nie wyrabia i trzeba czekać na niektóre dania -Kolacje bardzo słabe, zazwyczaj to resztki z lunchu podane w innej formie -Pokoje upchane w każdym możliwym miejscu, my akurat trafiliśmy dobry pokój ale są pokoje pod tarasem gdzie na nim odbywają się występy więc to średnie Ogólnie dla kogoś mało wymagającego nie jest źle jednak można oczekiwać trochę więcej od tego obiektu
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Trzeba nastawić się na to, że na 90% nie będzie WiFi w internecie nawet jeśli będziecie chcieli zapłacić to 10 euro za tydzień. Zasięg jest tylko przy recepcji i to nie zawsze, a tam internet jest darmowy. Brak przekąsek. Tyle z rzeczy, które nie zgadzają z ofertą, ale były do przeżycia. Warto zobaczyć i zwiedzić całą okolicę. Cała obsługa hotelowa bardzo miła.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy tutaj tydzień pod koniec maja więc dopiero wtedy kiedy hotel zaczynał sezon. Dzięki temu było bardzo cicho i wieczorami spokojnie. Jedzenie oceniamy na średnie, śniadania dosyć słabe, najlepsze były kolacje. Pokoje widać że dosyć dawno były meblowane ale ściany czyściutkie i odmalowane. Codziennie sprzątane, co 2 dni wymieniane ręczniki i pościel. A że jeszcze było przed sezonem to tylko w piątek wieczorem był zaplanowane koncert z muzyką na żywo. Hotel prowadzi starsze wiekiem małżeństwo wraz z synem i naprawdę są bardzo pomocni i mili tak jak cała obsługa. Widok z pokoju wynagradza wszystko
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przeciętny.Pokój mały wymaga remontu ,łazienka ciasna . Jedzenie dobre ale monotonne .Zaplecze basenowe dobrze wyposażone ,dostęp do morza blisko lecz utrudniony przez rafę koralowa .Obsługa miła .Brak animacji . Po przyjeździe nie zostawiono nam kolacji. Ogólnie da sie tam wypocząć wiec polecam dla mało wymagających.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Gdyby nie zwracać uwagi na jedzenie i okolice to naprawdę polecam, piękny widok na morze i górzyste tereny. Pokoje przestronne z balkonem i klimatyzacją która przy tej pogodzie daje ukojenie przed słońcem. Pokoje sprzątane codziennie wraz z wymianą ręczników. Dwa baseny oraz dużo leżaków i obok bar z napojami. Brak pod hotelem plaży aż tak bardzo nie przeszkadzał bo około 200 m spacerem bo skalnym brzegu jest wąska ale piaszczysta plaża gdzie raczej nie było dużo ludzi. Największą udręką było jedzenie, które powtarzało się co drugi dzień i często było podawane od rana do wieczora to samo a czasami na drugi dzień można było wyczuć że to resztki z poprzedniego dnia.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd był bardzo dobrze zorganizowany, co zapewniło bezstresowy początek i przebieg całej podróży. Obsługa była niezwykle miła i pomocna, co sprawiło, że poczuliśmy się komfortowo od samego początku. Pani rezydent, odpowiedzialna za nasz pobyt, była zawsze dostępna i gotowa udzielić wsparcia. Dzięki jej zaangażowaniu, wszelkie pytania czy problemy były natychmiastowo rozwiązywane, co znacząco podniosło jakość naszej obsługi. Hotel okazał się bardzo odpowiedni dla rodzin, oferując przyjazną atmosferę i profesjonalną obsługę. Szczególnie warto docenić personel, który był uprzejmy i serdeczny, a cała ekipa dbała o to, by każdy gość czuł się komfortowo. Warto wyróżnić syna właścicieli hotelu, który swoją osobowością i charyzmą zyskał sobie sympatię wszystkich gości. Jego obecność w hotelu, pełna uroku i profesjonalizmu, zdecydowanie łagodziła wszelkie trudniejsze sytuacje, co poprawiało naszą ogólną opinię o obsłudze. Co do wyżywienia, posiłki były smaczne, jednak zauważyliśmy, że menu nie było zbyt urozmaicone. Mimo to, nikt nie wychodził głodny, a każdy mógł znaleźć coś, co mu odpowiadało. Choć brakowało różnorodności w daniach, jakość przygotowywanych potraw była zadowalająca i spełniała nasze oczekiwania. Mimo tego, że niektóre dania mogłyby być bardziej różnorodne, nie stanowiło to większego problemu i nie odbierało przyjemności z pobytu. Polecam wycieczkę na wyspę Halki oraz Symi - przepiękne widoki i niezapomniane wrażenia.