Opinie o Tsampika

Kategoria lokalna 3

4.9/6
(559 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam!!!

    Julia 03.06.2019

    Uwaga!! Ten Hotel to jakis skandal! Jedzenie- obrzydliwe, śniadanie, obiad, kolacja wszystko to samo.. Żadnego wyboru. Dostaliśmy pokój w nowszej części, aczkolwiek znajomi w tej gorszej- starej, która była jak za czasu PRL-u! Właściciel? Okropny człowiek, codziennie krzyczał na swoich pracowników, spał w recepcji na kanapie a gdy wracaliśmy z miasta ok 23 to krzyczał na nas, że o której to się wraca! Po prostu skandal! Dorośli ludzie a traktowani jak dzieci. Brudny obrzydliwy basen, w którym pełno było piasku. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Negatywna opinia

    Mateusz, Rząśnia 04.01.2025 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Pokój przedstawiony w ofercie biura znacznie różnił się od otrzymanego, poza tym nie było żadnych informacji, ze możemy otrzymać pokój w innym, bocznym budynku. Początkowo otrzymaliśmy pokój z uszkodzonym zamkiem, nie było możliwości zamknięcia pokoju, po zgłoszeniu pracownikom hotelu oraz rezydentce, która nie była zainteresowana pomocą, dostaliśmy informację, że drzwi zostaną naprawione, oczywiście przez ten czas nie opuszczaliśmy pokoju z obawy o nasze rzeczy. Po jakimś czasie pokój został nam zmieniony, niestety standard pozostał ten sam, znacznie niższy niż obiecany, ale ze sprawnym zamkiem. Po zgłoszeniu telefonicznym naszej sytuacji pracownikowi Rainbow, otrzymaliśmy informację, że styuacja taka mogła być spowodowana wyprzedaniem pokoi w budunku głównym, nie sądzę, że tak było ponieważ ofertę kupiliśmy już w styczniu(czyli 7 miesięcy przed) i było bardzo dużo dostępnych pokoi. Nigdzie nie było informacji, że jest to budynek boczny o standardzie znacznie różniącym się od podanych w ofercie. Kupując ofertę wakacyjną kierowaliśmy się zdjęciami oferty, które w żadnym stopniu nie przypominały zastanego pokoju. Wybraliśmy pokoje standard room, z łożkiem małżeńskim, otrzymaliśmy dwa pojedyncze łóżka, które po złączeniu i tak się rozjeżdżały, co powodowało dyskomfort. Nie zostaliśmy poinformowani, że możemy trafić do innego budynku, który jest o obniżonym standardzie. Obsługa hotelowa była bardzo nieuprzejma, podczas gdy chcieliśmy coś wyjaśnić pan z recepcji unosił na nas głos. Kiedy klimatyzacja przestała działać i zgłosiliśmy to, niestety pracownik był zbulwersowany, że zawracamy mu głowę. Usterka jednak w niedługim czasie została usunięta. Poza tym posiłki były monotonne i bardzo skromne, pomimo opcji all inclusive, również drinki w naszej opcji były bardzo ograniczone, naprawdę zastanawialiśmy się czy to napewno all inclusive. Moje zastrzeżenia budzi również obsługa rezydenta, który nie wspierał nas podczas rozmowy, ponieważ nie mogliśmy do końca dogadać się z obsłuhą hotelową, po wielu telefonach i próbach konaktu Pani rezydent zainterweniowała jednak nie dużo to dało. Podczas wylotu Pani rezydent nie pofatygowała się, aby pomóc w odprawie, kilkakrotnie jeździliśmy na wyjazdy z biurem i nigdy taka sytuacja nie miała miejsca. Niestey mieliśmy problemy podczas odprawy z powodu bariery jezykowej. Dzięki życzliwości rezydenta z innego biura (który pomagał w odprawie swoich turystów) udało nam się poprawnie odprawić. Niestety nie wspominamy wakacji miło, proszę zastanowić się przed zakupem wycieczki do tego hotelu. Po złożeniu reklamacji do biura podróży dostaliśmy odpowiedź że reklamacja nie jest zasadna…Nie polecamy. Na wycieczce byliśmy w lipcu 2024 roku. Niestety nie mam możliwości dołączenia zdjęć które mówią samo za siebie

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Pomylenie z poplątaniem.

    Wojciech, Opole 04.08.2022

    Hotel, który po pandemii pada na łeb na szyję. Odradzam !!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Rodos TAK ale hotel NIE :-(

    Ania 03.10.2018

    Niestety , ale przedmówcy oceniający ten hotel jako tragedia i porażka mają racje . Byliśmy w tym hotelu na przełomie lipca i sierpnia . Wykupiliśmy pokój superior , który naprawdę był w porządku , gdyby nie fakt , że przez 80% naszego pobytu , w godzinach od 22:00 do 9:00 rano ( czasami i dłużej ) nie było ciepłej wody . Zgłaszaliśmy ten fakt i właścicielowi hotelu ( to udawał , że nie wie o co chodzi ) i rezydentce , ale oni nie widzieli w tym żadnego problemu . Także jeżeli ktoś się wybiera na wakacje do tego hotelu , to proszę to mieć ma uwadze . Wiem , że pare osób w hotelu też miało ten problem . Jedzenie to kolejny : KOSZMAR . Bardzo mały i monotonny wybór potraw , wszystko bez smaku , właściwie niejadalne . Makarony rozgotowane , tzatziki - przesolone i bez smaku .Przez 12 dni naszego pobytu tylko raz było jajko sadzone na śniadanie - śmiechu warte . Praktycznie wcale nie było owoców i ciastek . Jak rzucili coś raz na 2-3 dni to rozchodziło się jak świeże bułeczki .Nawet frytki w tym hotelu były na wagę złota...Wlascieciele hotelu -Grecy ,chyba nie maja pojęcia jak wyglada All inclusive i prawdziwe greckie jedzenie :-)W hotelu nie ma nawet ekspresu do kawy . Prawie przez cały pobyt żywiliśmy się w tavernach na mieście . Obsługa hotelu ( kelnerki i kelnerzy , sprzątaczki ) zasługują na największą pochwałe - bardzo mili i uśmiechnięci . Codziennie witali nas z uśmiechem na twarzy . RODOS to bardzo piękna i cudowna wyspa i na pewno tam jeszcze wrócimy , ale zdecydowanie nie do tego hotelu .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem