Opinie o Labranda Kiotari Miraluna

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(100 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.1
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Było dobrze

    Ilona, Chrzanów 07.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Po pierwsze obsługa na gastronomii - przecudowni ludzie, tytani dosłownie. Ja nie wiem po ile godzin pracują bo rano widzisz ich na śniadaniu i później na kolacji po 20.00 również ciebie obsługują. I to zawsze z miłym słowem i uśmiechem na twarzy. Szacun. Minusem jest to, że nie wszyscy dobrze zrozumią nawet proste zwroty. Czasami chodziło o głupia wodę z lodem i cytryną. Odnośnie obsługi moim zdaniem dostęp do napoi typu cola, soki, lód powinien każdy mieć. Jedynie alkohol powinna nosić obsługa. A nie przychodzi kolacja, jest ogrom ludzi i są duże opóźnienia w napojach bo obsługa nie nadarza donosić ich na stoły. Jedzenie jest absolutnie przepyszne. Może do deserów i soków dają zbyt dużo cukru, ale nie jest to jakiś ogromny problem. Robią przepyszna pizzę w barze ze snaksami. Koleś jest serio dobry w te klocki o czym mówi wieczna kolejka po pizzę. Co do drinków, dla mnie było to rozczarowanie, bo wszystkie były przesłodzone. Ja nie mogłam ich wypić. Prosiłam o coś nie słodkiego spoza karty za każdym razem. Piłam z barów drinki i wodę z lodem, jak i cała rodzina. Nikomu nic nie dolegało żołądkowego. Używają kubków plastikowych wielorazowych co się bardzo chwali. Room service dostarczał również wodę butelkowana przy okazji sprzątania. Wodę można było sobie włożyć do lodówki, która super ją chłodziła. Strefa wspólna hotelu czysta, bez zastrzeżeń. Strefa basenowa hmm.. ja nie wiem jak oni tę wodę czyszczą bo nigdzie nie było czuć że chodzą pompki i jest filtrowana. Czystość średnia co rzuca się w oczy szczególnie w brodzikach. To obramowanie białe basenu zabrudzone. Nie jest białe tak jak przykładowo na polskich termach na Podhalu gdzie dziennie przewija się 100x więcej ludzi. Leżaki -o zgrozo- również zabrudzone często i gęsto. Powinni je systematycznie czyścić tym bardziej że klimat gorący i chwila moment wysychają. No ja bez ręcznika to się brzydziłam. Ręczniki basenowe można wymieniać co 2 dni w spa. Można je również zabierać ze sobą na plaże. Plaża kamienista, czysta, woda szybko schodzi na głęboką. Morze cieplejsze niż baseny. Plaża prywatna, dojście również prywatnym chodnikiem prowadzącym pod droga publiczną prosto z hotelu. Pokoje rodzinne są przestronne i duże. Można je przedzielić przesuwna ściana drewniana. Co dla mnie jest niezwykle dziwne, jest tylko jedna szafą w niej 3 szuflady, 3 półki i drążek z wieszakami. Szafa nieduża, mała dla całej rodziny i do tego mocno wiekowa i obdrapana. To samo szafka na lodówkę. A stolik i toaletka już są w miarę nowe i w innym stylu. Także 80% mebli wymienione a reszta stare i zużyte. Łóżka na szczęście bardzo wygodne. Dzieci w pokoju rodzinnym śpią na rozkładanej kanapie. Łazienka dość spora, duże lustro, sporo miejsca na blacie i ścianka walk in. Ma okno, bez wentylacji mechanicznej. Okno wychodzi na korytarz, który jest przelotowy, bez części ścian i wiecznie tam wieje. Z czystością jest słabo. Wchodzi się, jest czysto. Po tygodniu jest i piach pod prysznicem, lustro zachlapanie, a pod stolikiem tumany kurzu. Nie wiem co rozumie pod pojęciem sprzątanie sprzątaczka. A sama przyłapałam ja min 3 razy przez tydzień, że niby coś sprząta ten pokój. Recepcja ogromna. Zameldowanie i wymeldowanie szybciutkie. Pani mówiła z mocnym akcentem i ciężko ją zrozumieć. Na miejscu również polski animator, który ma tylko polskie dzieci. Wieczorem dyskoteki. Raz na wyjazd należy się kolacja w restauracji z kuchnią włoską, hiszpańska lub grecka. Przez rezydenta można wynająć auto w dobrej cenie. Polecam taką formę. Polecam również wycieczkę fakultatywna do Rodos i Lindos. Pani Aleksandra była pilotem i świetnie opowiadała. Dodatkowo mieliśmy w autokarze miejscowa przewodniczkę z którą można było bez problemu porozmawiać po angielsku. Autokar na transfer zadbany, klimatyzowany. Trzeba wziac pod uwagę, że transfer trwa 2h. Ten hotel jest ostatnim przystankiem. Hotel położony min 2 km od najbliższej cywilizacji. Na miejscu jest sklepik wielobranżowy. Można kupić i coś słodkiego i chemię, alkohol, akcesoria do pływania.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Pobyt sierpień 2020r

    AGNIESZKA, KAWCZE 13.08.2020

    Ogólnie pobyt, obsługa ok. Przyjechaliśmy ok 22 i to jest minusem ze nie otrzymaliśmy żadnego prowiantu i za lody przy dziecięcym basenie trzeba płacić a jeśli juz to nie karta tylko gotówką. W dobie covid-19 to nie najlepsze rozwiązanie. Agnes

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Grecki klimat

    Kasia - Świnoujście 25.08.2022

    Hotel dość słaby . Typowy grecki klimat .Bardzo duże obłożenie . Obsługi mało i nie nadążali z obsługą gości . Do restauracji ciàgle kolejki . Stoliki nie nakryte i nie posprzątane . Brak ręczników w pokojach. Ogólnie czystość bardzo słaba . Duży plus, bardzo duży za plażę, mega fajna . Animatorzy tez dali radę . 🙃.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    3-13 lipiec 2022

    Tomasz 13.06.2022

    Hotel jak najbardziej Ok . Jedzenie pyszne , napoje , alkohole super .. dobra lokalizacja na zwiedzanie wyspy . Obsługa posiłki dramat . Czekanie po pół godziny na wejście i pół godziny na napoje aż Cię zauważą ( przy barze nie odbierzesz napoi , bo nie ) . Brak talerzy i wręcz rzucający się ludzie na nie jak przyniesie obsługa . Przy stolikach pusto , a nie dają rady ze sprzątaniem . Organizacyjnie zarządzanie stołówką dramat. Pokoje czyste schludne , ale sprzątanie pobieżne . Brak papieru toaletowego , wymiany ręczników . Baseny fajnie rozplanowane , ale tu znowu kłania się czystość . Czynne tylko do 18:00 chociaż ludzie jeszcze by posiedzieli niby w celu sprzątania , ale my nie widzieliśmy tego nigdy . Walące się kubki , szkoło po korytarzach i basenie , a obsługa przechodzi obojętnie .. a niech leży . I teraz uwaga na pokoje . My mieliśmy mieć z ogrodem . Wyrzucili nas daleko od głównego budynku przy basenie rezydent miał po 3 dniach zorganizować wymianę , ale się nie odezwał . Ogólnie hotel polecamy , ale z Rainbow jest drożej niż z Grecos a i tak obsadzą Cię gdzie chcą , bo twierdzą , że ten sam kompleks . Byliśmy zobaczyliśmy .. wystarczy wprowadzić zmiany i całkiem niezły kompleks się robi . A plaża .. brudna , leżaki nie myte chyba nigdy , walące się papierki i pety oraz rozwalające się parasole . Obok hotel .. aż razi po oczach jaki może mieć standard z porównaniu z tym .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    4* to przesada