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie jest luksusowy, jednak wygodny, czysty. Jedzenie all inclusive dobre, dostępne napoje... Obsługa hotelu miła i kompetentną. Okolica cicha, spokojna. Dwie wycieczki, z których skorzystaliśmy, spełniły nasze oczekiwania. Reasumując, mogę polecić ten ośrodek.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przeciętny, pokoje odnowione, czyste ale małe.Łazienki czyste. Codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki.Baseny niewielkie, ale codziennie czyszczone .Personel życzliwy i pomocny. Żetony na napoje - bardzo dobry pomysł, przez to nie stały wszędzie szklanki( oddałeś szklankę brałeś albo napój albo zwracali żeton). Minus- brak klimatyzacji w restauracji. Jedzenie dobre, mały wybór owoców i ciast .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy. Jeśli wybierzecie ten hotel, to musicie zapamietać, że ma tylko 3 gwiazdki i tylko na 3 zasługuje. Można się wyspać zawsze w czystej pościeli i wytrzeć do czystego ręcznika, nikt nie będzie chodził głodny bo jedzenia jest sporo, obsługa jest miła i przyjazna. No i to cudowne morze na wyciągnięcie ręki. Ale!!! Pokoje w nowej części są bardzo skromne, jedzenie monotonne i czasami zimne bo może np. nie być prądu, obsługa jest wolna bo jest ich za mało, drinki słabe(to jak wszędzie) Powtarzam - hotel ma 3 gwiazdki i na nic więcej nie zasługuje! Jeśli ktoś ofertę all inclusive w tym hotelu porówna do all inclusive w Egipcie albo Turcji, to się bardzo rozczaruje. Nam się udało dostać ładny pokój, zawsze zjeść o czasie i nie mieliśmy problemów z obsługą. Byłam jednak świadkiem sytuacji, które mocno podnosiły ciśnienie! Widziałam pokoje w starej części ze skrzypiącymi meblami, które pamiętają czasy wojny domowej w Grecji (chyba niektóre ucierpiały), widziałam zagrzybiały klimatyzator (zdjęcia zrobione), kolejki do kucharza po kebab na dobre 40 minut (nie wszyscy się doczekali) i nowo przyjeżdżających, którzy mieli prawo do posiłku ale go nie dostali. Mam nadzieję, że osoby, które doświadczyły wyżej wymienionych sytuacji, zrąbią potężną awanturę w firmie Rainbow i samym właścicielom hotelu. Daje pod rozwagę.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na początek po długiej, trudnej podróży niezbyt przyjemne powitanie w recepcji, tempo zakwaterowania gości straszie wolne, Pani mówi niemal niezrozumiałym greko-angielskim, nie pomaga znaleźć pokoju w kompleksie składającym się z 5 budynków. Jedzenie - nie ma szału, głodnym się nie chodziło ale jedzenie bardzo monotonne, lunch w barze zewnętrznym wydawany 12.00 - 14.00 był sprzątany z 15 minut przed czasem, kolejki były nawet po arbuza, którego obsługa nie wydawała gdy się skończył. Czasem brakowało miejsc siedzących przy stolikach czy to w barze zewnętrznym podczas lunchu czy w restauracji wewnątrz budynku. Kompleks położony w bliskiej odległości od sklepików, knajpek, kilka minut drogi samochodem albo autobusem od większych miast np. Lindos ze słynnym Akropolem. Na duży plus lokalizacja, bliskość do morza i widoki. Pokoje komfortowe, czyste, sprzątane, wymieniane ręczniki i pościel, łazienka z prysznicem, balkon z widokiem na ogród, basen i morze