Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólna ocena będzie zaburzona przez czynniki zewnętrzne jak ekstremalnie wysoka temperatura oraz brak prądu wywołany pożarami. Te kilka godzin bez klimatyzacji w nocy to był niestety koszmar. Hotel nie był w stanie zapewnić zasilania awaryjnego (hotel obok był w stanie zapewnić gościom komfort). 5 gwiazdek zużyto ma części wspólne i niestety nie pokoje już nie wystarczyło 🤣🤣🤣. Czystość w pokoju oceniam na dostateczny na co wpływ ma głównie stan łazienki. Podłoga w pokoju to najtańszy możliwy panel podłogowy który się rozjeżdżał. Restauracja, baseny i all inclusive oceniam na 5.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mam mieszane uczucia po wyjeździe z Rainbow do Labranda Milaruna Village. Z jednej strony dobre zaplecze gastronomiczne, obsługa, baseny i plaża hotelowa z barem. Z drugiej bardzo kiepskie pokoje (zdjęcia na stronie są albo z odnowionych pokoi albo już nieaktualne) i niejasny rozdział pomiędzy hotelami które wchodzą w skład obiektu (Milaruna Village i Kiotari Bay). Co ciekawe Milaruna Village nie jest widoczny na oficjalnej stronie sieci Labranda - nie wiadomo jaką ma klasyfikacje. Ogólnie plusów poza pokojem jest więcej, ale na koniec dnia i tak lądujemy w swoim pokoju który miał przecież mieć 5*. Zatem każdy musi zadac sobie uczyciwe pytanie "czy będzie mi to odpowiadać?"