    Joanna, Solec Kujawski 30.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel położony blisko plaży, duży plus za to, że leżaki są w cenie i na plaży znajduje się bar all inclusive. Leżaków nie brakowało we wrześniu . Pokój otrzymaliśmy duży z balkonem , widok na budynek recepcji. W pokoju odnowione ściany, ale stara niewydolna klimatyzacja i niezbyt estetyczne wykończenie łazienki. Dziwaczny obyczaj, że aby napić się czegoś w barach przy basenach lub na plaży , trzeba było nosić ze sobą żetony i potem je odzyskać oddając kubek. W4* hotelu i opcji all inclusive to przesada. Jedzenie słabe bez polotu. Nawet kolacja alla carte w restauracji włoskiej . Drinki beznadziejne , te lepsze dodatkowo płatne. Animacje to karaoke i jakieś słabe występy na żywo w amfiteatrze. Ogólnie to hotel z potencjałem, ale dużymi brakami. Cena zawyżona w stosunku do jakości

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    poniżej oczekiwań

    MARTA 16.06.2022

    Wyjazd rodzinny z dziećmi ( 2 i 6 lat). Otrzymaliśmy pokój na samym końcu kompleksu, daleko od strefy " kids". i pozostałych atrakcji. Sam pokój wydawał sie ok. Niestety pierwszej nocy przeżyliśmy horror: komary a u córki w łóżku: PLUSKWY. Rano dzieci pogryzione wygladały jakby miały mega ospe, wszytsko ich swedziało. Po mocnej interwencji zmieniono nam pokój- już bez niespodzianek:) po 3 dnia drapania i ze strupami mogliśmy zacząć cieszyć się wakacjami... sam hotel całkiem ok, bardzo duży kompleks, jedzenie bez fajerwerków ale głodnym się nie chodzi. dużo basenów, 1 plac zabaw- w słońcu, plaża kamienista, obsługa miła.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pogorszenie warunkow

    KATARZYNA, GDYNIA 26.07.2021

    Byliśmy w tym hotelu 3 rok z rzędu. Niestety wiecej nie pojedziemy. Jedzenie kiepskie i monotonne. Tłumy ludzi. Zamknięta restauracja tzw cicha. Sprzątanie pokoju polegało na słaniu łóżek. Lazienka nie sprzątana ani razu prze 2 tyg. Z żalem stwierdzam że pobyt nie b warty swojej ceny. Obsługa bardzo miła i uprzejmą. Pod tym w, błędem super.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Sierpień 2022

    Karolina 24.08.2022

    Jeżeli ktoś lubi stać w wiecznych kolejkach do restauracji żeby móc usiąść przy stole i zjeść, do baru po kawę lub przekąski, do innego baru po drinka to polecam ten hotel......mi osobiście odechciewało się urlopu w tym hotelu gdyż czas oczekiwania na wszystko nawet na kubek wody wynosił minimum 15 minut...a kolejka długaaaaa jak cholera

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Kiepsko. Nie polecam.

    Agnieszka 08.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel zasługuje na max 3 gwiazdki. Pokój delikatnie mówiąc obskurny, brzydki. Odlazacy tynk. Kiepska klimatyzacja. Stołówka porażka. 70% stolikow była w budynku bez klimatyzacji i wentylacji. Nikt nie chciał tam jeść, bo koszmarnie gorąco i bez tlenu. Czas oczekiwania na stolik na zewnątrz ok 30 minut. Jedzenie ok. Sniadania bardzo dobre.Brodziki ładne i duże, ale zniszczone. Dzieci wyjmowały całe płaty niebieskiej farby z podłogi. Lezaki (brudne i zniszczone) oczywiście rezerwowane. Odradzam ten hotel.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Kiotari

    Agnieszka, Widełka 13.08.2021

    Pobyt nieudany, za sprawą obsługi hotelowej, która nie interesuje się klientem, nie próbuje nawet rozwiązywać problemów powstałych z ich winy- brakło dla nas pokoju z widokiem na morze, który był wcześniej dodatkowo opłacony, czekaliśmy prawie 3 godz. jak się okazało na pokój z widokiem na dach innego budynku, który do końca pobytu nie był wymieniony. Wycieczka fakultatywana, która wykupiliśmy, okazała się być jednak w innym terminie niż na bilecie- dodatkowa strata czasu czekając najpierw na autokar, a później na wyjaśnienia. Zdecydowanie za mały personel jak na okres wakacyjny, na wszystko trzeba było dlugo czekac, lub stać w kolejkach.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem