Opinie o White Olive Premium Lindos

Kategoria lokalna 4

5.3/6
(541 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje na plus

    Tomasz 18.06.2022

    Byliśmy już w hotelu tej sieci na Zakhyntos i nie zawiedliśmy się Hotel sprawnie działający dbający o gościa na każdym kroku , cisza spokój mało dzieci chyba dlatego bo nie ma za dużo atrakcji dla dzieci Warto zarezerwować pokój z widokiem na morze, są to pokoje umieszczone też w pierwszej linii przy basenie nie ma problemu z komarami .Pobyt w maju 2022 temperatura 29 stopni do wytrzymania, nie było tłoku nie było problemu z leżakami przy basenie. Taka ciekawostka posiłki można zjeść w klimatyzowanej sali albo uwaga na tarasie z wspaniałym widokiem na morze super. Ręczniki na basen za kaucja są, druga karta do pokoju za kaucją jest kawałek trzeba dojsc do morza no ale nie można mieć wszystkiego .Nie koloryzuje ale naprawdę hotel godny polecenia.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Totally loved it!

    Paulina 23.09.2021

    W wielkim skrócie, powiem tylko, że jestem bardzo zadowolona z pobytu w tym hotelu. Przemiła obsługa hotelu, która zdecydowanie poprawiała nasze morale każdego dnia. Spokojnie z każdym można porozumieć się w języku angielskim, ale nawet można spotkać polskich pracowników . Jedyny minus hotelu to snack bar- liczyłam na więcej opcji i nie co lepszą i dłuższą dostępność. W całości, jednak hotel oceniam bardzo dobrze i wyjazd jak i pobyt w hotelu będę napewno długo pamiętać.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Cisza i spokój na Rodos

    Magdalena, Józefosław 20.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wakacje z siostrą. Hotel spełnił nasze oczekiwania. Ocena 6. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Dostałyśmy przestronny pokój trzyosobowy . Obsługa sympatyczna i pomocna. Basen ok, wystarczająca ilość leżaków. Do dyspozycji gości były "zabawki" plażowe tj. makarony, piłki, nadmuchiwane koła itp. Plaża spokojna z krystalicznie czystą i przejrzystą wodą. Wieczorne animacje 2 razy w tygodniu - wieczór z muzyką pop oraz pokaz tańców greckich. Super miejsce dla osób ceniących sobie ciszę i spokój. Z dala od miejskiego hałasu. Wakacje zaczęły się z przygodami. Mieliśmy 20 godzinne opóźnienie ze względu na 3 krotną awarię silnika samolotu- przewoźnik Smartwings. Po dwóch próbach nieudanego startu, lot został przełożony na następny dzień. Pasażerowie musieli spędzić około 7 godzin na pokładzie samolotu przy trzydziestostopniowej temperaturze. Jako część rekompensaty za niedogodności ze strony przewoźnika, Rainbow zaproponował obniżenie ceny za wycieczki fakultatywne o 20 euro/osobę. Przelot reklamowany. Przewoźnik uznał reklamację i zobowiązał się do wypłaty odszkodowania. Mimo nieudanego i bardzo stresującego początku wakacje w hotelu na Rodos będziemy miło wspsominać.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    pobyt w hotel white olive premium lindos

    Katarzyna, CIESZYN 12.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel nowoczesny, czysty, z bardzo miłą obsługą. Blisko przystanek autobusowy, plaża. Basen niewielki, ale dobrze utrzymany. Mnóstwo kotów, co jest dodatkową atrakcją dla miłośników futrzaków. Pokoje zadbane, codziennie sprzątane z wymianą ręczników. 10, 15 minut do centrum miasteczka. Sama miejscowość niezbyt urokliwa, typowo turystyczna, ale autobusem z pobliskiego przystanku można w kilkanaście minut dojechać do pięknego, klimatycznego Lindos. Jedyny MINUS hotelu to jedzenie! Nigdy, nawet na wycieczkach objazdowych w dwu czy trzygwiazdkowych hotelach, nie spotkałam się z tak słabym jakościowo jedzeniem. Jakieś mielono mięso, o dziwnej konsystencji i smaku, wciąż to samo w innych odsłonach, sztuczne, niskiej jakości słodycze, zgnite pomidory, a największy koszmar to poranne potrawy z jajek, aż śmierdziało zepsutymi jajkami w ich pobliżu. Makarony albo rozgotowane, niesłone albo wysuszone, twarde, z sosami, które zazwyczaj były bez smaku, często smakowały też jakby były z proszku. Nie było problemu z ilością potraw, mogłoby ich być nawet mniej, ale w lepszej jakości!!! Codziennie ta sama rozgotowana ryba w paskudnym sosie. Dobrze , że większość warzyw była smaczna i zawsze dobre arbuzy i melony. Całkiem dobre drinki. Ogólnie hotel przyjemny, gdyby tylko zmienić żywienie. Widok z restauracji też piękny. Hotel fajny, ale o restauracji lepiej zapomnieć.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem