Opinie o White Olive Premium Lindos

Kategoria lokalna 4

5.3/6
(545 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wizyta na Rodos- część obiazdowa

    Joanna, Gliwice 04.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Piękna, malownicza i jedna z najgorętszych greckich wysp, które do tej pory odwiedziliśmy. Byliśmy na 4 zorganizowanych wycieczkach: Prasonisi, Lindos i Rodos, rejs na wyspę Simi, rejs po błękitnych zatokach. Największe wrażenie zrobił na mnie odpoczynek podczas rejsu po błękitnych zatokach oraz zwiedzanie Akropolu w Lindos, degustacja wina i podziwianie kunsztownie wykonanej ceramiki. Wycieczki zawsze z przewodnikiem, który naprawdę znał się na rzeczy i miał ogromną wiedzę. Polecam każdemu podczas wizyty na Rodos. Przywiozłam z wycieczek piękne pamiątki, ale zachowanych w pamięci widoków nie odda żaden aparat fotograficzny, a wrażenia pozostaną na długo w mojej głowie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wczasy

    Mariusz, Jastrzębie-Zdrój 22.09.2022

    Byłem z rodziną w sierpniu wszystko w porządku i bardzo fajnie. Hotel super .

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Przyjemny czas na Rodos

    Dominika, Kalwaria Zebrzydowska 20.07.2022

    Wakacje i pobyt w hotelu WHITE OLIVE PREMIUM LINDOS oceniam pozytywnie. Lokalizacja na plus, max 15 pieszo do okolicznych plaż, nie wypełnionych po brzegi. W bliskim otoczeniu sklep spożywczy z najpotrzebniejszymi rzeczami. Przystanek autobusowy praktycznie pod hotelem. Jedzenie bardzo bardzo bardzo dobre! Jedynie co to mogłoby być więcej owoców morza. Obsługa przesympatyczna! Z minusów : w klimatyzacji był grzyb, prosiliśmy kilka razy o wyczyszczenie, jednak bezskutecznie. Klimatyzacja na siłowni nie działa i pomimo zgłoszeń usterka nie została usunięta.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Najlepsza obsługa dzięki Georgii

    Angelika, Wrocław 01.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Na wstępie pragnę zaznaczyć, że wybraliśmy ten hotel ze względu na bliskie położenie miasteczka Lindos oraz brak atrakcji dla dzieci w hotelu i na basenie. Jesteśmy parą, która lubi odpoczywać bez krzyków, plusków i innych dźwięków. Tak też wyszło, że było zaledwie kilka rodzin z dziećmi, ale dzieci były na tyle małe, że nie siedziały na basenie, bo było zbyt upalnie. Obiekt położony jest w spokojnej części miasteczka Pefkos-z restauracjami i sklepami z chińszczyzną. Spacerkiem 5 minut i można znaleźć się na deptaku. Co ważne- jest również apteka (akurat nam się przydała po sparzeniu słońcem :)) Pokoje są w nowoczesnym stylu, ale dużo niedociągnięć jak choćby niedoczyszczone fugi, urwany uchwyt na ręczniki czy BARDZO krótka szyba w kabinie prysznicowej, na tyle, że woda rozlewa się po całej łazience. Brak zawieszek w pokoju z informacją, żeby serwis nie sprzątał lub nie przeszkadzał-dość istotne. Basen spokojny, liczba leżaków wystarczająca, piłki i materace do korzystania przez gości. Na plażę jest kawałek-niezbyt polecamy. Mała i niezbyt klimatyczna. W hotelu jest siłownia (totalnie podstawowy sprzęt, rowerek był nieczynny). Plac zabaw dla dzieci brudny, niewyczyszczony. Boisko do tenisa-ok. Przy basenie możliwość zagrania w bilard lub "cyber-gaj za 1-2 Euro"-świetne rozwiązanie na wypadek nudy lub deszczu, który nas zastał. Alkohole w barze do dyspozycji gości: wino i piwo, kawa/herbata-do obsługi własnej. Drinki robione przez barmanów-z "no name'owych" alkoholi, średnio smaczne. Muzyka przy basenowym barze monotonna-codziennie wieczorem lata '70 i '80. W lobby przy recepcji 23:00-01:00 można uzyskać prawdziwe alkohole typu Aperol, Martini, Jagermaister, Whiskey, itd. - ale trzeba za nie zapłacić. W recepcji jest mała biblioteczka z książkami, które zostawili goście-fajna opcja na wypadek, gdyby ktoś zapomniał zabrać czegoś do poczytania to nie trzeba kupować nic na szybko-można śmiało korzystać :) Na sam koniec zostawiłam coś, a w zasadzie KOGOŚ na kogo chcielibyśmy zwrócić szczególną uwagę. Dużo podróżujemy i pierwszy raz w życiu spotkaliśmy się z tak wspaniałą obsługą klienta, którą otrzymaliśmy od Pani Georgii. Od początku naszego przyjazdu-powitała nas i przedstawiła się, zaproponowała pomoc w przypadku czegokolwiek. Kobieta terminator-pracuje tam codziennie od rana do późnym godzin wieczornych. Zawsze uśmiechnięta, wychodząca naprzeciw klientom. Mnie osobiście rozczuliła w sytuacji, w której stolik obok siedzieli młodzi rodzice, którzy nie mogli sobie dać rady z dzieckiem, nie mieli jak zjeść na spokojnie kolacji. Podeszła i zabrała małego awanturnika na ręce, zaczęła z nim chodzić po restauracji, pokazywać mu kotki, jedzenie, morze. Coś małego, ale dla tych rodziców musiało to mieć ogromną wartość, żeby chociaż przez 5 minut w spokoju spędzić czas we dwoje i mieć czas zjeść :) Georgia wyróżnia się niewątpliwie swoją osobowością, mimo, że to jej pierwszy raz na Rodos to jest naprawdę wspaniałą osobą, od której niejeden manager obiektu powinien się uczyć. Cała załoga restauracyjna uwija się jak mrówki i od razu reaguje na to, że jedzenie zostało zjedzone, zabiera talerz i sprząta. Naprawdę wielkie wow. Pragnę zwrócić także uwagę na to, że po hotelu porusza się domniemam, że manager-ubrany oficjalnie, wysoki brunet, który dosłownie chodzi i pilnuje obsługi. Po pracujących tam osobach widać stres presję, kiedy on się pojawia. Automatycznie wszyscy kelnerzy zaczynają czuć się skrępowani, obserwowani, zaczynają podchodzić i pytać czy wszystko ok. Bardzo rzuca się w oczy i wg nas wspaniałą atmosferę, niewymuszoną, która wprowadza Georgia-on burzy. Niepotrzebnie. Polecamy wynająć auto od Rezydenta (my płaciliśmy 35 Euro/dzień), w Pefkos ceny od 40 Euro, szkoda szukać na siłę, skoro auto zamówione od rezydentki podjeżdża pod hotel, płacicie gotówką i bez żadnych kaucji. Z tipów: nie kupujcie pamiątek, magnesów i innych rzeczy w Pefkos. W Lindos znajdziecie nie dość, że taniej to jeszcze lepszej jakości i często hand made :) Pozdrawiamy

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem