Opinie klientów o Labranda Kiotari Miraluna

5.2 /6
100 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.1
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Joanna, Toruń 28.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Urlop na 4-

Plusy hotelu: 1. własna ładna plaża 2. miła obsługa w punktach gastronomicznych 3. bliska lokalizacja do Lindos a jednocześnie hotel na uboczu, bez zgiełku miasta. dobra komunikacja autobusowa zaraz przy hotelu. 4. duża ilość leżaków na plaży i basenach 5. czysto, często sprzątane pokoje. 6. Liczne punkty gastronomiczne, w których w ramach all incl. można było podjadać pomiędzy posiłkami pizze, gyros, ciepłe pączki (super sprawa przy dzieciach, które na śniadaniu akurat nie są głodne ;) ) 7. Sklepik na terenie hotelu - można było uzupełnić coś na szybko. Ceny ok, podobne jak w mieście. Minusy: 1. Meldowaliśmy się późno w nocy i przydzielono nam parterowy pokój, który wyglądał, jak garaż przerobiony na pokój. Brak widoku na ogród (był w umowie), wilgoć i zapach stęchlizny, okna wychodzące na schody i chodnik. Dramat. Pokój robił wrażenie stróżówki, a nie pokoju hotelowego w standardzie 4 gwiazdek. Po interwencji w południe następnego dnia zmieniono nam pokój na lepszy, bardziej zgodny z opisem z umowy, ale w którym jak się niestety później okazało, nie działała prawie klimatyzacja. Wszystkie noce nieprzespane w gorącym pokoju. Problem 3 x zgłaszany do recepcji i hotel nic z tym nie zrobił. 2. Słabe ciśnienie wody w prysznicu. 3. W restauracji hotelowej narzucanie przez obsługę stolika, przy którym można usiąść. Część miejsc w gorącym słońcu czasem. 4. Oferowane restauracje a la carte de facto nie miały wolnych miejsc. Nie mogliśmy z nich skorzystać. 5. Wszechobecna, bardzo głośna, dyskotekowa muzyka. Zbędna. Męcząca. Nawet na plaży bar plażowy puszczał głośno muzykę od 10:00 do północy. Non stop.

4.0/6

Jacek, Gdańsk 03.08.2021

Ogólnie OK"

Ogólnie OK. Z pobytu jesteśmy zadowoleni.

4.0/6

Ilona, Chrzanów 07.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Było dobrze

Po pierwsze obsługa na gastronomii - przecudowni ludzie, tytani dosłownie. Ja nie wiem po ile godzin pracują bo rano widzisz ich na śniadaniu i później na kolacji po 20.00 również ciebie obsługują. I to zawsze z miłym słowem i uśmiechem na twarzy. Szacun. Minusem jest to, że nie wszyscy dobrze zrozumią nawet proste zwroty. Czasami chodziło o głupia wodę z lodem i cytryną. Odnośnie obsługi moim zdaniem dostęp do napoi typu cola, soki, lód powinien każdy mieć. Jedynie alkohol powinna nosić obsługa. A nie przychodzi kolacja, jest ogrom ludzi i są duże opóźnienia w napojach bo obsługa nie nadarza donosić ich na stoły. Jedzenie jest absolutnie przepyszne. Może do deserów i soków dają zbyt dużo cukru, ale nie jest to jakiś ogromny problem. Robią przepyszna pizzę w barze ze snaksami. Koleś jest serio dobry w te klocki o czym mówi wieczna kolejka po pizzę. Co do drinków, dla mnie było to rozczarowanie, bo wszystkie były przesłodzone. Ja nie mogłam ich wypić. Prosiłam o coś nie słodkiego spoza karty za każdym razem. Piłam z barów drinki i wodę z lodem, jak i cała rodzina. Nikomu nic nie dolegało żołądkowego. Używają kubków plastikowych wielorazowych co się bardzo chwali. Room service dostarczał również wodę butelkowana przy okazji sprzątania. Wodę można było sobie włożyć do lodówki, która super ją chłodziła. Strefa wspólna hotelu czysta, bez zastrzeżeń. Strefa basenowa hmm.. ja nie wiem jak oni tę wodę czyszczą bo nigdzie nie było czuć że chodzą pompki i jest filtrowana. Czystość średnia co rzuca się w oczy szczególnie w brodzikach. To obramowanie białe basenu zabrudzone. Nie jest białe tak jak przykładowo na polskich termach na Podhalu gdzie dziennie przewija się 100x więcej ludzi. Leżaki -o zgrozo- również zabrudzone często i gęsto. Powinni je systematycznie czyścić tym bardziej że klimat gorący i chwila moment wysychają. No ja bez ręcznika to się brzydziłam. Ręczniki basenowe można wymieniać co 2 dni w spa. Można je również zabierać ze sobą na plaże. Plaża kamienista, czysta, woda szybko schodzi na głęboką. Morze cieplejsze niż baseny. Plaża prywatna, dojście również prywatnym chodnikiem prowadzącym pod droga publiczną prosto z hotelu. Pokoje rodzinne są przestronne i duże. Można je przedzielić przesuwna ściana drewniana. Co dla mnie jest niezwykle dziwne, jest tylko jedna szafą w niej 3 szuflady, 3 półki i drążek z wieszakami. Szafa nieduża, mała dla całej rodziny i do tego mocno wiekowa i obdrapana. To samo szafka na lodówkę. A stolik i toaletka już są w miarę nowe i w innym stylu. Także 80% mebli wymienione a reszta stare i zużyte. Łóżka na szczęście bardzo wygodne. Dzieci w pokoju rodzinnym śpią na rozkładanej kanapie. Łazienka dość spora, duże lustro, sporo miejsca na blacie i ścianka walk in. Ma okno, bez wentylacji mechanicznej. Okno wychodzi na korytarz, który jest przelotowy, bez części ścian i wiecznie tam wieje. Z czystością jest słabo. Wchodzi się, jest czysto. Po tygodniu jest i piach pod prysznicem, lustro zachlapanie, a pod stolikiem tumany kurzu. Nie wiem co rozumie pod pojęciem sprzątanie sprzątaczka. A sama przyłapałam ja min 3 razy przez tydzień, że niby coś sprząta ten pokój. Recepcja ogromna. Zameldowanie i wymeldowanie szybciutkie. Pani mówiła z mocnym akcentem i ciężko ją zrozumieć. Na miejscu również polski animator, który ma tylko polskie dzieci. Wieczorem dyskoteki. Raz na wyjazd należy się kolacja w restauracji z kuchnią włoską, hiszpańska lub grecka. Przez rezydenta można wynająć auto w dobrej cenie. Polecam taką formę. Polecam również wycieczkę fakultatywna do Rodos i Lindos. Pani Aleksandra była pilotem i świetnie opowiadała. Dodatkowo mieliśmy w autokarze miejscowa przewodniczkę z którą można było bez problemu porozmawiać po angielsku. Autokar na transfer zadbany, klimatyzowany. Trzeba wziac pod uwagę, że transfer trwa 2h. Ten hotel jest ostatnim przystankiem. Hotel położony min 2 km od najbliższej cywilizacji. Na miejscu jest sklepik wielobranżowy. Można kupić i coś słodkiego i chemię, alkohol, akcesoria do pływania.

4.0/6

AGNIESZKA, KAWCZE 13.08.2020

Pobyt sierpień 2020r

Ogólnie pobyt, obsługa ok. Przyjechaliśmy ok 22 i to jest minusem ze nie otrzymaliśmy żadnego prowiantu i za lody przy dziecięcym basenie trzeba płacić a jeśli juz to nie karta tylko gotówką. W dobie covid-19 to nie najlepsze rozwiązanie. Agnes
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem