Opinie klientów o Lindos Breeze Beach Hotel

5.3 /6
206 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

EWA, CIECHANOW 19.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Moje zdanie

Na dzień dobry wielkie rozczarowanie , pokój położony w piwnicy, opłacony za 3 osoby a przygotowany dla 2 osób. Trochę słaby przekaz informacji od rezydentów. Przedstawiony opis oferty i zdjęcia nie adekwatne do rzeczywistości.

4.0/6

Daniel, Sopot 08.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

UWAGA!

to nie jest 7 nocy tylko 6 skoro w hotelu melduje się o 5 rano następnego dnia, w związku z tym uważam się za oszukanego i oskubanego z ciężko zarobionych pieniędzy, poza tym pobyt uważam za udany

4.0/6

Anna, Warszawa 14.10.2021

Rodzi

Ogolne wrażenie z wycieczki mamy bardzo pozytywne, jednak na samym początku czekała nas niestety niemiła niespodzianka. Ze względu na overbooking, zamiast w nowym hotelu Lindos Breeze zostaliśmy zakwaterowani w starym Lindos Imperial. Podróżowaliśmy z 8 miesieczna córeczka, wiec przy wyborze hotelu kierowaliśmy sie przede wszystkim komfortem pokoju. Przed zakupem wycieczki potwierdzalam również z konsultantem na infolinii, że zostaniemy zakwaterowani w tym właśnie hotelu, ponieważ czytalam opinie że takie sytuacje zdarzały się w przeszłości. Pokój jaki otrzymaliśmy lata świetności miał już dawno za sobą, śmierdziało w nim stechlizna, a na domiar złego nie można było zostawić na wierzchu nic do jedzenia, ponieważ w mgnieniu oka pojawiało się stado mrówek zainteresowanych smakowitym kaskiem. Zgłosiliśmy nasze zastrzeżenia na recepcji hotelowej oraz rezydentce, ale jedyne co zostało nam zaproponwane to zamiana pokoju na inny, ale w tym samym standardzie, w tym samym hotelu, więc zrezygnowaliśmy. Jeśli chodzi o jedzenie to wybór był bardzo duży, każdy mógł znaleźć coś dla siebie (również mnóstwo opcji dla wegetarian). Nasze serca skradły śniadania! Możliwość rezerwacji stolika w restauracji a la carte, jednak bardzo ciężko dostać w nich miejsce, a smak nie powalał. Obsługa (za wyjątkiem Pan na recepcji) bardzo pomocna i przemila. Kompleks hotelowy jest ogromny, kilka basenów, barów, animatrakcje dla dzieci, wieczorami muzyka na żywo (nie korzystaliśmy z racji podróży z maluszkiem). Kompleks hotelowy położony przy żwirowej plaży. Wyjazd udany, ale pozostaje duży niesmak w związku z faktem, że nie otrzymaliśmy standardu pokoju za który zapłaciliśmy.

3.5/6

ADAM, Zakliczyn 20.06.2022

Kiotari

Witam, pobyt byłby świetny gdyby nie ciągle problemy z kartą do pokoju ( wymieniane były chyba 4/5razy), robakami w pokoju i klatkach schodowych, wymiana ręczników na nowe które były brudne. Jeszcze zostaliśmy wprowadzeni w błąd o większej liczbie wycieczek, których nie było w ofercie po przyjeździe ( może wina była przez to że kupowaliśmy przez wakacje.pl).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem