Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.0/6
KKS 16.08.2019
Marathon Szału nie robi
Nie wiem skąd te super opinie o jedzeniu i hotelu chyba piszą to osoby, które pierwszy raz były w Grecji i nie mają żadnego porównania, bo my mamy jedzenie jak na 4* kiepskie, plaże tragedia same kamienie miejscami bardzo duże, jakby ktoś wysypał z budowy kamienie wprost na plażę . W samym Hotelu NUDY i jeszcze raz nudy, porażka żeby przy basenie nie było porządnej muzyki, no chyba, że takiej, od której można usnąć, dla dzieci animacji ZERO, w porównaniu z Kos czy Zakyntos porażka, kompletnie nie wart swojej ceny chyba że 1.000 zł za osobę nie więcej, wiem co piszę bo zwiedziliśmy całą Grecją po za Korfu. Aha i coś ważnego dzień wylotu zbiórka o 2:50 w nocy bo wyjazd z pod hotelu 3:30 miało być przygotowane śniadanie i kawa,a to kompletne rozczarowanie zero śniadania nawet stołówki nie otworzyli dla 8 osób żenada to ma być hotel 4* ??? W każdym hotelu w Grecji mieliśmy wczesne śniadanie na wyjazd tutaj NIC
1.5/6
Ralf, Warszawa 22.08.2022
Bardzo kiepsko
Pobyt oceniam bardzo źle. Zaczęło się od 2h i 20 minut opóźnienia lotu. Co spowodowało przyjazd na 19:00 i skrócenie wakacji. Potem mimo wykupionego miejsca w samolocie (uważam to za absurd) ze zwiekszona ilością miejsca, takiego miejsca nie otrzymałem z rodzina. Potem otrzymałem pokój na 1 pietrze bez windy, gdzie miałem targać wózek z dzieckiem. Przecież biuro wiedziało ze jadę z dzieckiem. W pokoju nie było czajnika, szlafroka i kapci mimo tego ze było w umówię. Powrót to trzymanie 30 minut w samolocie rozgrzanym i bez klimy. Pisk dzieci. Potem lot i ostre wychłodzenie. Wszyscy jesteśmy chorzy obecnie. Na dobitkę 1h czekania na bagaże w Polsce. Tak się dzieje gdy ma się umowę z tanimi i bardzo słabym przewoźnikiem smartwings. Odpowiedzialność za nich ponosi biuro bo to z nimi podpisuje umowę.
1.5/6
Wanda, Warszawa 25.10.2021
Pobyt w hotelu Marathon, Kolymbia, Rodos
Hotel znajduje się na dość dużym, zielonym terenie z basenem zewnętrznym. Pokoje odnowione, chociaż meble mają już swoje lata. Bardzo fajna, odnowiona łazienka z kabiną prysznicową beż brodzika, że spływem w podłodze. Dużym minusem była pościel - bez kołdry, czy chociażby koca, do przykrycia jedynie prześcieradło, a mój pobyt był w drugiej połowie października. Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone. Do morza ok. 400 m ruchliwą drogą, co latem jest chyba uciążliwe. W sumie więcej plusów niż minusów.
1.5/6
Adam, Warszawa 30.06.2022
pokój 413 śmierdzący fekaliami
pokoje 413 zlokalizowane przy zrzucie nieczystości z całego hotelu smród przez cały dzień i noc, na balkonie nie usiedzisz, na dodatek pełną parą idą prace budowlane nowych budynków i basenu, interwencja o zamianę pokoju u pani rezydent bez powodzenia, powiedziano nam że za krótki pobyt, uważamy że za takie warunki pobytowe należy się nam jako stałym klientom z państwa firmy rekompensata. Z poważaniem dyrektor oddziału Warszawa SRJ d/ s turystyki Adam J.