Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od całego serca nie polecam tego hotelu! Serwis po prostu okropny. Dużo ludzi, wszędzie są kolejki. A zaczęło się wszystko od tego, że po 10 godzinach oczekiwania nasz lot był odwołany. Zgubiliśmy całą dobę hotelową. Na reklamację nikt nie odreagował: ani Rainbow, ani Smartwings. Byliśmy tam 14 dni, przez tydzień wracamy do pokoju, a klucz elektroniczny zablokowany! Zaczęliśmy wyjaśniać co się stało? Okazało się, że Rainbow zgłosił nas tylko na 7 dni. Nikt w hotelu z nami się nie skontaktował, nie zadzwonił, po prostu zablokowali klucz i tyle! I zaczęli rządzić w naszym pokoju w naszej nieobecności - przynieśli dodatkowe łóżko dla kolejnych gości!!! Nikt nawet nie przeprosił! To masakra! Polska rezydentka w hotelu w ogóle niczym nie pomaga i tam się nie znajduje. Chcę tylko sprzedawać wycieczki, a na pytania nie odpowiadała. Jeszcze mogę napisać 20 punktów, czemu lepiej nie lecieć do tego hotelu, ale szczegóły opisałam w opinie na stronie Tripa*visor. Kiedy macie do wyboru inne hotele, lepiej zastanawiacie się o nich. Najgorsze wakacje w naszym życiu! Serwisowi Rainbow również 1*. Nigdy więcej z wami!