Opinie o Lymberia

5.1/6 (421 opinii)

Kategoria lokalna 3.5

5.1/6
421 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.8
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Delikatnie mówiąc- rozczarowanie

    Troszkę się rozpisze by kolejni potencjalni chętnie mieli pogląd na to co tam można zastać. My również sugerowaliśmy się opiniami i zdjęciami także zapraszam. Opieka ze strony Rainbow jak zawsze na wysokim poziomie to nie podlega żadnej dyskusji. 1. Pokoje- Rainbow powinno zaktualizować bazę informacji, metraż pokojów z iloma gośćmi polskimi byśmy nie rozmawiali się nie zgadza, owszem w miarę nowe, ale dostaliśmy pokoju w tej nowszej części- trochę strach pomyśleć co jest w tych innych budynkach. Smród z kanalizacji bardzo mocno wyczuwalny jak czytaliśmy w poprzednich opiniach także występował u nas w pokoju jak i w znacznej części hotelu. łóżko wygodne, fajny balkon. pokoje sprzątane bardzo „z wierzchu” owszem codziennie ale po co skoro to sprzątnie nic nie dawało. Ręczniki pokojowe wymieniane co 2-3 dzień, zaznaczam pokojowe bo basenowych nie ma. 2. Basen- tutaj to jest po prostu tragedia, brak miejsca na leżakach, żeby trzeba było siedzieć na trawie/płytkach by móc się opalać? nie mówię o pójściu na basen o godzinie 14-15, tylko o godzinie 8-9 bo już o tej godzinie wszystko było zajęte. ilość pokojów do ilości leżaków i miejsca na basenie nie współmierna- chyba trzeba sprzedawać mniej pokojów. to samo tyczy się miejsca w barze podczas wieczornych rozrywek oraz na stołówce. Widać że hotel idzie na ilość nie jakość. Sam basen wystarczających rozmiarów, 140 cm max/h mam wrażanie że w ogóle nie sprzątany- woda po kilku dniach zaczęła sie robić już mleczna a liście od pierwszego dnia do ostatniego które były na dnie tak również zostały. Teren do okola basenu rano o 7 zmyty bieżącą woda co było wystarczające. Wracając do leżaków to obserwowaliśmy rozczarowanie coraz to nowszych gości którzy przychodzili i nie widzieli żadnych wolnych leżaków- na pytanie w recepcji co mamy zrobić Pan tylko wzruszył ramionami- to może Rainbow odpowie co zrobić? może sprzedawać mniej wycieczek tam. 3. restauracja- jedzenie poprawne, cały czas dostępne nasze europejskie że tak to nazwę jedzenie- frytki, nuggetsy, świeże warzywa, bardzo dobre mięsa poza jednym indycentem z zatruciem spaghetti co zostało zgłoszenie kuchni i hotelowi. Bardzo słabe jest to że podczas obiadów i kolacji trzeba stać po napoje w barze przy….. basenie. Na śniadanie jest udostępniony automat na stołówce do soków i wody wraz z automatem do napoju kawowego (tak automatem bo nie był to ekspres do kawy i nie była to też kawa, coś podobnego :) ). Mało kuchni greckiej ale z niej można skorzystać na mieście do którego jest bardzo blisko. Poza tym hotel nie serwuje wody, co według mnie przy panujących tam gorączkach butelka wody w pokoju powinna być standardem, ale wtedy w recepcji nie mógłby stać automaty w których to można zakupić wodę. ;) 4. personel- tutaj to jest po prostu KOZAK. Ludzie tam byli rewelacyjni. Kelnerzy na stołówce, Panie w barze, kelner w płatnym barze- rewelacja. Nie było widać tego co jest teraz dość popularne czyli praca za karę. Nie wspomnę tu o Animatorach Polakach- daj Bóg takich spotkać w innych miejscach- więcej nie napiszę może to was zachęci do pojechania tam bo dla nich warto! 5. lokalizacja- tutaj również po raz kolejny zwrócę się do rainbow o aktualizację bazy. W żadnej z naszych prób dotarcia do plaży (a próbowaliśmy na wszystkie sposoby) nie wyszedł nam (i nie tylko nam) taki wyniki metrażowy jak i czasowy jak u państwa w ogłoszeniu. Droga owszem normalna ale kawałek trzeba iść. Nie daleko jest miasto, zatoka , stolica- fajna baza na wypady dalsze i bliższe. podsumowując: pierwszego dnia widząc basen, leżaki, leżących ludzi na trawie i betonie mieliśmy autentyczną chęć powrotu do domu- zrobiło nam się przykro bo wycieczka nie była najtańsza, w wielu miejscach byliśmy ale czegoś takiego nie widzieliśmy, by leżeć trzeba było wstać grubo przed 6 by stoczyć walkę o leżaki bo na jeden leżak przypadało 2-3 gości jak nie lepiej widząc ile osób leżało na trawie. Jedzenie do najedzenia, napoje w barze do wypicia (problemem był tylko wyczuwalnych chlor oraz osad kamienny na dnie piwa :)) Obsługa i animatorzy genialni, plaża daleko, a miasto w fajnej lokalizacji. na końcu też chciałem zapytać biuro o ich ocenę *. U was było to 3,5- hotel ma 3, co więc macie na myśli zaznaczając w ogłoszeniu 3,5 słońca na 5? Chcę dowiedzieć się na przyszłość :) w jednym zdaniu jak mam podsumować: nie polecam, chyba że za 800-1200 zł.

    Mikołaj, Poznań - 10.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Szału nie ma...

    Ciezko określić nasz wyjazd. Pierwsze 3doby spędzone w całkiem innym pokoju niż miał być:łóżka na kółkach, a miały być łóżka sypialniane dla pary, smród w pokojach od jakiegoś (chyba) środka , na ścianie w ''zaglowku"były gwoździe, a drzwi do balkonu były zepsute i wychodząc z pokoju nie dało się ich zamknąć na klucz... A z balkonu na balkon bardzo łatwo się dało przejść. Do tego wszystkiego z naszego budynku do restauracji i basenu trzebabylo przejsc przez drogę. Fakt, wspomniane bylo w ofercie, że hotel współpracuje z drugim przez drogę ,ale my chcieliśmy ten glowny. No i jeszcze w pokoju mieliśmy pełny aneks kuchenny (mielismy allegro inclusive)!! PoPo zgłoszen roszczen do rezydentki usłyszeliśmy,że 'przeciez wiadomo,że to wszystko jest przereklamowane i kto wgl wierzy w foldery wycieczek zorganizowanych.... ",Mimo to poszła i zgłosiła portierowi, ale dopiero przenieśli nas w połowie wyjazdu. W drugim pokoju łóżka już miały zamiast 4 kółek to 2 i troche mniej się rozjeżdżały, pokój już był mniejszy ale w trochę lepszym stanie ( nie wyglądał,żeby przeszedł niedawno remont --ak oferta opisywała). Zwieńczeniem wyjazdu w ostatni wieczór był szczur, tuptal sobie koło baru, a zarazem wyjścia z kuchni(nie wiem czy nie wyszedł z niej)... A pracownicy zamiast próbować go się pozbyc, wesoło tłumaczyli,że oni z nim piją wieczorami wódkę i , że to jest 'Jerry'. Inni znów mieli karaluchy... Trochę tego jeszcze by się znalazło. Pozdrawiam.

    Aleksandra, Iwanowice - 22.10.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Bez rewelacji

    Hotel Lymberia- mało ciekawy. Fakt wejście od ulicy zachęca, pokoje małei bardzo duszne, łazienki w których trudno jest się obrócić. Klimatyzacja działała dopiero od 1 lipca. Kiedy otrzymaliśmy pilota by uruchomić klimatyzcję podziałała może 15 minut, po czym siadł prąd. Jedzenie dobre i różnorodne, obsługa w stołówce bardzo miła i sympatyczna (z wyjątkiem jednej pani sprzątającej, która nie była zbyt uprzejma, perfidnie obserwowała gości zwracając uwagę na to czy są odpowiednio ubrani. Dodatkowo, do hotelu przyjechaliśmy późno w nocy, w pokoju ani jednej butelki wody, restauracja zamknięta i bar przy basenie też, więcna jakikolwiek posiłek musieliśmy czekać do rana. Taka sama sytuacja przy wyjeździe - na lotnisko wyjeźdżaliśmy wcześnie rano 4.15 - a na śniadanie tylko kawa z automatu i ciastko. Przekąski przy barze w basenie to jedna wielka bujda. Lodówka w pokoju grzała a nie chłodziła. Pobyt udany, ale mankamentów dużo. Z 8 dni, które prponuje reinbow spędziliśmy 6, a w cenie wliczone 8 ( powinni się wstydzić za takie oszustwa)!!!

    G - 04.07.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    7/13 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Zepsute wakacje

    Jestem stałym klientem Rainbow. Po raz pierwszy piszę niedobrą opinię, ponieważ po raz pierwszy miałam takie okropne wakacje .Po przylocie na Rodos dostaliśmy zepsutą walizę - były oderwane kółka. Dziewczyna -rezydent pomogła zgłosić to na lotnisku. W hotelu dostaliśmy pokój na górnym piętrze z widokiem na może, według naszego zamówienia w biurze. Ale pokój nie nadaje się do odpoczynku: nie ma żadnej szafki, jedna, krzywo zawieszona półka , więc nie było gdzie rozłożyć rzeczy. Ubrania na wieszakach obok lodówki. Zastanawiałam się, dlaczego jest czajnik skoro nie ma żadnego kubku?.. Zgłosiłam to 2 razy, ale nie było skutku. W kabinie prysznicowej: na podłodze zbiera się woda i rozlewa się po pokoju, na prysznicu i na podłodze pleśń, nie ma żadnych półek dla środków do kąpania się. Z kabiny i toalety strasznie śmierdzi. Lampki w całym pokoju są nocne, ciemne, więc nie ma możliwości poczytać książkę. Podłoga umywa się tylko po środku, więc od początku do końca pobytu pod półką dla walizy była dosyć duża plama, do której wszystko się przyklejało, zwłaszcza to, co z krzywej półki spadało. Na wszystkich ścianach są ślady po zabitych komarach. Okolica dosyć cicha, wszystko jest blisko, ale droga do plaży jest okropna - bez żadnego cienia, z górami śmieci. Obok hotelu przechodzi szumna trasa, a o 4 rana zaczynają wyrzucać śmieci podobne do szkła, przez ten okropny dźwięk podskakiwaliśmy w łóżkach. Jedzenie było bardzo pyszne i rozmaicone, więc ogromny respekt kucharzowi! Polecam ten hotel osobom, którym zależy tylko na jedzeniu. Na wycieczce fakultatywnej "Błękitny rejs", na której obiecany był relaks, to było niemożliwie, nawet, odwrotnie, ponieważ na jednym statku połączone zostały chyba wszystkie grupy turystyczne z całego miasteczka. Wszędzie były tłumy ludzie, szum, nie było dostępu do zrobienia nawet zdjęć. Tak jeszcze nigdy nie "odpoczywaliśmy".

    Tetiana, Warszawa - 18.07.2022

    6/9 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem